در طی این مقاله به بررسی ایده ها و گزینه های گوناگون در زمینه کاغذ دیواری برای اتاق ناهار خوری خواهیم پرداخت.


اتاق ناهارخوری یکی از مکان هایی است که ما در آن بیشترین زمان را صرف می کنیم، بنابراین طبیعی است که، مانند هر اتاق دیگر در خانه هایمان، می خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن ببینیم. اتاق ناهار خوری بیشتر توسط میزها و صندلی های ناهارخوری که در آن قرار گرفته شناخته می شود  پس اگر به این فکر هستید که موارد مذکور را از اتاق ناهار خوری حذف کنید پیشنهاد ما این است که شدیدا در این خصوص تجدید نظر کنید و اگر برنامه ریزی شما برای استفاده حداکثری از فضای این اتاق است پس ابتدا و پیش از هر کاری تمرکز ویژه ای بر تهیه یک میز و صندلی مناسب با محیط و اندازه آن کنید.

از سوی دیگر، هنگامی که ما به کاغذ دیواری فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می آید استفاده از آن در اتاق نشیمن و اتاق خواب است اما اغلب ما این مسئله را فراموش میکنیم که اتاق های ناهار خوری نیز می توانند در لیست ما قرار گیرند. بنابراین تصمیم گرفتیم در طی یک مطلب طولانی برخی از مطلوب ترین و جالب ترین اتاق های ناهار خوری که شامل کاغذ دیواری از همه سبک ها است را گرد هم آورده ایم. این که آیا شما به دنبال چیزی با ظرافت کلاسیک و یا صنعتی هستید اهمیتی ندارد زیرا برای هر ذائقه ای در لیست ذیل یک پیشنهاد وجود دارد.

اتاق ناهار خوری با کاغذ دیواری رنگارنگ
در فضاهای رنگارنگ، کاغذ دیواری می تواند نه تنها به عمق فضا افزوده، بلکه به موضوعی که قصد رسیدن به آن را دارید نیز کمک شایانی کند. در اینجا طرح پروانه های رنگارنگ  می تواند هر چه در روشن تر کردنفضای اتاق به شما کمک کند.

 

کاغذ دیواری اتاق ناهارخوری با طرح جنگل

برای کسانی که علاقمند هستند تا در طراحی اتاق ناهارخوری خود هم طرح و هم فضا را در مقیاس بزرگتر به قضا تزریق کنند پس هیچ پیشنهادی بهتر از استافاده از کاغذ دیواری هایی با طرح جنگل و درختان نمی توان به آن ها کرد. وجود مواردی بنیادی همچون درختان در طرح های این دسته از کاغذ دیواری ها حس آرامش بخشی را به مخاطب القا می کند.

همچنین در این دسته از کاغذ دیواری های گاهی از طرح حیوانات و موجوداتی همچون زرافه ها و گورخرها استفاده می شود که می تواند القا کننده فضایی لوکس به مخاطب باشد.

 

کاغذ دیواری با اشکال هندسی برای اتاق ناهار خوری

استفاده از اشکال و تصاویر هندسی یکی از بهترین گزینه ها برای کاغذ دیواری کردن هر اتاق، از جمله اتاق ناهار خوری است. کاغذ دیواری هایی با این طرح به راحتی میتوانند فضای بسیار پرنشاط و هیجان انگیزی را به اتاق تزریق کنند و از طرفی دیگر با ایجاد یک هارمونی مناسب با صندلی ها و میز ها آرامش خاصی به مخاطبان می دهد.

 

اتاق ناهار خوری سنتی با تصاویر پس زمینه مشبک

مثال دیگری از این که چگونه رنگهای خنثی و یک الگوی هندسی ساده می توانند با هماهنگی یک دیگر فضای بسیار خاص و دلنشینی را به اتاق شما ببخشند. در این فضا بزرگترین الگوی جان بخشی به فضا دقت در آرایش رنگی صندلی های مورد استفاده در فضا است.

تزئین گل در اتاق ناهارخوری

یک کاغذ دیواری با طرح گل ایده ای عالی برای تزئین اتاق ناهار خوری است. زیرا این کاغذ دیواری ها با طرح گلبرگ های گوناگون و رنگ های متنوع حس بسیار خاصی را به فضا تزریق می کند.

 

اتاق ناهار خوری زنانه

نقاشی دیواری در سه بخش این اتاق به آن شکل قاطعانه و بسیار شیکی را می بخشد و کمک می کند که صحنه را برای یک پاپ رنگ در قالب یک صندلی سبز تنظیم کنید.

 

اتاق ناهار خوری نیروی دریایی و طلا

رنگ های خنثی یک راه عالی برای ایجاد الگوهای قوی و راحت به یک اتاق می باشد. اما این بدان معنا نیست که دیوارهای شما نمی توانند رنگ و الگوی یکدیگر را داشته باشند. این کاغذ دیواری وظیفه دوگانه را برعهده دارد و سایه آبی و عمیق آن را به تصویر می کشد که این مبلمان سفارشی اتاق خواب زیبایی را خاموش می کند و همچنین همه الگوی اتاق را ارائه می دهد.

 

اتاق غذای سنتی مدرن

یک دیوار شگفت انگیز که دارای یک تصویر سفید و خاکستری با الگوی رنگی است، همه چیز برای ایجاد یک اتاق ناهار خوری است که شما دوست خواهید داشت.

 

تصاویر پس زمینه رز در اتاق ناهار خوری

یکی دیگر از نمونه های زیبا از یک کاغذ دیواری روشن گل در اتاق ناهار خوری سفید با یک فرش