آلبوم کاغذ دیواری چنل (Chanel)

آلبوم کاغذ دیواری چنل Wallpaper Album Chanel
Previous
Next

Chanel| چنل

آلبوم کاغذ دیواری
تماس بگیرید
  • ابعاد ۵۳ * ۱۰۰
  • %۱۰۰ قابل شستشو
  • ضخامت بالا
  • کیفیت بالا
پیشنهاد ویژه

آلبوم کاغذ دیواری چنل Chanel یکی از آلبوم های جدید و فوق العاده جذاب می باشد که مجموعه ای از طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا را در کنارهم، در سبک کلاسیک برای هماهنگی با طراحی داخلی فضا و دکوراسیون داخلی ارائه نموده است. در این آلبوم به طرح های گوناگون و چشمگیری مانند طرح های راه راه ترکیبی، طرح داماس ترکیبی با گل، طرح ساده و دایره ای اسلیمی، طرح لاله میتوان اشاره کرد. اغلب مدل های کاغذ دیواری چنل دارای بافت کمی برجسته و قابل لمس می باشد که بین طرح شاخص و زمینه آن تفاوت وجود دارد. یکی از ویژگی های آلبوم کاغذ دیواری چنل طرح های گلدار آن می باشد که داراس سایه روشن سه بعدی و برجسته می باشد 

آلبوم چنل Chanel هر طرح این مجموعه در رنگ های مختلف برای انواع سلیقه ها عرضه شده است. کاغذ دیواری چنل دارای کمی جلا و اکلیل بر روی برخی نمونه های آن است که برای فضاهایی که قصد داشته باشید پرزرق و برق و لوکس جلوه کند بسیار مناسب است. کاغذ دیواری چنل Chanel به طورکلی برای اکثر بخش های فضاهای مسکونی و یا طراحی داخلی منزل میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. عمده طرح های آن برای فضاهای نشیمن، فضای ناهارخوری، فضای تماشای تلویزیون، اتاق خواب والدین و اتاق کار میتواند به کار رود. به دلیل رنگ های ملایم وشیک اکثر طرح های موجود در این آلبوم کاغذ دیواری به راحتی میتواند با سایر اجزای دکوراسیون داخلی فضا هماهنگ شود و درنتیجه یک فضای داخلی لوکس و خاص را دراختیار داشته باشید. علاوه بر این، برخی از طرح های آلبوم کاغذ دیواری چنل ( مانند طرح های راه راه این آلبوم ) برای فضاهای رسمی و اداری مثلا محیط های کاری نیز گزینه خوبی برای انتخاب می باشد.

کاغذدیواری چنل Chanel با بهترین مواد موجود و طبق استاندارد های جهانی تولید شده است . دیر سوز بوده و دارای استاندارد حریق است.

 

لوگو پردیس پایتخت

گالری کاغذ دیواری پردیس پایتخت

بزرگترین مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری های پذیرایی ، اتاق کودک ، سه بعدی
در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت

همین حالا سفارش دهید!

تنوع بالا

تنوع بالا

انواع مدل های کاغذ دیواری ایرانی و خارجی ، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پذیرایی ، کاغذ دیواری اتاق کودک و ...

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مشاورین با تجربه ما در مرکز کاغذ دیواری پایتخت آماده راهنمایی و ارائه مشاوره رایگان به هموطنان گرامی می باشند.​

ارسال کاتالوگ رایگان

ارسال کاتالوگ رایگان

برای سهولت انتخاب مشتریان گرامی مرکز کاغذ دیواری پایتخت به تمام نقاط تهران کاتالوگ رایگان ارسال می نماید.

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
مرکز کاغذ دیواری پردیس پایتخت -آلبوم کاغذ دیواری چنل Wallpaper Album Chanel
امتیاز
31star1star1stargraygray