آلبوم کاغذ دیواری پالت Palette

آلبوم کاغذ دیواری پالت Palette

Palette | پالت

آلبوم کاغذ دیواری
تماس بگیرید
  • طول: ۱۰ متر
  • عرض: ۵۳ سانتی متر
  • %۱۰۰ قابل شستشو
  • جنس پی وی سی
پیشنهاد ویژه

شرکت: Ubou Design

ابعاد رول: عرض ۵۳ سانت در طول ۱۰ متر

گرماژ: ۲۳۰ گرم

کاغذ دیواری palette دارای طرح های مدرن به شکل چهارخانه و ساده با رنگ های متنوع و زیبا است. از این کاغذ دیواری می توانید در محیط های مسکونی ، فروشگاهی و اداری استفاده نمائید. جنس این کاغذ دیواری از نوع پی وی سی ( pvc ) بوده و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

رنگ‌ها حالات روانی وعاطفی انسان را شدیداً تحت تاثیر قرار می‌دهند. بگونه‌ای که رنگ دیوارهای خانه علاوه بر زیبایی می‌تواند احساسات، عواطف و هیجانات ساکنین را در دست بگیرد.

آلبوم کاغذدیواری پالت درواقع یک جعبه لوکس مدادرنگی است که بهترین گزینه برای انتخاب درکنار طرح‌های شلوغ‌تر از سبک‌های مدرن یا کلاسیک خواهد بود.

 

آلبوم کاغذ دیواری Pallete

کاغذ دیواری ساده و تک رنگ از جمله طرح های زیبایی است که روزانه مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. در واقع امروزه این نکته به اثبات رسیده است که از لحاظ روانی انتخاب طرح ها و رنگ های ساده و همچنین پرهیز از رنگ های غلیظ و شلوغ می تواند اثرات مثبتی را در محیط منزل و کار بر روی افراد بر جای بگذارد. طرح های مختلفی که با کیفیت عالی و در رنگ بندی های متنوع توسط تولیدکنندگان در بازار عرضه می شوند حاصل خلاقیت طراحان این حوزه به شمار می رود.

همچنین چیدمان مدرن به سادگی و استفاده از انواع کاغذ دیواری ساده و تک رنگ متکی بوده و از همین رو این ترکیب می تواند در کنار سایر المان های زیبایی شناسی دست دکوراتیوهای برجسته را در این زمینه باز بگذارد. در واقع شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب و انتخاب طرح و رنگ های دلخواه اتاق نشیمن، دفتر کار، اتاق مطالعه و اتاق خواب کودکانتان را پوشش دهید و دنیایی از زیبایی و انرژی را به اعضای خانواده هدیه کنید. با این وجود نباید هر نوع کاغذ دیواری را بدین منظور انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لوگو پردیس پایتخت

گالری کاغذ دیواری پردیس پایتخت

بزرگترین مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری های پذیرایی ، اتاق کودک ، سه بعدی
در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت

همین حالا سفارش دهید!

طرح های داماسک

طرح های زمینه محو

با طرح های مکمل

با طرح های رنگ بندی که معمولا سه تا رنگ بندی داره

دارای طرح های ساده

طرح های خاص

طرح های گل درشت

سه رنگ بندی برای اکثر طرح ها

طرح ترک و رگه دار

گل های ستونی

طرح های تگ گل

طرح های خلوت

 

مناسب برای :

پذیرایی

اتاق خواب

دفاتر اداری

دارای طرح های نقره ای که بسیار پر فروش هستند.

دارای طرح های گل که فروش خوبی دارند.

فروش انواع کاغذ دیواری اجرای انواع کاغذ دیواری در طرح و مدل های مختلف