کفپوش لمینت

طراحی و دیزاین کف ساختمان نقش مهمی در زیبایی منزل دارد و اگر کفپوش مناسبی نداشته باشد دکور منزل ناقص به نظر می رسد. برای بیشتر و بهتر دیده شدن وسایل و دکوراسیون، نوع کفپوش اهمیت زیادی دارد.در حال حاضر طراحان دکوراسیون داخلی از کفپوش های لمینت برای کف منازل استفاده می کنند. در گذشته سنگ و سرامیک بیشتر برای پوشش کف کاربرد داشت اما به دلیل مزایای خوبی که کفپوش ها دارند، پارکت و لمینت کاربرد بیشتری پیدا کردند و طرفداران زیادی دارند.

خرید کفپوش لمینت

در ادامه این مطلب شما را بیشتر با مزایا، قیمت، خرید و نصب کفپوش لمینت آشنا می کنیم.

تفاوت پارکت و لمینت

در سال های اخیر استفاده از پارکت های چوبی و کفپوش های لمینت بسیار گسترش یافت. حال اینکه این سوال برای اغلب افراد پیش می آید که پارکت بهتر است یا لمینت؟ برای پاسخ به این سوال لازم است مزایا و معایب این دو کفپوش را بررسی کنیم و سپس نوع مناسب را انتخاب کنیم.

در مورد پارکت باید بگوییم که پارکت های چوبی نوعی لایه های مسطح و تخت هستند که جنس آن ها از چوب درختان است و برای پوشاندن کف منازل و یا ساختمان ها استفاده می شوند. در حال حاضر از چوب درختان متعددی برای ساخت و تولید پارکت استفاده می شود. از جمله چوب بلوط، چوب درخت کاج، زبان گنجشگ، بامبو و افرا. بعضی  افراد گمان می کنند اگر پارکت بکار رفته در کف پوش خانه از جنس بامبو و یا افرا باشد استفاده از آن ها کاملا بی نقص و بهترین انتخاب است.

تفاوت پارکت و لمینت در این است که پارکت چوبی  از چوب درختان تهیه می‌شود ولی کف‌پوش لمینت در کارخانه‌های صنعتی از چندین لایه‌ی فشرده‌ی چوب ساخته می‌شود. کفپوش‌های لمینت نسبت به پارکت‌های چوبی  ماندگاری بیشتری دارند و می‌توان به کمک آن‌ها تمام فضاهای موجود در ساختمان ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و سایر مکان ها را با هزینه های مناسب تر نسبت به پارکت پوشاند. کفپوش‌های لمینت دارای تنوع رنگی بالایی هستند و به راحتی با دکوراسیون فضاهای مختلف هماهنگ می شوند. نصب کفپوش های لمینت براحتی انجام می شود و قابل جابجایی نیز می باشد. این کفپوش ها دوام و ماندگاری بالایی دارند و تمیز کردن آن ها کار آسانی است.

 

مزایای کفپوش لمینت

کفپوش های لمینت دارای ظاهری شبیه چوب واقعی هستند ولی در واقع لمينت‌ها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده «اچ‌دی‌اف» ساخته شده‌اند و سطح خارجی آن ها روکشی دارد که مشابه نقش و نگار های چوب طبیعی است. این کفپوش ها بسیار شیک و مدرن هستند و به دلیل مزایای ویژه ای که دارند از محبوبیت بالایی برخوردارند.

مزایای کفپوش لمینت

مزایای کفپوش های لمینت

  1. شکل ظاهری لمینت ها شبیه چوب واقعی است.
  2. در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم اند و به سادگی تغییر رنگ نمی دهند. برای فضاهایی که در معرض تابش نور خورشید هستند می توان بدون نگرانی این کفپوش ها را نصب کرد.
  3. کفپوش های لمینت در مقابل عوامل محیطی بسیار مقاوم اند و در برابر استفاده طولانی مدت رنگ، نقش و زیبایی خود را از دست نمی دهند.
  4. لمینت ها به سادگی قابل تعویض هستند. هنگامی که یکی از قطعات آن خراب شود براحتی می توانید قطعه دیگری را جایگزین کنید.
  5. یکی دیگر از مزایای کفپوش های لمینت قابلیت جابجایی آن است. این مزیت به افراد مستاجر این اجازه را می دهد تا کفپوش لمینت را نصب کنند و هنگام جابجایی آن ها را برداشته و با خود به منزل جدید ببرند.
  6. برای جلوگیری از ایجاد سرو صدا و هجوم موریانه ها در استفاده طولانی مدت، می توان یک لایه فوم روی زمین نصب و سپس قطعات لمینت را روی آن قرار داد.
  7. مقاومت بالا در برابر آب و خراش با اجسام تیز یکی دیگر از مزایای کفپوش های لمینت است که سبب شده در سایر مکان ها حتی در سالن های ورزشی از این کفپوش استفاده شود.

 

نصب کفپوش لمینت

هنگام نصب کفپوش های لمینت اگر کف خانه با موکت و پوشش های این چنینی پوشانده شده باشد باید جدا شود. اما این کفپوش ها بر روی چوب، سنگ و سرامیک قابل نصب هستند به شرط آنکه سطح بیرونی آن کاملا صاف باشد. برای اینکه کیفیت کار بهتر شود و از نفوذ رطوبت جلوگیری به عمل آید، با موادی مثل سیمان و ملات زیرسازی صورت گیرد و پستی و بلندی ها از بین برود. بعد از اطمینان از صاف بودن سطح، با لایه از فوم پوشانده شود. بعد از انجام این مراحل تایل های کفپوش لمینت نصب می شوند. برای نصب آن ها باید با استفاده از اتصال “کلیک” های آن ها به یکدیگر، آن ها را یک به یک به دقت با زاویه ۴۵ درجه در کنار هم قرار داده و به آرامی با کمک چکش این اتصال محکم می شود. تایل ها به دقت باید کنار هم چیده شده باشند و به درستی کلیک ها با هم متصل شده باشند و بین آخرین ردیف تایل های کفپوش لمینت و دیوار حدود نیم سانتی متر فضا داشته باشد تا در صورت انبساط بر اثر گرما تایل ها فضای انبساط داشته باشند. این فضا را براحتی با استفاده از زیباترین قرنیزها می توان پر کرد.

البته نصاب لمینت باید در این مرحله دقت کند که ضربه شدید به بدنه تایل ها وارد نکند تا آسیبی به بدنه آن ها وارد نشود.در نهایت بخش های اضافی آخرین قطعات لمینت، با استفاده از اره بریده و کوتاه می شوند.

نصب کفپوش لمینت

 هر چند کفپوش های لمینت براحتی نصب می شوند اما اقدامات خاصی لازم است که فقط یک نصاب با تجربه می تواند انجام دهد. برای این منظور اساتید ما در پردیس پایتخت نصب هرگونه کفپوش های لمینت را به عهده می گیرند و کار نصب را با ضمانت کامل انجام می دهند.

 

خرید کفپوش لمینت

کفپوش های لمینت به دلیل مزایایی که در ابتدا بیان کردیم محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده اند و در مکان های مختلف قابل نصب هستند. خرید کفپوش لمینت از فروشگاه های معتبر اطمینان بیشتری به خریدار می دهد. همچنین این فروشگاه ها کیفیت محصول را تضمین می کنند و مشتریان را برای خرید بهتر راهنمایی می کنند. ما در  فروشگاه پردیس پایتخت با داشتن سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات متنوع، امکان خرید کفپوش لمینت را برای مشتریان خود فراهم کرده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به خریداران عرضه می کنیم و کالا را با ضمانت به مشتریان خود ارائه می دهیم. همچنین متقاضیان خرید کفپوش لمینت برای مشاوره رایگان و ثبت سفارشات خود می توانند با مشاورین ما تماس بگیرند.

خرید کفپوش لمینت

قیمت کفپوش لمینت

معمولا افراد هنگام خرید کالای مورد نظر خود علاوه بر کیفیت به بررسی قیمت آن هم می پردازند. کفپوش لمینت هرچند در نگاه اول قیمت بالاتری نسبت به سایر کفپوش ها دارد اما به دلیل کیفیت و ماندگاری طولانی کاملا مقرون به صرفه تر از محصولات مشابه است. البته کفپوش های لمینت هم به دلایلی دارای قیمت های متفاوتی هستند. یکی از علت های تفاوت قیمت در انواع کفپوش های لمینت ایرانی و یا خارجی بودن محصول است. نوع برند و کشور سازنده یکی از عواملی است که در قیمت لمینت تاثیر گذار است. بطور کلی برندهای ایرانی دارای قیمت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی هستند. اگر مایل به خرید این کفپوش ها هستید می توانید با مشاورین ما در پردیس پایتخت تماس بگیرید و از قیمت کفپوش لمینت مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید. مشاورین ما شما را برای خرید و انتخاب مناسب همراهی می کنند.

 

شماره تماس جهت مشاوره ی کاغذ دیواری و ارسال رایگان کاتالوگ کاغذ دیواری:

پیام از طریق واتساپ

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰