خرید کاغذ دیواری به چه منظوری است؟

یکی از عناصر دکوری که فضای شما را جذاب می کند و به آن روح می بخشد کاغذ دیواری است. برای خرید اینترنتی کاغذ دیواری مناسب فضای خود باید نکاتی را در نظر داشته باشید و به آن دقت کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید که از خرید خود پشیمان نشوید.

کاغذ دیواری را برای هر فضایی می توان به کار برد فضاهایی از قبیل دفتر کار، سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی می توان برای حمام و سرویس بهداشتی نیز از آن استفاده کرد. پس از مشخص کردن ایده اولیه خود که از کاغذ دیواری دارید فضایی که کاغذ دیواری را در آن نصب می کنید در نظر بگیرید. شما با در نظر گرفتن مکان کاغذ دیواری می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

انتخاب نوع کاغذ دیواری:

تنوع زیادی در نوع کاغذ دیواری ها وجود دارد و شما  با وجود این تنوع زیاد در زمان خرید کاغذ دیواری دستتان کاملا باز است تا انتخاب خوبی انجام دهید. انواع کاغذ دیواری به شرح زیر:

  •  کاغذ دیواری کاغذی: این نوع از کاغذ دیواری غیر قابل شستشو است و ضخامت کمی دارد و دوام آن یک یا نهایتا دو سال است و بسیار آسان پاره خواهد شد به همین دلیل برای اتاق خواب کودکان مناسب نیست. برای خرید کاغذ دیواری از این جنس لازم نیست هزینه چندانی بکنید چون قیمت ارزانی دارد.
  • کاغذ دیواری از جنس PVC که وینیل دارد: این نوع از کاغذ دیواری بسیار با دوام و محکم است و طول عمر آن حدودا ۵ سال است همچنین به آسانی پاره نخواهد شد. دو ویژگی ضد خش بودن و قابلیت شستشو سبب شده که گزینه ای عالی برای اتاق کودکان باشد و می تواند روکش ورق های کاغذ دیواری نیز باشد.
  • کاغذ دیواری نانو: در ساخت و تهیه این نوع از کاغذ دیواری از تکنولوژی نانو استفاده شده. کاغذ دیواری نانو تمامی ویژگی های کاغذ دیواری PVC را دارد همچنین ویژگی های مانند ضد دوده و کثیفی، ضد حساسیت، عایق گرما و سرما و پاره نخواهد شد. به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو برای خرید کاغذ دیواری نانو باید قیمت بالایی را پرداخت کرد.
  • کاغذ دیواری مخملی : زمینه این نوع از کاغذ دیواری یا پارچه ای است یا pvc و طراحی های روی آن یا مخمل پارچه ای است و یا مخمل پلاستیکی و همین موضوع سبب شده تا قابلیت شست و شو را نداشته باشد و اکثرا دارای رنگ تیره و طرح کلاسیک است که مخصوص چیدمانی که سبک کلاسیک دارد می باشد.
  • کاغذ دیواری سه بعدی: اگر در فاصله چند متری این نوع از کاغذ دیواری بایستید تمام طرح های روی آن برجسته دیده خواهد شد. این نوع از کاغذ دیواری در حقیقت قابلیت شستشو دارد. اگر می خواهید فضای خاصی را جدا سازی کنید مثلاً دیوار تی وی روم این نوع گزینه ای مناسب است.

کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

هدف از انتخاب کاغذ دیواری

زمانی که در فضای خود احساس نیاز به تغییراتی محسوس دارید مثلاً دوست دارید فضا را گرم تر و شادتر و یا آرام تر نشان دهید با نصب کاغذ دیواری این تغییر را بدون کمترین دردسر و کثیف کاری و در مدت زمان کوتاهی انجام خواهید داد. پس هدف خود را از خرید کاغذ دیواری مشخص کنید.

کاغذ دیواری طیف گسترده ای از جنس، رنگ مطرح را دارد که طراحان دکوراسیون داخلی از این تنوع برای هویت بخشیدن به فضا متناسب با کاربرد آن استفاده می کنند. این طرح و رنگ ها تاثیرگذاری زیادی بر فضا دارند. فهرست زیر شما را برای شناخت این معیارها راهنمایی می کند:

رنگ تیره:

  • فضاهایی که بزرگ است را کوچکتر به نظر می آورد
  • احساس آرامش بیشتری را به فضا خواهد داد

رنگ روشن:

  • سبب بزرگتر نشان دادن فضای اتاق خواهد شد
  • فضایی ملایم و صمیمی را به وجود می آورد
  • فضایی با انرژی بالا را به ما می دهد

طرح گلدار:

  • تمام آسیب ها، خرابی و ترک های دیوار را پوشش خواهد داد
  • سبب می شود فضا های کوچک، بزرگ تر به نظر آید

پس از آن که تصمیمتان برای خرید کاغذ دیواری قطعی شد و خواستید که حال و هوای منزل خود را تغییر دهید قطعا از خود خواهید پرسید که از چه مرکزی خرید کنید و به چه نحوی کاغذ دیواری را انتخاب کنید. آیا شما به خرید اینترنتی کاغذ دیواری مایل هستید یا این که جزو افرادی هستید که همیشه دوست دارید خرید خود را حضوری انجام دهید؟

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

خرید اینترنتی کاغذ دیواری

خرید اینترنتی کاغذ دیواری داری معایب و محاسنی است که امکان دارد همه ما یک تجربه تلخ از خرید اینترنتی و تجربه های شیرینی نیز در این زمینه داشته باشیم در کل خرید و فروش اینترنتی از طرفی سبب گسترش دامنه فروش و امکان فروش به تمام نقاط کشور خواهد شد و از طرفی نیز هر هزینه ای در رابطه فروش حضوری را کاهش می دهد. معایب و مزایای خرید اینترنتی کاغذ دیواری عبارت اند از:

مزایا

  • امکان مقایسه کردن و خرید کردن بر اساس قیمت، مدل، طرح
  • خریدی راحت و آسان در زمانی سریع
  • قیمت های رقابتی
  • امکان مقایسه کردن دو طرح با قرار دادن در کنار هم

معایب

  • تشخیص ندادن درست طرح و رنگ
  • تشخیص ندادن جنس کاغذ دیواری
  • تفاوت رنگ اصلی کاغذ دیواری با عکس آن

با بیان این مطالب به خوبی متوجه خواهید شد که خرید کاغذ دیواری به شیوه اینترنتی مانند شمشیری دو لبه هم می تواند خوب و هم می تواند تجربه ای تلخ باشد. به شما پیشنهاد می دهیم اگر قصد داشتید آنلاین این خرید را انجام دهید سایت های مختلفی را بررسی کنید. ناگفته نماند این تجربه برای اشخاصی که  انواع جنس کاغذ دیواری را به خوبی می شناسند می تواند بسیار شیرین باشد چرا که شناخت کافی را دارند.

خرید کاغذ دیواری بدون واسطه

خرید بی واسطه کاغذ دیواری

پس از آن که تصمیم خود را در مورد طرح رنگ و مکان کاغذ دیواری گرفتید و خرید کاغذ دیواری قطعی شد پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید از فروشگاه پردیس پایتخت است. نشانی ما www.pardispaytakht.com  می باشد.

 

مرکز فروش کاغذ دیواری تهران

این مرکز معتبر ( پردیس پایتخت)  انواع کاغذ دیواری های شیک و متنوع مطابق با هر نوع سلیقه ای موجود است. ناگفته نماند که تمامی قیمت های کاغذ دیواری در این مجموعه بسیار قیمت های مقرون به صرفه است.

 

جهت مشاوره و ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید و یک خرید لذت بخش را با ما تجربه کنید.

 

شماره تماس جهت مشاوره ی کاغذ دیواری و ارسال رایگان کاتالوگ کاغذ دیواری:

پیام از طریق واتساپ

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰