کاغذ دیواری سه بعدی را با آفرینش زیبایی های شگفت انگیز و حتی در برخی از موارد با یک نوع نوع آوری هیجان انگیز، در تزئینات داخلی منزل خواهید دید. با تولید کاغذ دیواری سه بعدی به وقوع زیبایی های بیشتر و هزینه های کمتر، در تغییرات دکوراسیون داخلی خانه خود بیاندیشید. اگر به دیدن تصاویری که شما را با خود به اوج قله سپید و برفی کوه می برد، یا در قعر سرسبزی یک جنگل شوق انگیز در گل های خوشبو و خوش رایحه رها می سازد، علاقه مند هستید، پس به کاغذ دیواری سه بعدی فکر کنید و با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

تعریفی به اختصار از کاغذ دیواری سه بعدی

شما باید بدانید که گاه در خرید کاغذ دیواری سه بعدی، آن را به صورت رولی مشاهده خواهید کرد. رول هایی که در آن اغلب نقشی از سنگ، آجر و یا حتی گل، به حالت متناوبی تکرار می شود. تکراری که با نصب این کاغذ دیواری رولی، در دیوارهای منزل شما، چشم اندازی نفس گیر از زیبایی را تجلی می دهد.

 

اما در نگاهی پیشرفته تر گاه کاغذ دیواری را، به نام کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی، می شناسید. آنوقت دیگر یک تصویر واحد، ظاهر نمایی می کند و خبری از تکرار را در آن نخواهید دید. گرچه شاید کاغذ دیواری سه بعدی در حالتی مشابه، کاغذ دیواری معمولی باشد ولی در نقش و نگار و طراحی هایی که در فواصل دو یا سه متری آن را دارای برجستگی و فرورفتگی نشان می دهد، متفاوت است. انگار که با جسمی دارای سه بعد برخورد می نمایید نه تصویر واقعی و دو بعدی.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

مدل های کاغذ دیواری سه بعدی

مدل های این نوع کاغذ دیواری را می توان به دو نوع کاغذ دیواری سه بعدی رولی و به صورت پوستر سه بعدی خلاصه کرد. البته شایان ذکر است که پوستر سه بعدی نیز در دو نوع آماده و همچنین سفارشی وجود دارد. شما می توانید نوع سفارشی را در اندازه و الگوی دلخواه در طرحهای گوناگون نظیر منظره، حیوانات، سنتی، مدرن و … سفارش بدهید.

مشاهده کتید: آلبوم کاغذ دیواری آواتار سه بعدی Wallpaper Album Avatar 3D

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

مزایا، معایب و کاربردهای کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از بهترین مزایای کاغذ دیواری سه بعدی، این است که همه چیز به شما و سلیقه شما بستگی دارد. اگر دوست دارید که عکس، تصویر، منظره ای زیبا و یا پرتره ای را که همیشه آرزو داشتید، در اندازه ای که می خواهید به صورت سه بعدی ببینید، دیگر زمان انتظار شما به آخر رسیده است.
از دیگر مزایا قابلیت شستشوی و تمیز کردن، کاغذ دیواری سه بعدی می باشد.
دیگر معیار اندازه که در بسیاری مواقع دست و پاگیر است، مفهوم درستی نخواهد داشت، زیرا کافی است شما اندازه را انتخاب کنید و این موضوع یکی دیگر از، مزایای کاغذ دیواری سه بعدی است.

راستی باید از مقاومت این نوع کاغذ دیواری نسبت به نور خورشید، نیز به عنوان یکی دیگر از مزایای اصلی نام برد.
باز هم در رابطه با مزایای کاغذ دیواری سه بعدی، می توان به نصب آسان و زمان کوتاه آن اشاره داشت. اما بهتر است که در این رابطه استفاده از هنر نصاب متخصص و با تجربه را، نادیده نگیرید. تا هرگز چشمان شما بخاطر بی نظمی پس از نصب، احساس خستگی نکند.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

همچنین می توان از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی، به فراوانی طرح در هر زمینه و گوناگونی رنگ نیز اشاره داشت.
تازه در کاربرد آن می توان از ایجاد فضای بزرگتر، در محیط کوچک و دلگیر خانه سخن گفت. آری به هیچ وجه تعجب نکنید زیرا به علت عمق دار نشان دادن تصاویر و همچنین عدم وجود تکرار در آنها، فقط کافی است که مسئله نورپردازی هم تکمیلی بر این قضیه گردد. در این صورت شما تصور خواهید نمود که فضای خانه یا محیط کاری شما بزرگتر و البته دل بازتر می شود.

شاید بتوان به جرأت یکی از بزرگترین کاربرد های کاغذ دیواری سه بعدی را ایجاد احساس زیبایی و روح بخشیدن به محیط دانست. همچنین تجربه ای از لاکچری بودن را، در شما زنده می سازد. البته می توان آن را به راحتی در دکوراسیون داخلی، لابی، فروشگاه، هتل و … بکار برد.
راستی احتمالاً از معایب این کاغذ دیواری بتوان به این نکته اشاره کرد که اگر طرح انتخابی شما شلوغ است، برای برقراری هارمونی لازم، بهتر آنکه که دیگر تزئینات دکوراسیون ساده باشد.
از دیگر معایب کاغذ دیواری سه جهته این است که برای بهتر و کامل تر دیده شدن تصویر، باید از آویزان نمودن تابلو، ساعت و هر نوع دیوار کوبی بر روی آن خودداری نمود.

کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق خواب و پذیرایی

کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق خواب، همواره باید یاد آور آرامش و آسودگی خیال شما باشد. به عنوان مثال تصاویری از گل های رز سرخ که شکوه عشق را در بهترین حالت، به شما یادآوری می کند. همچنین کاغذ دیواری در اتاق خواب شما می تواند از مناظر زیبا و روح بخش، از دور نمای دریای آبی در زیر چتر نیلگون آسمان با جانوران آبزی، از چشمک زدن و سوسوی ستارگان زیبا در دل شبها ی بیکران سرچشمه یابد و خوابی در کمال فراغت بال و آسایش، برای شما به ارمغان بیاورد.

اما کاغذ دیواری سه بعدی در پذیرایی، باید نمودار گرمی و صمیمیت بوده و سرشار از حس سرزندگی و انرژی مثبت باشد. اگر محیط خانه شما از سبک کلاسیک برخوردار است، از طرحهای کاغذ دیواری زیبای سه بعدی سبک سنتی، در پذیرایی خود استفاده کنید. در پذیرایی مدرن منزل خود، کاغذ دیواری طرح گل های زیبا، مناظر شوق برانگیز و کاغذ دیواری های طرح دار، استفاده نمایید تا بر زیبایی محیط پذیرایی بیافزاید.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

کلام پایانی:

در انتها باید عنوان نمود که قیمت کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی، در ارتباط مستقیم با بسیاری از چیزها نظیر چگونگی جنس، طرح انتخابی، کیفیت شفافیت عکس، کیفیت رنگ و نوع پرینتر مورد استفاده، کیفیت چاپ و همچنین کشور سازنده می باشد. در این رابطه پیشنهاد ویژه خرید کاغذ دیواری با دوام بیشتر و کیفیت مرغوبتر، از کاغذ دیواری پردیس پایتخت و یا مراجعه به وب سایت پردیس پایتخت می باشد. با خرید کاغذ دیواری سه بعدی دلخواه خود، زمانی طولانی را با لذت سپری سازید.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴