1. این محصولات سلامت محور می باشند .
  2. کاغذ دیواری ها بصورت رول ارائه می شود .
  3.  رول های کاغذ دیواری معمولا دارای عرض تقریبی۵۰و۷۰ سانتی متر در طول ۵/۱۰ متر عرضه می شوند .
  4. هر رول کاغذ دیواری بطور معمول مساحت تقریبی ۵ و۷متر را پوشش می دهد
  5. کاغذ دیواری های شرکت دکوراژ با انواع مختلف جنس با ۱۰۰ % قابلیت شستشو می باشند.
  6. جنس محصولات کاغذ دیواری دکوراژ عموما از انواع زیر با خصوصیات خاص خود می باشند: ۱- P VC 2- NON WOVEN این محصولات دارای خصوصیت بارز آکوستیکی با طول عمر بالا می باشند . کاغذ دیواری شرکت دکوراژ پوششی با ثبات رنگ ، مقاوم در برابر نور ، شستشو و حرارت می باشد. این محصولات قابل اجرا در اغلب اماکن، اعم از اداری، مسکونی، هتلها و حتی مجموعه های فرهنگی و ورزشی نیز می باشند.

 

مشخصات فنی کاغذ دیواری

چرا کاغذ دیواری : اگر دیوارها آسیب دیده اند و باید آثار آسیب را مخفی کرد ، یا اینکه می خواهیم اتاق کسالت باری به چشم جالب بیاید لازم است ، کانون تمرکزی طراحی شده ، به اتاق اضافه شود، اگر می خواهید خطوط و بافتهای خشن یا نامتعارف عناصر معماری اتاق را نرم و ملایم و عادی جلوه دهید ، و سرانجام اگر مانده اید با چهار دیواری خانه و دفتر خود چه کنید تا آرایشی متشخص و بیانگر داشته باشد، راه چاره همه اینها و مشکلاتی از این دست در پوشش دیوار نهفته است که با استفاده از یک کاغذ دیواری  زیبا حسی جدید و مقاومتی بالا را به دیوارهای خانه و یا محل کار خود ببخشید.

مزایای کاغذ دیواری های دکوراژ : قابلیت شستشو ، ثبات رنگ ، مقاومت در برابر نور و حرارت ، عدم ایجاد حساسیت ، نصب سریع ، دارای کلیه استاندارد های معتبر اروپایی و …

آماده سازی دیوارها :

برای آماده سازی دیوار ، اگر رنگ دیوار روغنی یا نیمه براق است ، سطح دیوار را با کاغذ سمباده ،زبر و خش دار کنید ، با اضافه کردن ملح به چسب محلول در آب که در واقع هم برای بالا بردن غلظت آن و هم در حکم بتونه است، می توانید سطح مورد نظر رازیر سازی کنید . پیش از نصب کاغذ دیواری روی دیواری که تازه رنگ خورده یا گچ کاری شده است ،یک هفته صبر کنید ، باید یک دور دیوار را بتونه ، زیرسازی کنید. دیوار چوبی رنگ شده را باید قبلا با رنگ ستری روغنی پوشانده و ۲۴ صبرکرده تا خشک شود . نا صافی یا سوراخ های روی دیوار ها را درست همانگونه که در رنگ کاری معمل است ، بتونه کنید ، رویه ی تزئینات چوبی و گچبری ها را رنگ بزنید و بگذارید تا خشک شود.

نظافت کاغذ دیواری :

قبل از شستشو گرد و غبار روی کاغذ را پاک کنید. اسفنجی را در اب ولرم تمییز بفشارید. و روی کاغذ بمالید تا جایی که می توانید از آب کتری استفاده نمایید تا کاغذ برآید. کاغذ دیواری را از پایین به بالا تمییز کنید. برای کاغذ های نازک استفاده از آب گرم تمیز بدون صابون توصیه می شود.

برای کاغذ های قابل شستشوی ضخیم تر از آب و صابون استفاده کنید.هر بار قسمت کوچکی از آن را با اسفنج بشویید. سپس آب کشی نمایید و با پارچه ای نرم خشک نمایید.

لکه های روغن را نیز می توان با پودر تالک از بین برد.مقدار زیادی از آن را روی لکه ها بپاشید تا روغن جذب شود . سپس با یک پارچه خشک پاک کنید.

کندن کاغذ دیواری :

اگر می خواهید کاغد دیواری به آسانی از دیوار کنده شود به این ترتیب عمل کنید. آب داغ و سرکه را به میزان مساوی با یکدیگر مخلوط کنید و با اسفنج رو کاغذ بکشید . و آنقدر انجام دهید تا کاغذ ها از دیوار کنده شود.

تاثیر رنگ بر روی افراد برای انتخاب صحیح ترکیب رنگی مناسب :

آیا می توانید دنیای اطراف خود را بدون وجود هیچ گونه رنگی تصور كنید؟ هر رنگ تاثیر فیزیكی و روحی خاصی را بر روی بیننده می گذارد و افراد  واكنش های متفاوتی نسبت به رنگ های مختلف از خود نشان می دهند.

این امكان وجود دارد كه با تغییر حالات درونی، ویژگی های فردی، و سایر فاكتورهای آماری برخی احساسات فردی دستخوش دگرگونی قرار گیرد.

قرمز : قرمز یكی از رنگ هایی است كه اكثر افراد ارتباط قوی با آن برقرار می كنند و واكنش شدیدتری نسبت به آن نشان می دهند.

نارنجی : نارنجی هم می تواند واكنش های جدی را برانگیزاند.

زرد : زرد رنگ خوشحالی، شادی، خرسندی، و سعادتمندی است.

سبز : سبز بیشتر برای به تصویر كشیدن عناصر سمبلیك مورد استفاده قرار می گرد و بعد از آبی دومین رنگ پر طرفدار در میان عموم افراد است.

آبی : اكثریت قریب به اتفاق مردم موافقند كه: “آبی بهترین رنگ” است.

بنفش : بنفش عموماً حد تعادلی میان انرژی و هیجان قرمز و آرامش و سكون آبی ایجاد می كند. گاهی برخی از سایه روشن های بنفش ذهن افراد را درگیر می كند و آنها را مضطرب كرده و از آنها افراد درون گرای افراطی می سازد و از اینرو به سوی كسب عرفان، معرفت، دانش پیش می روند.

مشكی : مشكی یك رنگ كاملاً قدرتمند است و با خود سلطه طلبی و قدرتمندی ‌را به ذهن القا می كند. در برخی از فرهنگ ها این رنگ افراد را به

یاد از دست دادن جان عزیزانشان می اندازد.

قهوه ای: قهوه ای احساس سادگی، طبیعی بودن، ثبات، استحكام، استواری، و پایداری را ایجاد می كند

 

منبع : pardis paytakht | پرديس پايتخت