میزکار کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

همانطور که نردبان برای نقاش ساختمان و بسیاری از حرفه های دیگه که ابزار برای تسریع، آسان کردن، بالابردن دقت دارند، میز کار کاغذ دیواری برای نصاب کاغذ دیواری و فروشگاه کاغذ دیواری کاملا ضروریست.
این دفعه محصولی فوق العاده برای همکاران نصاب کاغذ دیواری موجود کرده ایم که بخاطر تاشو بودن، بسیار راحت حمل شده، نصب شده و برای چسب کاری، برشکاری و متر زدن و … کارهای نصب کاغذ دیواری بسیار راهگشاست و در سه مدل و با جنس چوبی و آلومینیومی به خدمت تون عرضه می شه.

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

ابعاد میز کار کاغذ دیواری و قیمت میز نصب کاغذ دیواری تاشو:

میز کار کاغذ دیواری چوبی عرض ۷۰ سانتیمتر ، قیمت ۲ میلیون تومان
میز کار کاغذ دیواری چوبی عرض ۵۰ سانتیمتر ، قیمت ۱ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان

جنس این میز ها از چوب روسی بوده و لایه روی میز چوب سه میلیمتر ضد آب می باشد

مدل قیمت (تومان) جنس میز عرض (سانتیمتر) طول (سانتیمتر) ارتفاع (سانتیمتر)
چوبی ۲ متری عرض ۵۰ سانتیمتری ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ چوبی ۵۳ ۲۰۰ ۹۰
چوبی ۲ متری عرض ۷۰ سانتیمتری ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ چوبی ۷۰ ۲۰۰ ۹۰
آلومینیومی ۲ متری ناموجود آلومینیوم ۶۰ ۲۰۰ ۸۰
آلومینیومی ۳ متری ناموجود آلومینیوم ۶۰ ۳۰۰ ۸۰

میزهای کار کاغذ دیواری آلومینیومی، وارداتی تمام آلومینیوم و با صفحه ای ترکیبی از MDF پنج لایه و پلاستیک فشرده ، بسیار سبک تر و کم حجم، کاملا مقاوم در مقابل چسب و آب (قابل شستشو)، با عمر بالا و شیک و باکلاس …

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

 

فروش انواع میز نصب کاغذ دیواری

ارسال به سراسر ایران

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

محمد آقازاده

فروش لوازم نصب کاغذ دیواری:

فروشگاه پردیس پایتخت فروش همه لوازم کاغذ دیواری و نصب کاغذ دیواری را ارائه می ده و مجموعه کامل کار با کاغذ دیواری مثل چسب کاغذ دیواری، دستگاههای چسب زن کاغذ دیواری، کاردک، کاتر، قیچی، شاقول، اسفنج، رولر و غلطک، برس کاغذ، برس چسب، تیغ موکت بری ، میز تاشو کاغذ دیواری، ابزار نصب کاغذ دیواری، انواع آلبوم های کاغذ دیواری و … را به سراسر ایران در کمتر از ۴۸ ارسال می کند و در هر شهری که بخواید تحویل داده می شود.

میز نصب (کار) کاغذ دیواری دارای استحکام و دوام مناسبی بوده و توانایی تحمل ۴۰ کیلوگرم بار در سطح را می باشد ، با استفاده از دستگیره های تعبیه شده، تمامی میزهای نصب کاغذ دیواری به آسانی جمع شده و در ماشین جای می گیرند و این قابلیت حمل آن را بسیار آسان می کند.

 

فروش انواع میز نصب کاغذ دیواری

ارسال به سراسر ایران

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

محمد آقازاده

میز کار نصب کاغذ دیواری

داشتن ابزار کار استاندارد و با کیفیت از ملزومات برخی مشاغل فنی است. یک استاد کار حرفه ای همیشه باید لوازم مخصوص کارش کامل و بی نقص باشد تا بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد. برای مثال یک نصاب کاغذ دیواری به ابزاری مانند قلم مو, چسب, خط کش, کاردک, قیچی, کاتر, شاغول, مداد, فرچه و میزکار نیاز دارد. هر کدام از این ابزار اهمیت خاصی دارد و داشتن همه این ها برای نصاب ضروری است. در این مطلب قصد داریم به معرفی میزکار نصب کاغذ دیواری بپردازیم و شما را با این وسیله مفید و کاربردی بیشتر آشنا کنیم. با پردیس پایتخت در این مقاله تا انتها همراه باشید.

 

میز کار چوبی کاغذ دیواری

میز کار یکی از ابزار های مهم و اصلی برای نصاب کاغذ دیواری است. این میز های چوبی بسیار سبک و تاشو هستند که برای برش کاری و چسب کاری کاغذ دیواری از آن استفاده می شود. برای اینکه کاغذ دیواری ها بطور دقیق برش داده شوند لازم است این کار روی میز انجام شود. این میز ها که عرض بیشتری از رول های کاغذ دیواری دارند و به اندازه کافی بلند هستند کمک می کنند تا موقع چسب کاری کاغذ دیواری, کار ساده تر و با سرعت بیشتری انجام شود. زمانی که کاغذ دیواری را روی میز پهن می کنید براحتی می توانید آن را اندازه و برش بزنید و سپس چسب را روی تمام سطح کار پخش کنید و برای نصب آماده کنید. میز کار کاغذ دیواری که از جنس چوب ساخته شده اند رویه آن از سه لایی روسی دیواره ها چندلایی و پایه ها چوب معمولی هست تمام لوله بوده و وزن آن بسیار سبک است. این میز ها به دلیل جنس چوبی که دارند در برابر رطوبت مقاوم هستند.
این میز های چوبی از لحاظ اندازه در نوع موجود می باشد. میز های چوبی با عرض ٧۰ سانتی متر که برای برش دادن و چسب کاری کاغذ دیواری هایی مناسب است که دارای عرض هفتاد هستند و از میز های چوبی با عرض ۵۰ سانتی متر برای برش و چسب زنی کاغذ دیواری های کم عرض استفاده می شود. طول این میز ها ٢۰۰ سانتی متر است و قابلیت تا شوندگی دارد که موقع جمع شدن عرض آن ١۰۰ سانتی متر می شود. برای کاغذ دیواری هایی که عرض آن ها زیاد است معمولا از دو میز در کنار هم استفاده می شود. این میز ها دارای ارتفاع ٩۰ سانتی متر می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که اکثر لوازم نصب کاغذ دیواری داخل آن جا می گیرد و حمل این ابزار راحت و بی دردسر است.
میز های نصب که قابلیت تا شوندگی دارند براحتی داخل صندق عقب ماشین و یا در صندلی عقب جا می شوند. علاوه بر این دارای استحکام و دوام بالایی هستند و توانایی تحمل ۴۰ کیلو گرم بار در سطح را دارند. دستگیره هایی که در میز کار تعبیه شده اند جابه جایی و حمل میز را راحت تر کرده اند. ما در پردیس پایتخت میزهای چوبی با کیفیت را با قیمت های مناسب به خریداران و نصابان عزیز ارائه می دهیم. همچنین تمام هموطنان عزیز در نقطه ای از کشور که ساکنند می توانند میزکار نصب کاغذ دیواری را به صورت اینترنتی سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرند. ارسال به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

میز کار آلومینیومی نصب کاغذ دیواری

همه نصابان بخوبی می دانند که بدون داشتن میز کار کاغذ دیواری امکان نصب کاغذ دیواری ممکن نیست چرا که به هیچ وجه نمی توان روی زمین کاغذ دیواری را برش داد و چسب زنی کرد. استفاده از میز کار برای نصب کاملا ضرورت دارد. میزهایی که برای این منظور ساخته شده اند کاملا استاندارد هستند و سبکی و کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب از نکات مثبت این میزها می باشد. استفاده از این میزها کار را برای نصابان کاغذ دیواری بسیار راحت کرده و علاوه بر اینکه کیفیت کارشان را بالا می برد عاملی برای صرفه جویی در وقت نیز محسوب می شود و سرعت کار را نیز افزایش می دهد.
میزهای آلومینیومی که در پردیس پایتخت به فروش می رسد مانند میزهای چوبی دارای کیفیت و دوام بالایی است. این میزها بسیار سبک و قابل حمل می باشند و به روند کار سرعت می بخشند. میزهای کار کاغذ دیواری آلومینیومی در مقابل چسب و آب کاملا مقاوم هستند و قابلیت شستشوی کامل دارند .این میز ها یکی از ابزارهای شیک و با کلاس است که پرستیژ کاری نصاب را بالا می برد و نشان می دهد فرد نصاب ارزش زیادی برای کارش قایل می شود که از بهترین ابزار برای بالا بردن کیفیت کارش استفاده می کند. میز های کار کاغذ دیواری آلومینیومی که پردیس پایتخت برای فروش در اختیار مشتریان و نصابان عزیز قرار می دهد وارداتی بوده که با صفحه ای ترکیبی از MDF پنج لایه و پلاستیک فشرده ساخته شده است. به همین دلیل بسیار سبک و کم حجم و در عین حال مقاوم می باشند. میز های آلومینیومی در اندازه های ٣ متری و ٢ متری موجود می باشند و متقاضیان می توانند میز مورد نظر خود را سفارش دهند.

ویژگی های میز کار نصب کاغذ دیواری

همانطور که گفتیم میز های کار نصب کاغذ دیواری در دو نوع چوبی و آلومینیومی موجود می باشد که یکی از ابزار های پر کاربرد و ضروری برای نصابان کاغذ دیواری به شمار می رود و هر نصابی برای اجرا و نصب کاغذ دیواری به یک میز کار نیاز دارد. این میز ها که در دو نوع و سه مدل عرضه می شوند که به دلیل مزیت های خوبی که دارد بسیار مورد استقبال نصابان قرار گرفته است. از ویژگی های این میز ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• قابلیت تا شوندگی دارد.
• بسیار سبک و کم حجم می باشد.
• قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.
• نصب و سر هم بندی آن راحت است.
• دارای دستگیره می باشد که حمل آن را راحت می کند.
• تحمل وزن ۴۰ کیلوگرم را دارد.
• در برابر آب و چسب مقاوم است.
• قابلیت شستشو دارد.
• این میز ها به صورت سه تیکه و متصل موجود می باشد.
• به دلیل طراحی جالبی که دارد سایر ابزار کار نصاب را در خود جای می دهد.
• این میزها علامت گذاری و خط کشی شده هستند و نصاب به راحتی و بدون نیاز به متر و خط کش می تواند کاغذ دیواری ها را اندازه بگیرد و برش بزند.

 

قیمت میز کار نصب کاغذ دیواری

قیمت میز های کار نصب کاغذ دیواری با توجه به اندازه و جنسی که دارند متفاوت است. میز چوبی با عرض ۵۰ سانتی متر و طول ٢۰۰ سانتی متر با قیمت ۷۰۰٫۰۰۰ تومان ،میز چوبی با عرض ٧۰سانتی متر و طول ٢۰۰ سانتی متر با قیمت ۷۵۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسد. میز های کار آلومینیومی به دلیل دوام و کیفیت بالاتری که نسبت به میزهای چوبی دارند قیمت آن نیز بیشتر است. میز آلومینیومی با عرض ۵۰ سانتی متر و طول ٢۰۰ سانتی متر با قیمت ۷۰۰٫۰۰۰ تومان و میز آلومینیومی با عرض ۵۰ سانتی متر و طول ٣۰۰ سانتی متر با قیمت ۷۵۰٫۰۰۰تومان در پردیس پایتخت موجود می باشد. البته عرض دقیق میز های کار نصب کاغذ دیواری ۵٣ سانتی متر می باشد که معمولا ۵۰ سانتی متر عنوان می شود. تمام هموطنان عزیز در هر نقطه ای از کشور که ساکنند می توانند این میزها را بصورت اینترنتی از ما خریداری کنند و در عرض ۴٨ ساعت در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند.
علاوه بر نصابان, فروشگاه های کاغذ دیواری نیز به این میزها نیاز دارند. این میزها یک ابزار فوق العاده کاربردی و ضروری است که موارد کاربرد زیادی دارد. افراد مختلفی که این میزها را برای شغل خود متناسب می دانند, اقدام به سفارش و ثبت خرید خود کرده اند و رضایت خود را نیز اعلام کرده اند. ما افتخار می کنیم که با ارائه این محصول توانسته ایم رضایتمندی مشتریان عزیزمان را بدست آوریم .

میزهای آلمینیومی در حال حاضر ناموجود هستند

 

فروش انواع لوازم نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری های مختلف نیاز به ابزار خاصی دارید که هر کدام از این ابزارها باید استاندارد های لازم را داشته باشند تا نصب کاغذ دیواری کاملا تمیز و بی نقص انجام شود. ما در فروشگاه پردیس پایتخت برای رفاه حال مشتریان خود تمام ابزار و ملزومات نصب و اجرای کاغذ دیواری ها را با قیمت مناسب ارائه می دهیم. این ابزارها که شامل چسب کاغذ دیواری، دستگاه های چسب زن کاغذ دیواری، کاردک، کاتر، قیچی، شاقول، اسفنج، رولر و غلطک، برس کاغذ، برس چسب، تیغ موکت بری ، میز کار تاشو کاغذ دیواری، ابزار نصب کاغذ دیواری، انواع آلبوم های کاغذ دیواری و غیره می باشد که این مجموعه کامل امکان خرید راحت و مناسب را برای نصابان و متقاضیان فراهم می کند. لازم به ذکر است که خدمات فروشگاه ما محدود به استان تهران نمی باشد بلکه همه هموطنان عزیز می توانند محصولات مورد نظر خود را که در سایت فروشگاه پردیس پایتخت قرار دارد مشاهده و انتخاب کنند و بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند. ما این اطمینان را به شما خریداران محترم می دهیم که کالای خود را در کمتر از ۴٨ ساعت می توانید تحویل بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب از ما بخواهید.

 

 

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

 

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

 

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی

میزکار کاغذ دیواری ، فروش میزکار نصب کاغذ دیواری چوبی و آلومینیومی