کاغذ دیواری ساده و شیک

کاغذ دیواری ساده و تک رنگ از جمله طرح های زیبایی است که روزانه مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. در واقع امروزه این نکته به اثبات رسیده است که از لحاظ روانی انتخاب طرح ها و رنگ های ساده و همچنین پرهیز از رنگ های غلیظ و شلوغ می تواند اثرات مثبتی را در محیط منزل و کار بر روی افراد بر جای بگذارد. طرح های مختلفی که با کیفیت عالی و در رنگ بندی های متنوع توسط تولیدکنندگان در بازار عرضه می شوند حاصل خلاقیت طراحان این حوزه به شمار می رود.

 

همچنین چیدمان مدرن به سادگی و استفاده از انواع کاغذ دیواری ساده و تک رنگ متکی بوده و از همین رو این ترکیب می تواند در کنار سایر المان های زیبایی شناسی دست دکوراتیوهای برجسته را در این زمینه باز بگذارد. در واقع شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب و انتخاب طرح و رنگ های دلخواه اتاق نشیمن، دفتر کار، اتاق مطالعه و اتاق خواب کودکانتان را پوشش دهید و دنیایی از زیبایی و انرژی را به اعضای خانواده هدیه کنید. با این وجود نباید هر نوع کاغذ دیواری را بدین منظور انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

حرف اول؛ کیفیت کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

کاغذ دیواری ساده و تک رنگ برای این که بتواند بازخوردهای مناسبی را از جانب مشتریان دریافت نماید باید دارای ویژگی های خاصی باشد. اصولاً کاغذ دیواری یک نوع پوشش دهنده دیوار می باشد که می تواند ضمن پوشاندن ترک ها و رنگ های ناهمگون قدیمی روی دیوار همچنین فضایی مسرت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. البته فراموش نکنید زمانی که از کاغذ دیواری ساده  و شیک سخن به میان می آید لزوماً بدین معنی نیست که سایر مواردی را که در انتخاب این محصول می تواند به شما کمک کند نادیده بگیرید. به عنوان مثال قیمت کاغذ دیواری پذیرایی که می تواند در نگاه اول اهمیت بیشتری در مقایسه با سایر اتاق های یک واحد مسکونی داشته باشد باید در کنار کیفیت محصول سنجیده شود و در نهایت این تفاوت از نظر ارزش جایگزینی آن به نوعی تفهیم شود. به طور قطع بخش عمده ای از جاذبه های انواع کاغذ دیواری ساده رنگی و کاغذ دیواری تک رنگ به کیفیت این محصول بستگی دارد. در صورتی که تمایل دارید تا برای خرید کاغذ دیواری ساده و تک رنگ و سایر کاغذ دیواری های موجود در بازار دچار مشکل نشوید توصیه می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه ای در این زمینه انجام دهید.

انواع کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

ویژگی های انواع کاغذ دیواری تک رنگ وساده

کاغذ دیواری های ساده و تک رنگی که در بازار موجود می باشد به صورت رول شده یا در ابعاد مختلف و به صورت متری عرضه می شود. اغلب کاغذ دیواری های موجود با عرض ۵۰ تا ۱۰۶ سانتی متر در بازار عرضه شده و طول آنها غالبا ۱۰ متر می باشد. برخی از مهمترین ویژگی هایی که موجب شده است تا این کاغذ دیواری ها بر سایر کاغذ دیواری های موجود ترجیح داده شود را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • تنوع
  • قیمت مناسب انواع
  • نصب آسان
  • ماندگاری و دوام بالا

برای تشریح بیشتر  هر یک از مطالب فوق به ترتیب هر یک از آن ها را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید با ویژگی های انواع کاغذ دیواری ساده و تک رنگ بیشتر آشنا شوید.

خرید کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

تنوع کاغذ دیواری تک رنگ و ساده

کاغذ دیواری های موجود در بازار اغلب به شکل کاغذ دیواری ساده رنگی، کاغذ دیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری های دارای طرح و نقوش مختلف تولید و عرضه می شوند. این کار هر چند می تواند  سلیقه های مختلف مشتریان را از هر نظر تامین نماید با این وجود زندگی مدرن و ایجاد همترازی با آن چنین ایجاب می کند که از انواع کاغذ دیواری نیز در کنار سایر نمونه های بهره گرفته شود. به همان اندازه که استفاده از رنگ های روشن و طرح های شلوغ رو به کاهش نهاده است برای بسیاری استفاده از کاغذ دیواری ساده رنگی جایگزین مناسبی برای سایر طرح های موجود در بازار می باشد.

 

قیمت مناسب

گزینه دیگری که در جذب بیشتر مشتریان به انواع کاغذ دیواری ساده رنگی می تواند موثر باشد قیمت مناسب آن است. در واقع به عنوان مثال قیمت کاغذ دیواری پذیرایی یا هر یک از کاغذ دیواری های  دیگری که در طرح ها و نقوش ساده عرضه شده و در اماکن مختلفی از قبیل  اتاق ها و دفاتر کار نصب نمی نمایید در مقایسه با سایر هزینه هایی که در صورت عدم استفاده از این محصول باید  صرف شود  بسیار مناسب بوده و به اصطلاح خرید آن از هر نظر مقرون به صرفه می باشد.

نصب آسان

انواع کاغذ دیواری ساده رنگی را می توان به آسانی و با صرف هزینه های مناسبی نصب نمایید و از کیفیت و رنگ های متنوع و جذاب آن لذت ببرید. هر چند لازم است در صورت عدم آشنایی با طریقه نصب آن از تیم های تخصصی در این حوزه کمک بگیرید.

نصب آسان کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

نصب آسان کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

شما می توانید به منظور انتخاب و خرید انواع کاغذ دیواری ساده و تک رنگ از کلکسیون ارزشمند این فروشگاه که شامل آلبوم های کاغذ دیواری  پالت، کالرفول پنسیل ، الیت ، اسکرین، لامودا، اینکا، پاپیروس و پنتون است بازدید نمایید.

 

جهت دریافت قیمت شما می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹