چاپ پوستر و کاغذ دیواری کهکشان و سیاره ها

اکثر افراد ترجیح می دهند خانه خود را به صورت روتین و مانند عرف جامعه بچینند اما هنوز هم افرادی پیدا می شوند که مایل هستند تغییراتی جسورانه در دکوراسیون خانه و محل کار ایجاد کنند مانند فراهم کردن دکوراسیون سفید و سیاه، ایجاد یا چیدمان سیاه مطلق و غیره … . این تغییرها از تعویض رنگ گل ها روی میز شروع می شوند و می توانند از تغییر در اجسام بزرگ مانند مبلمان فرش و کاغذ دیواری ادامه پیدا کند.

 

چاپ پوستر و کاغذ دیواری در طرح های دلخواه و سفارشی

امروزه یکی از بهترین راهکارها برای تغییر دکوراسیون استفاده از پوسترهای دیواری می باشد. فروشگاه بزرگ کاغذ دیواری پردیس پایتخت با تولید انواع پوسترهای سفارشی شما که شامل طرح های هنری قابل چاپ اعم از نقاشی منظره، نقاشی چهره و سیاه قلم و همچنین طرح های هنری گرافیکی و وکتور و هر طرح خاص دیگری که شما بخواهید در هر ابعادی می باشد. همچنین طرح های سه بعدی نیز در حوزه طرح های هنری پردیس پایتخت قرار می گیرند.

 

کاغذدیواری کهکشان و ستاره

 

کاغذدیواری کهکشان و ستاره

 

شاید بدانید در دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰ میلادی که عصر طلایی فضا شمرده می شود از آنجایی که موضوعات کهکشان برای مردم تازگی داشتند بسیاری از موضوعاتی با تم فضایی در دکوراسیون منزل خود استفاده می کردند. از پوسترهای فیلم های معروف دهه ۶۰ و ۷۰ با موضوع فضا مانند جنگ ستاره ای و موجود فرا زمینی گرفته تا عکس هایی از خود ماه و دیگر سیارات منظومه شمسی در اکثر خانه ها دیده می شدند. اما بار دیگر در طراحی داخلی شاهد برگشت این موضوعات جذاب در دکوراسیون داخلی هستیم. دیگر وقت آن رسیده است که تصاویر از مد افتاده فانتزی جای خود را به آسمان بیکران بدهند.
بسیاری از ما در طول عمرمون موفق نخواهیم شد که به فضا سفر کنیم. اما با خرید پوستر کهکشان و سیارات می توانید فضا و ستاره ها را به خانه تان بیاورید.
از پوسترهای منظومه شمسی می توان در سالن ها و اتاق خواب هایی که تم هنری دارند استفاده کرد. پوستر های طرح آسمان مجازی بر ایجاد آرامش و تلطیف روحیه افراد تاثیر به سزایی دارند. و میتوانند زمینه ساز شکوفایی خلاقیت و روحیه هنری افراد باشند. همچنین به دلیل تنوع طرح و رنگ پوسترها امکان ایجاد هارمونی برای فضاهایی با سبک و رنگبندی های مختلف وجود دارد. بعضی مشاغل مانند مزون ها و سالن های زیبایی، بوتیک لباس مردانه و زنانه و همچنین مشاغل هنری مانند گالری ها و آتلیه ها و رستوران ها نیز می توانند از استیکر کهکشان برای ایجاد فضایی چشم نواز برای مشتریان استفاده نمایند. با استفاده از پوستر سیاره ها به دلیل انسجام تصویر و عدم تکرار شوندگی آن در القاء فضای هنری تاثیر دوچندانی نسبت به کاغذ دیواری های دیگر دارند.

 نصب پوستر سقفی کهکشان

یکی از بهترین و طبیعی ترین ایده ها برای چیدمان کهکشانی خانه، نصب پوستر سقفی طرح کهکشان و سیارات است که با این کار شما کهکشان را درست بالای سر خود خواهید داشت و هر بار که طاق باز روی تخت خود دراز میکشی در راه های دور و دراز کهکشان غرق خواهید شد.

نصب کاغذ دیواری طرح کهکشان

علاوه بر سقف استفاده از طرح‌های کهکشانی، ماه و ستاره، ابر و طرح‌های مربوط به آسمان برای یک یا چند ضلع از دیوارها انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. به عنوان مثال شما می‌توانید دیوار پشت یا روبه‌روی تخت خواب را با کاغذ دیواری کهکشانی بپوشانید. البته فراموش نکنید با استفاده از چنین طرحی برای روی دیوار، دیگر نمی‌توانید هیچ تابلویی روی دیوار موردنظر نصب کنید. پس بهتر است برای قاب عکس‌ها و تابلوهای خود دیوار دیگری پیدا کنید. همچنین برای طبیعی‌تر جلوه دادن این طرح می‌توانید به طور ویژه برای دیوار نورپردازی خاصی را در نظر بگیرید.

دیواری به وسعت یک کهکشان

 

جهت دریافت قیمت شما می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

 

کاغذدیواری ایستگاه فضایی

 

اتاق خواب کهکشانی

کاغذ دیواری منظومه شمسی و سیارات آن

کاغذدیواری و پوستر فضا و کره ماه

 

کاغذ دیواری طرح سیاره مشتری

 پوستر و  کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری پذیرایی با طرح کهکشان های آسمان

 

 

 

کاغذدیواری و پوستر سه بعدی دیواری کهکشان

 

کاغذدیواری و پوستر سه بعدی سقف کهکشان

 

چاپ پوستر و نصب کاغذ دیواری عکس های ناسا روی دیوار و سقف منزل و محل کار

 

 

 

کاغذ دیواری و پوستر کهکشان

پوستر و کاغذدیواری سیارات و منظومه شمسی و خورشید

فروش، چاپ و نصب کاغذ دیواری عکس های نجومی

چاپ کاغذدیواری و پوستر فضا در هر ابعاد و سایز

پوستر دیواری کهکشان آندرومدا ، قابل چاپ به هر ابعاد و اندازه ای

کاغذدیواری طرح سیاه چاله فضایی

کاغذدیواری فضایی

پوستر دیواری چشم خدا

 

جهت دریافت قیمت شما می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

محمد آقازاده