شرکت پردیس پایتخت با افتخار ارائه دهنده فروش و نصب لمینت و پارکت در افسریه به شما عزیزان می‌باشد. به عبارتی دیگر ما در انجام تمامی مراحل فروش لمینت، پارکت و همچنین نصب آن‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم. زمانی که بحث لمینت یا پارکت به میان می‌آید، خیلی از ما دوست داریم تفاوت میان آن‌ها را بدانیم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، پس با ما همراه باشید.

هر دو مورد که در سال‌های اخیر کاربرد آن‌ها افزایش پیدا کرده است، به عنوان کفپوش استفاده شده، اما کدامیک از آن‌ها برای پوشاندن کف منزل مناسب است؟ و کدامیک برای پوشاندن کف محل کار؟ برای ساخت کفپوش چوبی یا همان پارکت از چوب درختان مختلف مانند کاج، افرا، زبان گنجشک، بلوط، بامبو و … استفاده می‌شود. استفاده از این نوع کفپوش حس زیبای همراهی با طبیعت را برای افراد به همراه دارد. همچنین حس طبیعت دوستی یا علاقه به محیط زیست را در انسان تقویت می‌کند.

کفپوش لمینت، از ترکیب مواد مختلف حاصل می‌شود که یکی از این مواد چوب می‌باشد. جنس عمده لمینت HDF می‌باشد. این واژه کوتاه شده‌ی عبارت Hard Density Fiber hood می‌باشد. اولین بار یک شرکت سوئدی موفق به ارائه کفپوش لمینت به بازار شد و نهایتا توانست صادرات به کشورهای اروپایی را انجام دهد.

فروش پارکت در افسریه تهران

فروش پارکت در افسریه تهران

فروش و نصب لمینت و پارکت در افسریه

فروش لمینت و پارکت در افسریه را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از شرکت پردیس پایتخت بخواهید. شرکت پردیس پایتخت مفتخر است خدمات خود را در اسرع وقت توسط متخصصین مجرب و با مهارت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. از دیگر خدمات ما در این زمینه می‌توان به تنوع زیاد مدل‌ها و رنگ‌ها، ارائه انواع کاتالوگ برای مشاهده رنگ و مدل، قیمت مناسب و تجربه و دقت و مهارت متخصصین ما در این زمینه اشاره کرد. همچنین کارشناسان ما مشاوره رایگان برای انتخاب کفپوش مناسب را به شما خواهند داد. علاوه بر این توصیه‌های لازم برای تداوم استفاده از این کفپوش‌ها را نیز به شما خواهند داد. برای مثال:

  • به دلیل جنس پارکت که عمدتا از چوب می‌باشد، از تماس زیاد و طولانی آن با هرگونه آب و یا رطوبت پرهیز کنید. حتی الامکان سعی کنید آن را خشک نگه دارید.
  • از خراش دادن کفپوش جلوگیری کنید زیرا در این صورت مجددا باید صاف شود و یا به عبارتی صیقل داده شود.
  • توجه به تغییرات آب و هوا به دلیل تاثیرگذاری بر روی پارکت.
  • هر چند سال یکبار سطوح پارکت را لاک زده تا مجددا براق شود.
  • مراقبت در برابر حوادث مختلف مانند آتش‌سوزی.
  • مراقبت از پارکت‌هایی که از چوب‌هایی با بافتی نرم و لطیف‎‌تر ساخته شده‌اند، مانند درخت کاج.

شرکت ما در افسریه انواع مدل‌های جدید پارکت و لمینت را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از روی کاتالوگ، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و مطمئن باشید که بهترین کیفیت را خواهد داشت.

فروش و نصب لمینت و پارکت در افسریه

فروش و نصب لمینت و پارکت در افسریه

 

نصب لمینت و پارکت در افسریه

کارشناسان ما، نصب لمینت و پارکت در افسریه را با ظرافت و دقت بالایی انجام می‌دهند. آن‌ها پس از کسب سال‌ها تجربه و تلاش به این نقطه رسیده‌اند و همواره برای رضایت شما مشتریان عزیز در حال تلاش و بروز رسانی خود‌ می‌باشند. با دادن اطلاعات صحیح به متخصصین ما می‌توانید مطمئن باشید که آن‌ها بهترین مشاوره را در خصوص تغییر دکوراسیون به شما خواهند داد.

همانطور که ذکر شد، این دو مدل کفپوش با هم تفاوت داشته و بعضا یکی به دیگری برتری‌هایی نیز داشته که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  لمینت دارای مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به پارکت می‌باشد.
  •  برای نصب پارکت معمولا از چسب استفاده می‌شود اما برای نصب لمینت نیاز به چسب نیست. متخصصین ما این کار را برای شما با استفاده از شیارهای خاصی که دور کفپوش لمینت می‌باشد، انجام می‌دهند. این شیارها، کلیک نامیده می‌شود. این شیار در هم به صورت نر و ماده قفل می‌شوند. علاوه بر این، عدم استفاده از چسب آسیب کمتری به کف اتاق وارد می‌کند.
  •  به دلیل اینکه زیر سطح لمینت، فوم قرار داده شده، تا حد زیادی از انتقال صدا به طبقه زیرین جلوگیری می‌شود. همچنین این فوم‌ها بسیار متنوع می‌باشد.
  •  مقاومت بیشتر لمینت در مقابل آب، رطوبت و ایجاد خراش
  •  استفاده بیشتر لمینت برای اماکنی همچون سالن‌های ورزشی.
  • هدررفت کمتر زمان هنگام نصب لمینت.
  •  هزینه کمتر نصب لمینت نسبت به پارکت.

قیمت لمینت و پارکت در افسریه

در مورد قیمت لمینت و پارکت در افسریه باید گفت شرکت‌های زیادی در این زمینه فعال‌اند اما شرکت پردیس پایتخت این خدمات را با بالاترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد. اما به طور میانگین این قیمت‌ها از متری ۸۰ هزار تومان به بالا شروع می‌شوند.

قیمت نصب پارکت در تهران

قیمت نصب پارکت در تهران

چرا به لمینت و پارکت در پردیس پایتخت اعتماد کنیم؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که اصلا چرا باید به لمینت و پارکت در پردیس پایتخت اعتماد کنیم؟ جواب این سوال ساده در زیر به صورت موردی مطرح شده است:

  1.  کیفیت بالای خدمات، ظرافت و دقت زیاد هنگام انجام کار
  2.  قیمت مناسب و منصفانه شرکت پردیس پایتخت
  3. مهارت، تجربه و دانش بالای متخصصین ما به منظور فروش و نصب لمینت و پارکت در افسریه به همراه مشاوره مفید و البته رایگان
  4. تنوع مدل‌ها و رنگ‌ها به همراه ارائه کاتالوگ‌های جدید

در نهایت به تعدادی از سوال‌های تکراری شما عزیزان در این خصوص پاسخ می‌دهیم:

  1. عمر این کفپوش‌ها چه قدر است؟
    در صورت استفاده صحیح در منازل بیش از ۳۰ سال.
  2.  علت صدا دادن پارکت چیست؟
    معمولا ناشی از بستر کار نامناسب است.
  3.  علت باد کردن پارکت چیست؟
    عوامل مختلفی از جمله نفوذ رطوبت.
  4.  آیا پارکت برای آشپزخانه مناسب است؟
    در سبک جدید معماری بله.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴