کاغذ دیواری در خارج

آیا با انواع کاغذ دیواری در خارج آشنا هستید؟ آیا می دانید کاغذ رنگی های خارجی در کیفیت بسیار عالی در جنس های محبوب و بی نظیر طراحی و تولید می شوند؟ آیا می خواهید از کاغذ رنگی های خارجی در دیزاین منزل خود بهره مند شوید؟

داشتن دیزاین لوکس و بی نظیر در منزل و حتی محیط کار خواست هر فردی می باشد که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد ایده های نوین برای دکوراسیون داخلی جذاب می باشیم که در این میان می توان گفت استفاده از کاغذ دیواری در اولویت انتخاب طراحان و دیزاینر ها قرار می گیرد حال در این مقاله می خواهیم در خصوص کاغذ دیواری در خارج اطلاعاتی را برای شما دوستان جمع آوری و ارائه کنیم. امروزه استفاده از کاغذ دیواری در خارج با توجه به بهره مندی از تکنولوژی به روز در طیف گسترده ای رواج یافته است و انواع کاغذ رنگی های برند با کیفیت و کارایی قابل توجهی را در دکوراسیون و دیزاین خانه ها و محیط کاری استفاده می کنند.

انواع کاغذ دیواری خارجی

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم کاغذ دیواری در خارج با توجه به کیفیت و کارایی متنوع در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر یک از انواع مختلف این محصول در نقاط مختلف با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی مورد استفاده قرار داده می شوند. از جمله انواع کاغذ دیواری در خارج می توان به کاغذ دیواری آرت دکو، کاغذ دیواری گالوریا، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری نانوون و کاغذ دیواری سه بعدی اشاره نمود. استفاده از هر یک از انواع مختلف این محصول با توجه به فضایی که در اختیار دارید و نوع محیط انتخاب شده کارایی متفاوت تری خو. اهند داشت برای مثال استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی در محیط کاری بسیار مناسب می باشد در حالی که استفاده از کاغذ دیواری های گالوریا در محیط خانگی جذاب تر و شیکتر خواهد بود.

انواع کاغذ دیواری خارجی را این گونه می توان دسته بندی کرد:

  • کاغذ دیواری آرت دکو
  • کاغذ دیواری گلوریا
  • کاغذ دیواری مخملی
  • کاغذ دیواری نانوون
  • کاغذ دیواری سه بعدی
  • کاغذ دیواری مستر وال

آرت دکو از انواع کاغذ دیواری در خارج

از انواع کاغذ دیواری در خارج می توان به کاغذ دیواری آرت دکو اشاره کرد که کشور سازنده آن کره جنوبی می باشد که در ساخت آن از الیاف با بهره مندی از تکنولوژی نانو استفاده می شود این محصول با داشتن ویژگی هایی چون ضد آلرژِی و حساسیت، ضد دوده و گرد و غبار و قابل شستشو بسیار پرفروش می باشد. هم چنین مقرون به صرفه بودن آرت دکو سبب جلب توجه بسیاری از کاربران به سوی این محصول شده است.

گلوریا از کاغذ دیواری در خارج

از دیگر انواع کاغذ دیواری در خارج می توان به کاغذ دیواری گلوریا اشاره کرد که کشور سازنده این محصول زیبا و بی نظیر چین می باشد شما می توانید این محصول را در انواع رنگ بندی ها و طرح های زیبا با سبک لوکس و کلاسیک تهیه و استفاده کنید. کاغذ دیواری گلوریا با داشتن برجستگی و شفافیت بسیار با رنگ های گلهای متنوع سبب بیشتر جلوه یافتن طراحی این محصول شده است. استفاده از این کاغذ دیواری به منظور کوتاه تر جلوه دادن ارتفاع سقف اتاق و یا آشپزخانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است هم چنین این محصول به منظور عمق بخشیدن به دیوارهای اتاق، با قابلیت جذب صدای محیط از انعکاس صدا جلوگیری می کند.

کاغذ دیواری مخملی

استفاده از انواع کاغذ دیواری در خارج با طراحی ها و سبک های مختلف از پرفروش ترین و محبوب ترین کاغذ دیواری های امروزی می باشد که در این میان می توان از جمله کاغذ دیواری در خارج به کاغذ دیواری مخملی اشاره نمود که در تولید آن از مخمل های پارچه ای یا پلاستیکی استفاده می کنند که این امر در زیبایی این محصول بسیار تاثیرگذار بوده است که بیشترین کاربرد این کاغذ دیواری در هتل ها و تالارها می باشد اما توجه داشته باشید که این محصول قابل شستشو نبوده و گزینه مناسبی برای افرادی که می خواهند شستشوی آن را در اولویت قرار دهند، نخواهد بود.

کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون یکی از محبوب ترین انواع کاغذ دیواری در خارج می باشد که به دلیل راحت و آسان بودن نصب آن بسیار مورد تقاضای کاربران قرار می گیرد این محصول از ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی تولید و عرضه می گردند از مزیت های این محصول می توان به قابلیت شستشوی آن اشاره کرد که می توان به راحتی و بدون نگرانی هرگونه کثیفی و آلودگی را از آن بزدایید. کاغذ دیواری نانوون از جمله انواع کاغذ دیواری در خارج با داشتن طول عمر بسیار در برابر خراش و پوسیدگی از مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی که بر روی آن اشکال سه بعدی به چاپ میرسد در انواع طرح های مختلفی تولید و عرضه می گردد که با توجه به انواع سبک های مختلف این محصول می توان در محیط های مختلفی از آن استفاده نمود. برجستگی طرح های این کاغذ دیواری و قابلیت شستشوی آن سبب شده است در سال های اخیر انتخاب آن در اولویت کاربران قرار بگیرد.

مستر وال از دیگر انواع کاغذ دیواری در خارج

در آخر می خواهیم با معرفی کاغذ دیواری مستر وال که ساخت کشور چین از محصولات ۲۰۱۷ می باشد به این مقاله پایان دهیم. کاغذ دیواری مستر وال در سبک های مدرن و کلاسیک طراحی شده و در پذیرایی و اتاق های خواب مورد استفاده قرار می گیرد این محصول در کیفیت و کارایی بسیار مناسب با قیمت معقول به فروش می رسد افراد می توانند با خرید و استفاده از این کاغذ دیواری از ویژگی ها و مزیت های بی نظیر آن بهره مند شوند. قابلیت شستشو از جمله مهمترین کاغذ دیواری مزیت های مستر وال می باشد.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴