پیس درامدی بر آموزش نصب کاغذ دیواری

امروزه از نصب کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها و طراحی داخلی ساختمان ها استفاده می شود. نصب کاغذ دیواری علاوه بر آنکه سریع و راحت انجام می شود با طرح های گوناگون و متنوع خود جلوه ی زیبایی به محیط می بخشد. مواد اولیه به کار رفته در تولید کاغذ دیواری ها موجب شده تا کاغذ دیواری را به انواع گوناگون دسته بندی کنند و همین تنوع مواد اولیه، استحکام و کارایی متفاوتی را در انواع کاغذ دیواری ایجاد کرده است. شناخت انواع کاغذ دیواری و همچنین شناخت تمایزها و تفاوت های میان آنها در انتخاب بهتر و کارآمدتر آنها می تواند به شما کمک کند. به عنوان مثال مواد اولیه ی به کار رفته در برخی کاغذ دیواری ها موجب بالا رفتن استحکام آنها در برابر رطوبت و چربی می شود لذا با دانستن این موضوع نصب کاغذ دیواری به درستی انجام می شود.

همانطور که در هر کاری به متخصص و نیروی ماهر آن نیازمندیم در استفاده و نصب کاغذ دیواری نیز به متخصصین در این زمینه نیاز داریم. پردیس پایتخت این موضوع را به سادگی برای شما حل کرده است.. پردیس پایتخت با مشاوره رایگان همواره می تواند شما را در داشتن یک انتخاب صحیح برای طراحی داخلی ساختمان، منزل و یا محل کار راهنمایی کند تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان به آنچه که در ذهن دارید، برسید.

آموزش نصب کاغذ دیواری

آموزش نصب کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری متناسب با محیط مورد نظرتان؛ ابتدا لازم است با انواع کاغذ دیواری آشنا شوید. در ادامه سعی داریم شما را با دسته بندی کلی از کاغذ دیواری آشنا کنیم؛ اما قابل ذکر است که معیار این دسته بندی مواد اولیه به کار رفته در کاغذ دیواری ست. در واقع شناخت انواع این دسته بندی می تواند نصب کاغذ دیواری را برای شما راحتتر کند.

کاغذ دیواری نان وون

این نوع از کاغذ دیواری از ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی تولید می شود که همین امر موجب شده تا قابل شست و شو و قابل تنفس باشند. قابل تنفس بودن این نوع کاغذ دیواری موجب می شود بتوانیم از آن در محیط های مرطوب مثل آشپزخانه استفاده کنیم. این نوع از کاغذ دیواری به صورت خشک به دیوار متصل می شود و همچنین به راحتی و بدون ذره ای آسیب به سطح دیوار، قابل جداسازی ست.

کاغذ دیواری وینیل

کاغذ دیواری وینیل نوع دیگری از کاغذ دیواری ست که یک رویه ی وینیل آکرلیک یا پلی وینیل کلراد بر روی آن اسپری یا روکش می کنند و اینکار موجب می شود این نوع از کاغذ دیواری قابلیت شست و شو و ضد لک داشته باشد. کاغذ دیواری وینیل مقاوم در برابر چربی و رطوبت می باشد؛ لذا می توان از آن در محیط های مرطوب و چرب استفاده کرد.

کاغذ دیواری پارچه ای

کاغذ دیواری پارچه ای از الیاف پارچه تولید می شود که این امر موجب تنوع در رنگ و طرح آن می شود و همین موضوع موجب محبوبیت بیشتر این کاغذ دیواری شده است؛ چرا که با داشتن طرح های متنوع و گوناگون به راحتی می تواند با محیط اطراف هماهنگ شود. در واقع شما به راحتی می توانید مبلمان یا پرده و هر اشیای دیگر در محیط خود را با این نوع از کاغذ دیواری ست کنید. این کاغذ دیواری قابل شست و شو می باشد و طول عمر بالایی دارد.

کاغذ دیواری با وینیل سخت و جامد

در این نوع از کاغذ دیواری یک روکش وینیلی جامد بر روی سطح طرح دار کاغذ دیواری کشیده می شود و اینکار لایه ی طرح دار کاغذ دیواری را مقاوم می کند. این کاغذ دیواری در برابر شست و شو مقاوم می باشد؛ اما توجه کنید در مکان هایی که احتمال تماس فیزیکی با دیوار مانند انبارها زیاد است نباید از این نوع کاغذ دیواری استفاده کرد.

انواع کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

چگونه کاغذ دیواری متناسب با محیط نصب کنیم؟

طرح ها و نقش های متنوع کاغذ دیواری موجب شده تا افراد به جای رنگ آمیزی دیوارها از کاغذ دیواری استفاده کنند. رنگ آمیزی دیوار علاوه بر آلودگی محیط، بوی بدی را نیز در فضا تولید می کند؛ اما کاغذ دیواری بدون ذره ای آلودگی و به راحتی روی دیوار نصب می شود و طول عمر بالاتری دارد؛ بنابراین امروزه افراد برای طراحی داخلی از نصب کاغذ دیواری بیشتر استفاده می کنند.

یک نکته ی مهم در انتخاب کاغذ دیواری، انتخاب طرح و الگویی ست که از نظر دیزاین و طراحی با محیط هماهنگ باشد؛ یعنی ترکیب رنگ و الگوی متناسبی داشته باشد. بنابراین بهترین راه مراجعه به مشاورین و متخصصین در زمینه ی طراحی یا دکوراسیون داخلی ست؛ اما گاهی شما تنها برای یک اتاق یا نهایتا یک سالن پذیرایی بزرگ از کاغذ دیواری استفاده می کنید؛ بنابراین رفتن به سراغ مشاور و طراح داخلی هزینه های شما را بالا می برد.

پردیس پایتخت با مشاورین متخصص خود همواره با کمترین هزینه و به صورت رایگان آماده پاسخگویی به شما می باشد. با مراجعه به وبسایت پردیس پایتخت همواره می توانید طرح مناسب و مدنظر خود را پیدا کنید و با استفاده از سایت می توانید علاوه بر مشاهده ی انواع طرح ها و الگوهای جدید کاغذ دیواری از قیمت ها نیز باخبر شوید و به راحتی طرح مناسب خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

مراحل آموزش نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ابزار لازم به آموزش و مهارت کافی نیاز دارید. اگر مراحل نصب کاغذ دیواری به درستی انجام نشود، نه تنها زیبایی کارتان را خراب می کند بلکه هزینه و زمان صرف شده برای نصب را نیز هدر می دهد. در ادامه به صورت کلی مراحل نصب کاغذ دیواری را آموزش می دهیم.

برای نصب کاغذ دیواری ابتدا لازم است دیوار ها را اندازه گیری کنید تا بتوانید به مقدار مورد نیاز رول کاغذ دیواری بخرید؛ سپس دیوارها را باید از هر نوع جرم و آلودگی پاک کرد؛ چرا که وجود اضافات روی دیوار می تواند به کاغذ دیواری آسیب بزند و پس از مدتی نمایه زشتی به دیوار دهد. کاغذ دیواری را با ابزار مخصوص و متناسب با اندازه گیری ها برش بزنید و به مقدار کافی آنها را به چسب آغشته کنید؛ اما قبل از چسباندن کاغذ دیواری به دیوار استفاده از پرایمر در یک دست کردن دیوار و راحتتر انجام شدن کار نصب، می تواند مفید باشد. اجازه دهید پرایمر کاملا خشک شود و سپس کاغذ دیواری آغشته شده به چسب را به دیوار بچسبانید. توجه کنید که در نصب باید کاغذ دیواری را از بالا به پایین بچسبانید.

کاغذ دیواری مناسب پذیرایی

کاغذ دیواری مناسب پذیرایی

بعد از نصب کاغذ دیواری لازم است با کاردک پلاستیکی مخصوص چند مرتبه روی سطح آن بکشید این کار از جمع شدن چسب و برآمدگی کاغذ دیواری جلوگیری می کند.
برای نصب کاغذ دیواری به ابزار مخصوص آن نیاز دارید و تهیه ی این ابزار قطعا برای انجام یک کار کوتاه مثل نصب کاغذ دیواری یک سالن پذیرایی یا اتاق خواب، کاری پر هزینه خواهد بود و چه بسا این وسایل پس از اتمام کار دیگر به کار شما نمی آیند؛ بنابراین کمک گرفتن یا استخدام یک نصاب بهترین گزینه برای انجام کار شما می باشد؛ اما نکته ی دیگر که باید به آن توجه کرد، استخدام یک نصاب حرفه ای و کاربلد است که بتواند کار شما را در کمترین زمان و هزینه به شکلی درست انجام دهد؛ چرا که اگر نصب کاغذ دیواری به درستی انجام نشود تمام زحمات و هزینه ی شما به هدر می رود.

پردیس پایتخت

با گسترش خریدها و خدمات اینترنتی مردم کمتر برای رفع نیازهایشان به بازار رجوع می کنند؛ علاوه براین گستردگی این رسانه تنوع بالاتری از محصولات را در اختیار افراد می گذارد، بر همین اساس وبسایت پردیس پایتخت ارائه دهنده خدمات نصب کاغذ دیواری می تواند به شما در انجام پروژه های کوچک و بزرگ دکوراسیون داخلی کمک کند. شما در وبسایت پردیس پایتخت می توانید انواع کاغذ دیواری را در طرح ها و رنگ های گونان مشاهده و به راحتی خریداری کنید. پردیس پایتخت با مشاورین متخصص خود در زمینه انتخاب کاغذ دیواری، آموزش نصب کاغذ دیواری، اطلاع از قیمت ها و… به صورت آنلاین و در اسرع وقت به تمامی سوالات شما در زمینه نصب کاغذ دیواری پاسخ می دهد. همچنین پردیس پایتخت با نصابان حرفه ای خود همواره آماده خدمت رسانی در پروژه های کوچک و بزرگ شما می باشد.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴