کاغذ دیواری نانوون از به وجودن آمدن قارچ، کپک، باکتری و گازهای سمی و خطرناک جلوگیری می کند، و به راحتی نصب می شوند و در هنگام تعویض به آسانی قابل کندن هستند، همچنین گرد و غبار روی کاغذ دیواری NON-WOVEN به راحتی نمی نشیند، کاغذ دیواری نانوون ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی میباشد و سازگار محیط زیست است. از مزایای کاغذ دیواری نانوون، قابلیت تنفس کاغذ دیواری میباشد یعنی هوا و رطوبت در کاغذ دیواری قفل نمی شود، و از به وجود آمدن قارچ و کپک و گاز های سمی جلوگیری می شود.

کاغذ دیواری نانوون قابل شستشو است و چربی و مواد روغنی از روی آن به راحتی پاک می شود به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای پوشش کاغذ دیواری آشپزخانه و مکان های مستعد رطوبت است.

کاغذ دیواری NON-WOVEN چیست؟

کاغذ دیواری نبافته، یا کاغذ دیواری بافته نشده ترکیبی نوآورانه از الیاف مصنوعی و طبیعی است که برای ساخت فیلتر قهوه و کیسه های چای نیز استفاده می شود. کاغذ دیواری نانوون pvc ندارد و در تولید آن از الیاف نساجی به همراه الیاف فیبری سلولزی استفاده می شود.

مزایای کاغذ دیواری نانوون(NON-WOVEN)

کاغذ دیواری نانوون نصب و کندن راحتی دارند و ضد آب و قابل شستشو و ضد حساسیت هستند، مزایای دیگر را در ادامه متن بررسی می کنیم.

سلامتی

کاغذ دیواری بافته نشده یا نانوون، محصول قابل تنفس است و بخارات در آن باقی نمی ماند و از بروز قارچ و گازهای سمی جلوگیری می کند، همچنین عوارض زیست محیطی به دلیل بازگشت به طبیعت، ندارد. جز بهترین انتخاب ها برای پوشش اتاق کودکان و سالمندان است زیرا ضدحساسیت و ضدآلرژی می باشند.

چاپ کاغذ دیواری دیجیتال

تولید کنندگان کاغذ دیواری از چاپ دیجیتال برای چاپ طرح و نقش های کاغذ دیواری استفاده می کنند و از آنجایی که کاغذ دیواری نانوون در شرایط خشک و مرطوب حالت پایداری دارد و با تونرها سازگارتر است، از این تکنولوزی استقبال کرده اند، کاغذ دیواری نانوون قابلیت چاپ عکس دیجیتالی را دارد و می توان انواع طرح و نقشی که مد نظر شماست بر روی آن چاپ نمود.

مقاوم در برابر پارگی

کاغذ دیواری نانوون یا بافته نشده مقاومت و استحکام بالایی در پارگی دارند و نانوون در برابر خراش، پارگی و پوسیدگی مقاوم است.

کاملا قابل شستشو

برای نصب در دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب است چون چربی و مواد روغنی به سختی بر روی آن ها جذب می شود و به راحتی می توان تمیز کرد همچنین قابلیت تنفس آن می توان در مکان های مرطوب نیز استفاده نمود.

نصب و کندن آسان

کاغذ دیواری های نانوون به راحتی نصب می شوند و در موقع کندن آن زحمت زیادی متحمل نمی شوید و و دیوار را خراب نمی کند. درزی بین کاغذ دیواری نانوون پس از نصب دیده نمی شود و سطح کار کاملا صاف و یکدست است. پس از چسب زدن دیوار، باید بلافاصله کاغذ چسبانده شود.

قیمت کاغذ دیواری های نانوون

قیمت کاغذ دیواری های نانوون مناسب و میان رده است، کاغذ دیواری های پالت، آنیسا، پرل و اسنو در رنج قیمت ۲۴۰-۳۰۰ هزار تومان است.