آلبوم کاغذ دیواری آرتلند Artland

آلبوم کاغذ دیواری آرتلند Artland
Previous
Next

Artland | آرتلند

آلبوم کاغذ دیواری
تماس بگیرید
  • طول: ۱۰ متر
  • عرض: ۵۳ سانتی متر
  • %۱۰۰ قابل شستشو
  • جنس پی وی سی
پیشنهاد ویژه

شرکت: Takin

ابعاد رول: عرض ۵۳ سانت در طول ۱۰ متر

گرماژ: ۲۳۰ گرم

آلبوم کاغذ دیواری آرتلند را می­توان تلفیقی از هنر کلاسیک و ایده­های خلاقانه مدرن دانست که نشان از قدرت بالای طراحان کاغذ دیواری است. ترکیب گل با طرح های اسلیمی همراه با رنگ های خیره­ کننده یکی از نمونه های تلفیقی است که برای اتاق پذیرایی و نهارخوری بهترین گزینه خواهد بود زیرا محیطی صمیمی و آرامش بخش را سبب می شود.

در کنار طرح های تلفیقی، مدل هایی از گل ها و طرح های اسلیمی نیز در رنگ های مختلف ارائه شده که اندازه گل ها کوچک بوده و برای مکان هایی کوچکی مانند اتاق خواب ها مناسب است.

عموماً بهتر بوده از طرح های اسلیمی در عمارت های کلاسیک که سبک معماری اروپایی دارند استفاده شود، زیرا باعث می شود شکوه و جلال عمارت حفظ و جلوه ای منحصربه­ فرد را از بنا به نمایش بگذارد.

 

آلبوم کاغذ دیواری آرتلند Artland

کاغذ دیواری Artland دارای طرح های منظم و منسجمی است که ذهن را کمتر به چالش می کشد و برای مکان هایی مانند سالن های مطالعه و کنفرانس بهترین انتخاب خواهد بود. در این قبیل مکان ها که مخاطبان نیاز به تمرکز بر روی موضوعی خاص دارد انتخابی درست به شمار می رود، زیرا ذهن کنجکاو انسان همواره به دنبال چالش و حل کردن مسائل پیچیده است، به همین خاطر فراهم کردن محیطی با ساختار منظم می توان ذهن را متمرکز کرد.

همان طور که گفتیم آلبوم کاغذ دیواری آرت لند دارای طرح های گل دار با ترکیب رنگی قهوه­ای روشن، آبی، قرمز، بنفش و غیره می باشد که از طبیعت الهام گرفته و همانند طبیعت فضایی آرام را به وجود می آورد. طرح های گلدار کاغذ دیواری Artland را از دست ندهید تا با کمک این طرح ها آرامش و راحتی را به مخاطبان خود القا کنید. مدل های گلدار آلبوم کاغذ دیواری آرت لند را توصیه می کنیم در اماکن مختلف استفاده کنید تا افزون بر انرژی مثبت، مشتریان با اطمینان بیشتر وارد محیط کسب و کارتان شوند.

لوگو پردیس پایتخت

گالری کاغذ دیواری پردیس پایتخت

بزرگترین مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری های پذیرایی ، اتاق کودک ، سه بعدی
در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت

همین حالا سفارش دهید!

طرح های داماسک

طرح های زمینه محو

با طرح های مکمل

با طرح های رنگ بندی که معمولا سه تا رنگ بندی داره

دارای طرح های ساده

طرح های خاص

طرح های گل درشت

سه رنگ بندی برای اکثر طرح ها

طرح ترک و رگه دار

گل های ستونی

طرح های تگ گل

طرح های خلوت

 

مناسب برای :

پذیرایی

اتاق خواب

دفاتر اداری

دارای طرح های نقره ای که بسیار پر فروش هستند.

دارای طرح های گل که فروش خوبی دارند.

فروش انواع کاغذ دیواری اجرای انواع کاغذ دیواری در طرح و مدل های مختلف