۱٫کاغذ دیواری نارنجی

اگر می خواهید احساس جوانی کنید از کاغذ دیواری نارنجی رنگ استفاده کنید.  معمولا افراد  شاد  از کاغذ دیواری نارنجی استفاده می کنند.

۲٫کاغذ دیواری آبی تیره


اگر  به  دنبال  تمرکز بیشتر در محیط  کار یا  زندگی تان  هستید  از  کاغذ دیواری  به  رنگ آبی تیره  استفاده  کنید .   کاغذ دیواری آبی باعث می شود که آشفتگی های ذهنتان دور شود و با تمرکز بیشتری بتوانبد تصمیمات مهم را بگیرید.

۳٫ کاغذ دیواری سبز

اگر به دنبال سلامت هستید از کاغذ دیواری سبز رنگ استفاده کنید . رنگ سبز رنگ طبیعت می باشد و کاغذ دیواری سبز رنگ شروعی جسورانه است.اگر از کاغذ دیواری سبز رنگ استفاده کردید به شما کمک می کند تا توانایی های خاص خود را بشناسید و بتوانید در دنیای واقعی به کار گیرید.

۴٫کاغذدیواری بنفش

انتخاب کاغذ دیواری بنفش روح تازه ای را به شما می بخشد در واقع انتخاب کاغذ دیواری بنفش حس بشردوستانه را در شما تقویت می کند. اگر قصد شما ایجاد محیط دوستانه در خانه است از کاغذ دیواری بنفش استفاده کنید.

۵٫ کاغذ دیواری آبی کمرنگ

اگر به دنبال آرامش می گردید از کاغذ دیواری آبی کمرنگ استفاده کنید .کاغذ دیواری آبی کمرنگ تنش و استرس را  از  شما  دور می کند. کاغذ دیواری آبی کمرنگ با رابطه عاطفی شما هماهنگی دارد.

۶٫ کاغذ دیواری قرمز

رنگ کاغذ دیواری قرمز رنگ شهامت می باشد . اگر قصد دارید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید از کاغذ دیواری قرمز رنگ استفاده کنید. کاغذ دیواری قرمز هیجان را در شما افزایش می دهد.

۷٫ کاغذ دیواری زرد

کاغذ دیواری زرد به شما کمک می کند تا تمرکزتان را بالاتر برید و در واقع توانایی ذهنی و زیرکی شما را افزایش می دهد.

۸٫ کاغذ دیواری صورتی

اگر به دنبال عشق و مهربانی می گردید از کاغذ دیواری صورتی استفاده کنید . این رنگ می تواند قدرت درک و پذیرش را در شما بالا ببرد.

۹٫ کاغذ دیواری ترکیبی از رنگ های زرد و نارنجی

اگر از کاغذ دیواری ترکیبی نارنجی و زرد استفاده می کنید ، ترکیب این دو رنگ به شما کمک می کند تا تاریکی را از بین ببرید . این رنگ کاغذ دیواری هم در گروه کاغذ دیواری های شادی بخش قرار می گیرد.

۱۰٫ کاغذ دیواری آبی روشن ( کاغذ دیواری فیروزه ای)

اگر احتیاج شدید به آرامش یا یک خواب راحت دارید از کاغذ دیواری به رنگ فیروزه ای استفاده کنید.

 

روانشناسی رنگ های مختلف کاغذ دیواریکاغذ دیواری رنگ‌هایی که در ناحیه آبی طیف قرار دارند، رنگ‌های سرد نامیده می‌شوند و شامل آبی، ارغوانی و سبز هستند.

این رنگ‌ها معمولاً آرامش بخشند