قیمت کاغذ دیواری با توجه به کیفیت و نوع سبک طراحی آن در انواع نرخ های مختلفی عرضه می شود که افراد می توانند در هنگام خرید این محصول ابتدا اطلاعاتی درباره قیمت طرح و نوع کاغذ دیواری مدنظر به دست آورده و سفارش خود را به ثبت برسانند. در برخی مواقع افراد بدون کسب آگاهی های لازم در خصوص قیمت کاغذ دیواری وارد بازار شده و این محصول را در نرخ قیمت های بسیار بالا و غیر معقول تهیه و خریداری می کنند که پس از استفاده و مشاهده کیفیت محصول تهیه شده پی به گران بودن قیمت پرداخت شده به کاغذ دیواری خود می شوند که برای جلوگیری از این امر بهتر است با دریافت مشاوره های لازم در این باره با طیف گسترده ای از اطلاعات این محصول را در کیفیت و کارایی مناسب با قیمت ارزان خریداری نمایند. قیمت کاغذ دیواری با توجه به طرح، جنس، رنگ، سایز و کیفیت استفاده شده در ساخت آن محاسبه و مشخص می شود.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

راهنمای خرید انواع کاغذ دیواری

افرادی که قصد خرید کاغذ دیواری برای ایجاد تغییراتی در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل خود دارند و داشتن هزینه های ارزان قیمت مهمترین اولویت آنها می باشد می توانند از میان انواع متنوع کاغذ دیواری مناسب ترین و ایده آل ترین گزینه را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خریداری نمایند. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تولید و عرضه انواع کاغذهای دیواری در جنس ها و سبک های مختلفی می باشیم از این رو با انواع قیمت کاغذ دیواری در نرخ های مختلفی مواجه می شویم برای گم نشدن و انتخاب صحیح از میان تنوع بسیار این محصول بهتر است قبل از اقدام به خرید به صورت اینترنتی در سایت های مربوط به مشاهده و آشنایی با انواع کاغذ دیواریهای ایرانی و خارجی پرداخته و با سلیقه خود گزینه ایده آل را انتخاب کنید. بی شک قیمت کاغذ دیواری ارزان در پرتقاضا بودن و پرفروش بودن محصول نقش سهیمی را به دنبال خواهد داشت.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

واحد اندازه گیری قیمت کاغذ دیواری

همانطور که میدانید واحد اندازه گیری قیمت کاغذ دیواری بر حسب رول می باشد از این رو در هنگام خرید این محصول بر اساس تعداد رول خریداری شده قیمت دقیق آن نیز مشخص می شود البته در نظر داشته باشید که عوامل بسیار دیگری نیز چون جنس کاغذ دیواری در قیمت کاغذ دیواری موثر عمل می کند. شما می توانید قیمت کاغذ دیواری مدنظرتان را به قیمت بر اساس متراژ تبدیل کنید در این صورت در هنگام خرید این محصول سر در گم نشده و هزینه بیشتری را پرداخت نخواهید کرد. برای این منظور قیمت بر مبنای هر رول را به مساحت کاغذ دیواری باید تقسیم کرده و قیمت هر متراژ از این محصول را بدانید البته در هنگام تهیه کاغذ دیواری بهتر است با خرید چند رول تخفیف های قابل توجهی را نیز دریافت کنید و در زمان آسیب دیدگی کاغذ دیواری، مابقی کاغذ دیواری را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت کاغذ دیواری ارزان

از فاکتورهایی که در قیمت کاغذ دیواری تاثیرگذار می باشند می توان به برند و شرکت وارد کننده آن و ایرانی یا خارجی بودن محصول را نیز نام برد. استفاده از انواع کاغذ دیواری های در دکوراسیون داخلی روز به روز در حال افزایش می باشد که می توان گفت استفاده از این محصول در طرح ها و رنگ بندی های مختلف در هر بخش از منزل حس بسیار خاص و منحصر به فردی را به شما خواهد بخشید. در این میان خرید ارزان قیمت کاغذ دیواری بهتر است ابتدا در وب سایت های مختلف به مشاهده نرخ قیمت ارائه شده بر این محصول را مشاهده کنید و با کسب اطلاعاتی در خصوص کیفیت و کارایی هر یک از انواع کاغذ دیواری ارزان ترین و مناسب ترین گزینه را برای هر بخش از منزل و محیط کار خود تهیه و خریداری کنید.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

دلایل انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری ها به جای رنگ در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است چرا که این محصول با داشتن مزیت ها و ویژگی های قابل توجهی توانسته است در اولویت انتخاب مشتریان و کاربران قرار بگیرد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به سهولت نصب آن و مقرون به صرفه بودن کاغذ دیواری ها اشاره کرد افراد می توانند با انتخاب این محصول در قابل بهره مندی از رنگ آمیزی از قیمت های بسیار ارزان تری برخوردار شوند. از دیگر دلایل انتخاب کاغذ دیواری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت اجرای طرح های خاص برای فضاهای خاص و سفارشی
  • قابل شستشوی بودن
  • سهولت و سرعت اجرا
  • مقاوم بودن در فضاهای پر رفت و آمد
  • نداشتن مشکلاتی نظیر بوی رنگ
  • عرضه در انواع طرح ها و رنگهای مختلف
  • سهولت ست کردن با سایر لوازم
قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری

تاثیر استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم امروزه در طراحی داخلی، طراحان و معماران از انواع مختلف کاغذ های دیواری بهره مند می شوند که کیفیت فضای مدنظر را بهبود بخشیده و محیطی مطلوب با جذابیت بسیاری را به وجود می آورد. به دلیل افزایش تقاضای خرید این محصول، شرکت های بسیاری در زمینه تولید و فروش انواع مختلف کاغذ دیواری به فعالیت مشغول می باشند که طراحان و دیزاینرها با توجه به تجربه و تخصص خود مناسب ترین و بهترین گزینه را در هر یک از فضاهای مختلف خانه اجرا و پیاده خواهد کرد برای مثال کاغذ دیواری های سه بعدی در دیوارهای پشت میز تلویزیون بسیار جذاب تر نمایان می شود در حالی که کاغذ دیواری گالوریا در اتاق خواب ها زیبا تر جلوه می دهند.

نکاتی برای خرید کاغذ دیواری باکیفیت

در هنگام خرید ارزان قیمت کاغذ دیواری باید بدانید که محصولات ایرانی و چینی مناسب ترین گزینه خواهند بود که در قبال آن توان رقابت با کیفیت محصولات خارجی و برندهای معروف جهانی نخواهند داشت. البته در نظر داشته باشید که کیفیت کاغذ دیواری های ایرانی و چینی به دلیل پر تقاضا و پر فروش بودن و کسب رضایت مشتریان در حد ایده آل طراحی و تولید می شوند

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴