کاغذ دیواری یکی از عوامل تاثیر گذار در زیبایی و حالات روحی انسان است. کودکان روحیه حساس تری دارند. بنابراین برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک، نیاز است که مطابق با اصول پیش رفت. اگر قصد آشنایی با اصول انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک را دارید. خواندن این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

عوامل تاثیر گذار در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

  • جنسیت کودک
  • سن کودک
  • علایق کودک
  • متراژ اتاق کودک

طراحی کاغذ دیواری اتاق کودک

اگر فرزند شما پسر است. میتوانید از کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح و رنگ های شاد استفاده کنید. و در کنار آن نیز از استیکر شخصیت های مورد علاقه فرزند تان استفاده کنید. اگر هم فرزند شما دختر است میتوانید از کاغذ دیواری اتاق کودکی استفاده کنید که، دارای طراحی سیندرلا، سفید برفی و غیره هستند.
در کل کاغذ دیواری اتاق کودک باید طوری مورد استفاده قرار بگیرد. که کودک بتواند با آن ارتباط برقرار کند و با آن خو بگیرد.

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک از چه جنسی باشد؟

  1. جنس کاغذ دیواری اتاق کودک باید قابل شستشو باشد و بتوان آن را به راحتی تمیز کرد. زیرا اگر کودک شما در سنین ۲ تا ۵ سال باشد. ممکن است روی دیوار های اتاق خود نقاشی بکشد و یا آن را خط خطی کند. بنابراین از فروشنده کاغذ دیواری سوال کنید که کاغذ دیواری تا چه میزان قابل شستشو است. اینگونه اگر کودکتان بادستی که خوراکی خورده به دیوار دست بزند. دیگر نگران تمیز کردن آن نخواهید بود.
  2. اگر کودک شما در سنین نوزادی تا ۷ سالگی است. حتما از کاغذ دیواری های ضد حساسیت و آلرژی برای اتاق او تهیه کنید. در این رابطه نیز با فروشنده مشورت کنید. تا اگر کودک نوپا شما دهان خود را به دیوار زد نگران مریض شدن او نباشید.
کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

نکات کاربردی در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

قطعا انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک بسیار حساس خواهد بود. زیرا علاوه بر زیبایی و تأثیرات روحی آن بر کودک، باید علایق شخصی کودک نیز کاملا در نظر گرفته شود. دلیل این حساس بودن و سختی انتخاب این است که، گاهی کودکان طرح هایی را انتخاب میکنند که بسیار قدیمی است و یا هنگام استفاده آنقدر که در کاتالوگ دیده میشود، زیبا نیست. در اینجا پدر و مادر میتوانند با سیاست طرح هایی را به فرزند خود پیشنهاد دهند که علاوه بر زیبایی دارای انرژی مورد علاقه کودک نیز باشد.

چگونگی انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

  • حتما توجه داشته باشید که، کاغذ دیواری هایی انتخاب کنید. که دارای تصاویر شخصیت های کارتونی نباشند. زیرا کودکان علاقه شدیدی به کارتون ها دارند. اما با گذشت یک دوره از آن کارتون خسته شده و به کارتون دیگری علاقه نشان میدهند. بنابراین از طرح کاغذ دیواری اتاق خود خسته میشوند. و آنرا دیگر دوست نخواهند داشت.
  • اگر کودک شما اسرار در انتخاب کاغذ دیواری کارتونی دارد. کاغذ دیواری هایی را به آنها پیشنهاد دهید که تصاویر نوعی شخصیت کارتونی اسطوره و قدیمی روی آن باشد. مانند میکی موس و یا تام و جری. در این صورت امکان خستگی از طرح کاغذ دیواری اتاق را در آنها کاهش میدهید.
کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

  • البته طرح شخصیت های کارتونی بر روی کاغذ دیواری میتواند کودک را خلاق نگه دارد. و با توجه به قدرت تخیل بالای کودکان به او احساس وجود در فضایی کاملا فضایی و جذاب را بدهد. برای اینکه تمام موارد را در کنار هم رعایت کرده باشید بهتر است. به جای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک با تصاویر کارتونی از یک استیکر بزرگ با شخصیت کارتونی مورد علاقه فرزند تان استفاده کنید. حتی میتوانید به جای آن در کنار کاغذ دیواری بدون تصاویر برای اتاق کودک از رو تختی هایی با شخصیت کارتونی استفاده کنید.
  • بهترین طرح کاغذ دیواری اتاق کودک، برای کودکان خردسال استفاده از تم و رنگ های خنثی است. اگر کودک خردسال شما به شخصیت های کارتونی علاقه زیادی دارد. میتوانید وسایل اتاق را با تم های کارتونی انتخاب کنید. مانند فرش، رو تختی و پرده. اینگونه در صورتی که کودک از تم اتاق خسته شود دیگر نیازی به تعویض کاغذ دیواری اتاق کودک نیست. کافیست وسایل اتاق را تعویض کنید.
  • از رنگ های متنوع در کاغذ دیواری اتاق کودک استفاده کنید. اما حتما رنگ ها را طوری انتخاب کنید که، رنگ ها با هم به درستی هماهنگ شوند. امروزه یک رنگ تک مانند صورتی و یا آبی دیگر جذابیتی بالا برای کاغذ دیواری اتاق کودک ندارد. زیرا ممکن است.
کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک

  • از رنگ های انعطاف پذیر و تطبیق پذیر با هر سن برای کاغذ دیواری استفاده کنید. و ان را به عنوان رنگ اصلی قرار دهید. حالا از رنگ های شاد و متنوع برای کامل کردن ان، استفاده کنید. اگر کودک شما هم دختر و هم پسر کوچک هستند و هر دو از یک اتاق استفاده میکنند. به این موضوع دقت داشته باشید که، از رنگهای اسپرت و مورد استفاده هر دو جنسیت استفاده کنید. برخی قسمت های ان را میتوانید از رنگ های کمی اختصاصی تر برای هر کدام از جنسیت ها استفاده کنید. اینگونه دیگر نگران تکراری شدن و یا دل زدگی کودکان تان نخواهید بود.
  • یکی دیگر از روش های کاغذ دیواری کردن اتاق کودک، استفاده ویژه از یک دیوار است. از آنجایی که تغییر دیزاین یک دیوار آنقدر هزینه بر نیست دیگر نگران خسته شدن فرزند تان از ان نباشید. هر گاه از ان خسته شد میتوانید ان را تغییر دهید. فقط کافیست تمام دیواره ها را با استفاده از رنگ های خنثی کاغذ دیواری کنید. و یک دیوار را به طور اختصاصی هر گونه که فرزند تان میخواهد کاغذ دیواری کنید. اینگونه زیبایی مورد نظر از همان دیوار در کل اتاق حاصل میشود.
  • در کاغذ دیواری کردن اتاق کودک این موضوع مهم را فراموش نکنید. که زیاده روی در طراحی برای کودکان پر انرژی موجب دل زدگی میشود و حتی ممکن است انها پیش فعال کند. زیرا کودکان به خودی خود پر انرژی هستند. اگر انرژی اتاق نیز بسیار بالا باشد، میتواند شخصیت کودک را به طور منفی تحت تایر قرار دهد. بنابراین در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق کودکتان تعادل را رعایت کنید. و همچنین روحیات فرزند تان را نیز در نظر بگیرید.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴