کاغذ دیواری ابو دیزاین

کاغذ دیواری ابو دیزاین را می توان به عنوان یکی از بهترین انواع کاغذ های دیواری دانست که توانسته محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم کسب نماید. توجه داشته باشید که کاغذ دیواری ابو دیزاین یکی از برترین برند های تجاری کاغذ دیواری می باشد و می تواند تمامی خواسته های شما را برآورده سازد. ابو دیزاین نامی آشنا برای کسانی است که با برند های خاص و معروف طراحی داخلی ساختمان آشنایی دارند. شرکت ابو دیزاین فعالیت خود را در سال ۸۱ آغاز نمود و هدف آن ارائه طرح های جدید و همیشگی بوده است و در این کار هم توانست موفقیت های بسیاری به دست آورد و این شرکت انواع اقلام طراحی داخلی و خارجی ساختمان را عرضه نموده است که کاغذ های دیواری را می توان از جمله مهمترین اقلام داخلی ساختمان دانست. شرکت ابو دیزاین علاوه بر انبار های کوچک اصناف و فروشندگان، دارای ۱۱ انبار مرکزی در ایران می باشد و انواع اقسام کاغذ های دیواری و پارکت، کفپوش، ترموود، دیوار کوب و… در آن نگهداری می شود. کاغذ دیواری های این شرکت امکان نصب آسان بر روی دیوار ها را داشته و می توانید از آنها در انواع مراکز مختلف استفاده نمایید.

کاغذ دیواری ابو دیزاین

کاغذ دیواری ابو دیزاین

ویژگی های کاغذ دیواری ابو دیزاین

کاغذ دیواری ابو دیزاین به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب نماید و این ویژگی های کاغذ دیواری ابو دیزاین می باشد که آن را برای استفاده با ارزش تر کرده است. از جمله مهمترین ویژگی های این نوع کاغذ های دیواری می توان به کیفیت مطلوب آن اشاره کرد چرا که تمامی موارد در ساخت آن به صورت کامل رعایت شده و کوچکترین ایرادی بر آن وارد نخواهد بود. باید بدانید که کاغذ دیواری ابو دیزاین جنس مرغوبی داشته و به همین دلیل امکان خراب شدن آن در کوتاه مدت وجود نخواهد داشت و می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این کاغذ دیواری با استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه ها ساخته شده است و به همین دلیل طرح هایی که بر روی آن قابل مشاهده است به هیچ وجه از بین نرفته و یا کم رنگ تر نخواهند شد و همین امر باعث شده که بتوانید با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایید. این کاغذ دیواری به دلیل زیبایی که دارد می تواند فضایی شیک و مدرن برایتان به ارمغان آورد.

کاغذ دیواری ابو دیزاین

کاغذ دیواری ابو دیزاین

انواع کاغذ دیواری ابو دیزاین

کاغذ دیواری ابو دیزاین را می توان از جنبه های مختلفی به انواع متفاوت دسته بندی نمود و هر یک از انواع این کاغذ های دیواری مناسب برای استفاده در مراکز متفاوتی خواهند بود. برخی از انواع کاغذ دیواری ابو دیزاین عرض بیشتری داشته و برخی کم عرض تر هستند و بی شک نمونه های با عرض بیشتر برای فضاهای بزرگ مناسب تر خواهند بود. باید بدانید که مهمترین موردی که سبب تفکیک کاغذ دیواری ابو دیزاین شده است طرح بر روی آن می باشد چرا که این کاغذ دیواری را می توانید در انواع طرح های مختلف مشاهده نمایید و به همین دلیل امکان استفاده از آن برای بخش های مختلف داخل ساختمان وجود خواهد داشت. برخی از طرح های کاغذ دیواری یک رنگ بوده و برخی دارای گل ها و یا موارد مشابه هستند که می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به انتخاب نوع مورد نظر خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که برخی از انواع کاغذ دیواری ابو دیزاین دارای طرح برجسته می باشد و این نوع کاغذ های دیواری بی شک زیبایی های بیشتری نیز خواهند داشت و می توانید با خرید این کاغذ دیواری فضای منزل و یا محیط کار خود را لوکس تر نمایید. برخی از انواع کاغذ دیواری های ابو دیزاین طرح های مدرن داشته و برخی طرح های کلاسیک دارند که می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به انتخاب نمایید.

کاغذ دیواری ابو دیزاین

کاغذ دیواری ابو دیزاین

قیمت کاغذ دیواری ابو دیزاین

قیمت یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید و در رابطه با قیمت کاغذ دیواری ابو دیزاین باید گفت: این نوع کاغذ دیواری با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. قیمت کاغذ دیواری بر حسب رول محاسبه می شود و عوامل متعددی می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. بی شک یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت را می توان طرح های مختلف آن دانست چرا که هر طرح می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد و بی شک طرح های ساده قیمت پایین تری خواهند داشت. عرض کاغذ دیواری از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت می باشد و با افزایش عرض، میزان قیمت نیز متناسب با آن افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید که برخی از انواع کاغذ دیواری ممکن است قیمت پایین تری داشته باشد و البته این پایین بودن قیمت دلایلی دارد و کیفیت این نوع کاغذ های دیواری بی شک پایین تر خواهد بود اما ابو دیزاین با توجه به کیفیت بالایی که دارد در مقایسه با سایر نمونه های هم سطح قیمت مناسب تری خواهد داشت.

کاغذ دیواری ابو دیزاین

کاغذ دیواری ابو دیزاین

خرید کاغذ دیواری ابو دیزاین

جهت خرید کاغذ دیواری ابو دیزاین راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که در حالت کلی این راه ها را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود و منظور از روش حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می نمایند اما خرید از این فروشگاه ها می تواند معایبی داشته باشد و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از جمله مهمترین معایب این روش می توان به وقت گیر بودن اشاره نمود و به همین دلیل جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است و باید از میان این فروشگاه ها بهترین مورد را انتخاب نمایید. فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما خواهند داد که از میان خیل عظیمی از طرح های کاغذ دیواری طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بی شک در انتخاب کاغذ دیواری دچار سردرگمی خواهید شد. لازم به ذکر است که کاغذ های دیواری را می توانید به مقدار مورد نیاز خریداری کرده و آن را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴