کاغذ دیواری پردیس پایتخت

پردیس پایتخت دنیایی از کاغذ دیواری ها را در انواع جنس، طرح و نقش ها متفاوت با کیفیت عالی که در کشورهای اروپایی طراحی می شوند، ارائه می کند، پردیس پایتخت همواره در بروز رسانی طرح های جدید کاغذ دیواری پیشقدم بوده و سعی بر آن داشته تا جذاب ترین طرح ها و با کیفیت ترین جنس ها را در تنوعی نا محدود به مشتریان گرامی عرضه کند، تا مشتریان بتوانند دکوراسیون خاص، زیبا و لاکچری را خلق نمایند.

لیست کاغذ دیواری های جدید در پردیس پاینخت موجود است و خدمت مشتریان عزیز معرفی و عرضه می شود.

کاغذ دیواری رمی REMY

کاغذ دیواری رمی تلفیقی از طرح های مدرن و کلاسیک سنتی را دارد؛ طرح های مدرن و نو با رنگ های پر مخاطب و زیبای کرم، نقره ای، آبی، بنفش و صورتی طراحی و رنگ شده است.

جوانان و نوجوانان طرفدار رنگ هایی مثل بنفش، صورتی و آبی هستند که در کاغذ دیواری رمی کار شده است همچنین طرح های داماسک سنتی نقره ای، طلایی و کرمی دارد. طرح های کاغذ دیواری رمی مناسب اتاق خواب و پذیرایی هستند.

کاغذدیواری رمی

کاغذدیواری رمی

ساتین SATIN

کاغذ دیواری ساتین، طرح‌های دارای اصالت و هویت سنتی و کلاسیک دارد و برای ساختن محیط زیبای سنتی و دکور نوستالژیک پیشنهاد می شود، در کاغذ دیواری ساتین از گلهای درشت و کوچک طرح داماسک و مکمل های آن از طرح های پتینه بسیار نفیس کار شده است.

کاغذ دیواری ساتین

کاغذ دیواری ساتین

مای استار ۱۱ –  MY STAR 11

جدیدترین کاغذ از مجموعه ای استار که در ۲۰۲۲ ارائه شده است و شامل طرح های کلاسیک و لاکچری می شود. طرح های شکوفه، گل درشت و گل های ظریف و ریز با شاخه برگ ها در رنگ های بنفش، صورتی، آبی، فیروزه ای مناسب برای اتاق خواب است همچنین طرح های پتینه ترک، داماسک طلائی و نقره ای برای پذیرایی مناسب است.

کاغذ دیواری مای استار11

کاغذ دیواری مای استار۱۱

سالوت SALUT

کاغذ دیواری سالوت مجموعه ای از طرح های ساده در انواع رنگ ها را دارد طرح های پتینه ساده، طرح گونی، طرح خطوط برجسته که در آن ها از انواع رنگ های سبز، لاجوردی، زرد، طلائی، قهوه ای، بنفش، آبی، استخوانی و دودی استفاده شده است. کاغذ دیواری سالوت برای مشتریانی که دنبال طرح های ساده با انواع رنگ هستند مجموعه ای کاملی را برای استفاده در منزل و محیط کار ارائه کرده است.

کاغذ دیواری سالوت

کاغذ دیواری سالوت

سنتیر SENTIR

طرح های کاغذ دیواری سنتیر با گلبرگ های طلائی و شاخه های محو، گلبرگ های بزرگ در زمینه پتینه، طرح کاشی و سنگ ها با رگه های نقره ای و طلائی مجموعه ای بسیار دلنشین و زیبا که طرح های مدرن محسوب می شوند برای محیط های شغلی و همچنین آشپزخانه و قسمت های از خانه مناسب هستند. طرح آبرنگ ، طرح درخت با برگ های قهوه ای، صورتی، آبی و طرح خطوط مناسب برای اتاق خواب نیز هست.

کاغذ دیواری سنتیر

کاغذ دیواری سنتیر

اینکا INCA

کاغذ دیواری اینکا مجموعه ای از طرح های ساده با خط های محو عمودی و طرح هایی مانند چوب و طرح گونی را دارد و طرح های ساده با انواع رنگ کرم، قهوه ای، پوست پیازی، بنفش، زرد، صورتی، آبی، سبز تزئین شده است و مناسب انواع محیط مسکونی و محل کار است.

کاغذ دیواری اینکا

کاغذ دیواری اینکا

انزو جدید ENZO

کاغذ دیواری انزو جدید برخلاف انزو که بیش تر طرح هایی برای محیط کار طراحی شده بود، طرح های راه راه، داماسک، طرح پتینه و گل دار مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب را در انواع رنگ ها دارد. انزو جدید طرح های نفیس و مدرن را ارائه کرده است و مشتریان می توانند از تنوع طرح های کار شده دکوراسیون دلخواه خود را طراحی کنند.

پردیس پایتخت همگام با صنعت دکوراسیون، جدیدترین کاغذ دیواری ها برای طراحی و ساخت مدرن ترین و زیباترین محیط در فضای مسکونی، اداری و محیط های بازار کار و تفریحی ارائه می کند تا طراحان و مشتریان به سهولت فضای دلنشین خود را خلق کنند.

 

برای مشاوره کاغذ دیواری و دکوراسیون با شماره های زیر تماس بگیرید