چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم..؟

چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم..؟

چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم..؟
تاریخچه کاغذ دیواری در واقع به چین قدیم برمی‌گردد. اولا به دلیل آن که آن‌ها ابتدا کاغذ را اختراع کردند و دیگر آن که در قرن ۲۰۰ قبل از میلاد اولین کسانی بودند که با چسب برنج کاغذ را به دیوار می‌زدند.
کاغذ دیواری از نظر دکوراسیون داخلی نقش مهمی در تزیین دیوار منازل، ادارات و … دارد. از مدل ساده گرفته تا طرح‌دار، گرافیکی و جدیدا پوستر مناظر که نهایت زیبایی را به همراه دارد.
امروزه کاغذ دیواری‌ها بسیار شاد و متنوع هستند و حس بودن در طبیعت را ایجاد می‌کنند. بعضی از آن‌ها مانند تابلوی نقاشی یا منظره‌ای کاملا طبیعی هستند. با توجه به دکوراسیون منزل خود می‌توانید از
آن‌ها به خصوص در جاهای کم‌نور و دلگیر یا برای پوشاندن دیوارهای آسیب‌دیده استفاده کنید و حال و هوای آن جا را کاملا تغییر دهید.
تنوع کاغذ دیواری‌ها آن قدر زیاد است که انتخاب را مشکل می‌کند، ولی اگر به هدفی که از دکوراسیون دارید و رنگ و طرح مورد علاقه خود فکر کنید، کار کمی آسان‌تر می‌شود.
به نکات زیر توجه کنید :
 چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم وکاغذهای دیواری علاوه بر زیبایی و طرح و رنگ‌های مختلف حس جدیدی را به دیوارهای خانه شما اضافه می‌کند.

از کاغذ دیواری می‌توانید به عنوان حاشیه برای تزیین اتاق کودکان استفاده نمایید و با انتخاب طرح دلخواه آن‌ها، شادی کودکانه‌‌شان را مضاعف کنید.

اگر کاغذ دیواری به صورت منظره است، فقط یکی از دیوارها را با آن تزیین کنید.

هرچه طرح کاغذ دیواری ریزتر باشد، فضای اتاق بزرگ‌تر نشان داده خواهد شد.

– برای جاهای کوچک از کاغذ دیواری ساده و روشن استفاده نمایید.

بعضی از آن‌ها اکوستیک بوده و به کاهش صدا کمک می‌کنند.

پیش از خرید اندازه دقیق و میزان کاغذ دیواری مورد نیاز را محاسبه کنید.

سعی کنید کاغذ دیواری‌ها قابل شستشو و پوشش آن‌ها حتی الامکان از مواد طبیعی مانند الیاف پنبه ، ابریشم ، مواد سلولزی و منسوجات یا فاقد هر گونه مواد شیمیایی باشند.

منبع : pardis paytakht