کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

دیواری با طرح چهل تکه خلق کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

با این ایده دیواری با طرح چهل تکه در اتاق خوابتان خواهید داشت. در شروع کار تکه های کاغذ دیواری های محبوبتان را پیدا کنید و سپس آنها را مطابق شکل ترکیب کنید و بچسبانید. سعی کنید به یک یا دو رنگ پایبند بمانید تا طرح آشفته ای پدید نیاید. کاغذهایی انتخاب کنید که رنگ ها و طرح هایشان بهم بخورد.

بر روی گوشه دنج اتاقتان تأکید کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

با انتخاب یک دیوارنقش زیبا، به گوشه دنج اتاقتان حال و هوای بیشتری بدهید. این دیوارنقش با طرح گل زیبای شمعدانی پشت میز و تاقچه ها نصب شده است. می توانید روی تاقچه ها مجسمه های محبوبتان را بگذارید و از میز به عنوان میز آرایش استفاده کنید.

گل های درشتی برای کاغذ دیواری انتخاب کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

با این کاغذ دیواری های گلدار زیبا به اتاق خوابتان نمای شاداب و زیبایی بدهید. از طرح ها و گل های درشت برای تأثیرگذاری بیشتر بر نمای دیوارها استفاده کنید. نکته اینجاست که باید فقط از یک یا دو رنگ در کاغذ دیواری استفاده شده باشد و نه بیشتر. کاغذ دیواری با گل های درشت رنگارنگ می توانید فضای اتاق شما را خفه کند.

از طرح ها و نقش هایی در مقیاس بزرگ استفاده کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

اگر منزل شما ویژگی های خاص و یگانه ای دارد، این طرح برای آن مناسب است. طرح کلاسیک دمشقی در اندازه های بزرگ، نقطه کانونی این اتاق خواب طوسی رنگ است. سقف بلند و فضای زیاد این اتاق می تواند پذیرای طرح های بزرگتری باشد و وقتی روی همه دیوارها کار شود، غالب نخواهد بود. سعی کنید بقیه چیزهای اتاق کمرنگ تر و به رنگ سفید و طوسی با مبلمان کلاسیک باقی بماند.

با مقیاس بازی کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

با این کاغذ دیواری راه راه درشت می توانید جلوه خاص و نمایانی خلق کنید. طرح راه راه روش خوبی برای تغییر دادن مقیاس و بزرگی اتاق است. برای آنکه اتاق کوچک شما بزرگتر به نظر برسد از راه های افقی استفاده کنید و برای آنکه نگاه را به سمت بالا و سقف بلند جذب کنید از راه های عمودی استفاده کنید. این کاغذ دیواری صورتی و طوسی برای اتاق خواب بسیار ایده آل است، و در عین حال شما در مورد انتخاب رنگ شجاعتر می شوید. رنگ آبی سیر تأکید بیشتری بر بالش ها و لامپ ها ایجاد می کند.

ترکیب رنگی کمرنگی را امتحان کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

دیوار اتاق خواب نباید خودنمایی کند. این کاغذ دیواری گلدار طوسی روشن به نحوی کمرنگ و محو نگاه انسان را جذب می کند. نقش های گل های درشت دارای سایه های کمرنگ طوسی و کرم هستند که چشم را نوازش می دهند و از لحاظ ترکیب رنگی آرامش بخش مناسبند. نترسید و از رنگ هایی مانند این رنگ بیشتر بر روی دیوارهایتان استفاده کنید، فقط باید از همان رنگ برای لوازم دیگر اتاق مانند مبلمان و ملافه و روتختی و چیزهای دیگر استفاده کنید.

با گل های درشت و رنگارنگ اتاقتان را روشن و شاد نمایید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

سبک گل های وحشی و رنگارنگ این روزها مد شده است و اتاق خواب با این کاغذ دیواری گلدار شلوغ، محیط شادی می یابد. با چنین طرح و نقش پر زرق و برقی باید به اتاق تعادل بدهید و پس زمینه کاغذ دیواری باید رنگ روشن باشد و کف و سقف و ملافه های تخت به رنگ سفید یا روشن باشد. بعد می توانید از طرح ها و رنگ های اصلی کاغذ دیواری – صورتی، قرمز و مشکی – برای بالش ها، روتختی و چیزهای کوچک دیگر استفاده کنید.

از دیوارنقش عجیب و غریبی استفاده کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

دیوارهای اتاق خوابتان با این طرح هرگز چشم گیر تر نبوده اند! این دیوارنقش مدرن ویژگی کانونی این اتاق خواب معاصر است. می توانید دیوارنقش های دیگری هم سفارش بدهید که البته باید طرحشان مانند این طرح خاص باشند. قرار دادن آن در بالای تخت و انتخاب مبلمان و وسایل ساده دیگر با رنگ های خنثی، باعث می شود که دیوارنقش شما تنها چیزی باشد که نگاه را جذب می کند.

اندکی از سبک مد به اتاقتان بیاورید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

آیا برای اتاق خواب نوجوان دنبال ایده هستید؟ این کاغذ دیواری تک رنگ برای خانم های دنبال کننده مد روز مناسب است. این کاغذ دیواری را فقط بر روی یک دیوار بچسبانید که تأثیر آن بیشتر شود. دیوارهای دیگر و کف اتاق باید سفید باشند و می توانید فقط از یک رنگ دیگر مانند بنفش یا آبی سیر برای ایجاد تأثیر چشمی استفاده کنید. از مبلمان سبک معاصر و مدرن با جلای زیاد یا پولیش شده برای هماهنگی با چیزهای دیگر استفاده کنید.

از طرحی تجملی استفاده کنید.

کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب

با این کاغذ دیواری لوکس ابریشمی، به اتاق خوابتان سبک هتل بدهید. جلای زیاد و جلوه های متالیک، روش بسیار خوبی برای بیشتر کردن حس جادار بودن اتاق های کوچک است. فقط به رنگ هایی همچون قهوه ای، کرمی یا طلایی پایبند بمانید تا جلوه لوکس اتاق بهم نخورد. این کاغذ دیواری پس زمینه ابریشمی با نقش دمشقی دارد که البته به درخشش و تلألو لوازم دیگر اتاق می افزاید.

کاغذ دیواری ارزان 

کاغذ دیواری با قیمت مناسب