شناخت و بررسی کاغذ دیواری قابل شستشو

از مزایای اصلی کاغذ دیواری قابل شستشو میتوان به داشتن رویه ای از جنس وینیل که دارای پوشش ضد آب است اشاره کرد. توجه داشته باشید که میزان مقاومت این کاغذ دیواری ها در برابر آب متفاوت میباشد.
کاغذ دیواری قابل شستشو در طرح های متنوع و با کیفیت چسبندگی بسیار بالایی در بازار ها عرضه شده است و روز به روز نیز مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب میکند. کاغذ دیواری قابل شستشو با مقاومت بسیار بالایی که دارد و ویژگی های منحصر بفردش جز پرفروشترین انواع کاغذ دیواری میباشد. یکی از این مزایای دیگر کاغذ دیواری قابل شستشو این است که برخی از افرادی که به بوی رنگ حساسیت دارند، میتوانند به راحتی از این کاغذ ها برای پوشش دیوار هایشان استفاده کنند.

به هر حال استفاده از کاغذ دیواری بوی زننده ای ندارد و خیلی سریع تر از رنگ های موجود در بازار ، خشک میشوند و بلافاصله قابل استفاده میباشند. در زمان های قدیم ، هر فردی که به استفاده از کاغذ دیواری میگرفت، تنها مشکلی که ممکن بود در خرید کاغذها او را به شک بیندازد، این بود که کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو نداشتند، اما امروزه این مشکل نیز حل شده است و کاغذ دیواری هایی با قابلیت شست و شو به مشتریان ،عرضه میشوند.

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو چیست؟ مزایا و معایب و کاربردها

برای اینکه با کاغذ دیواری قابل شستشو آشنا شویم بهتر است در ابتدا بدانید که ویژگی قابل شستشو بودن این نوع کاغذ دیواری به دلیل وجود لایه های نازکی به نام pvc است که در حقیقت از نوعی وینیل تهیه شده است . خاصیت اصلی وینیل ها آن میباشد که مانع رسیدن آب به بافت اصل و زیرین خود میشوند. البته این خاصیت با ظرافت نیز همراه می باشد زیرا این لایه به قدری نازک می باشد که با لمس دست نیز آن را تشخیص نخواهید داد.

برای مطالعه بیشتر به مطلب کاغذدیواری قابل شستشو چیست؟ مراجعه کنید.

مزایا و معایب کاغذ دیواری قابل شستشو

از معایب اصلی که در مورد کاغذ دیواری قابل شستشو می توان به آن اشاره کرد، سخت بودن کندن آن از دیوار می باشد. زیرا پس از مدتی به هر دلیلی برخی از افراد تصمیم تعویض و یا جدا کردن کاغذ دیواری را دارند. اولین روشی که برای جداکردن کاغذ دیواری قابل شستشو میتوان در نظر گرفت، تهیه ی یک بخار شوی می باشد که این راه حل بهتر است توسط نصاب ها عملی شود ، چون احتمال سوختگی دست برای افراد عادی و غیر حرفه ای وجود دارد .
دومین راه حل برای جدا سازی کاغذ های قابل شستشو ، استفاده از مواد شیمیایی میباشد که باز هم کمی خطرناک است و نباید با پوست دست برخورد کند . البته این روش از روش اول راحت تر میباشد.

استفاده از مواد شیمیایی باعث می شود تا چسب کاغذ دیواری حل شده و به راحتی جدا شود .
از معایب دیگر کاغذ دیواری قابل شستشو، داشتن پوشش وینیلی است که با محیط زیست به هیچ نحوی سازگاری ندارد و مواد اولیه تشکیل دهنده آنان به دلیل اینکه اکثرا از پلاستیک ساخته شده است ، قابلیت تجزیه در محیط زیست را ندارند و کاملا غیر قابل بازیافت میباشند . همین دلیل باعث شده است تا تولید این نوع کاغذ دیواری با وجود زیبایی و کیفیت بالای آن، در برخی از کشورها به صورت محدود باشد.

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو

مدل های کاغذ دیواری قابل شستشو

یکی از بزرگترین مزیت ها و دلیل هایی که اقبال به سمت کاغذ دیواری قابل شستشو بسیار بالاست این مطلب می باشد این نوع از دیوار پوش ها و دکوراسیون بسیار متنوع هستند و از تنوع بالایی برخوردار هستند و در حقیقت دست شما برای انتخاب انواع مختلف کاغذ دیواری قابل شستشو با رنگ ها و طرح های مختلف باز می باشد. این در کنار تمیزکاری راحت این نوع از کاغذ دیواری توانسته بزرگترین دلیل فروش بالای آن را رقم بزند.

اگر قصد تمیز کردن کاغذ دیواری قابل شستشو را دارید بهتر است از استفاده از آب ولرم و صابون استفاده کنید. البته فراموش نکنید که بعد از شستشو اصلی باید حتما کاغذ دیواری را با آب خالی نیز آبکشی کنید تا مواد شیمیایی حاصل از صابون روی آن باقی نماند و.باعث استهلاک آن در طولانی مدت نشود. اگر فکر میکنید که نیاز دارید از یک شوینده قوی تر استفاده کنید بهتر است مرحله آبکشی را دوباره انجام دهید.

حتما مطالعه شود: انواع کاغذ دیواری قابل شستشو

این نکته را نیز رعایت کنید که به هنگام شستشو به هیچ عنوان از وسایل زبر و سختی مانند، اسکاج استفاده نکنید، زیرا به تدریج ممکن است لایه اصلی یا همان pvc را از بین ببرد. این موضوع بسیار با اهمیت است زیرا در صورت عدم رعایت آن ، ممکن است رطوبت به بافت اصلی کاغذ دیواری و یا حتی خود دیوار برسد. اگر شما تصمیم به استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو گرفته اید بهتر است در ابتدا به منطقه ای که در آن ساکن هستید هم توجه کنید .

قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو

در حالت کلی توصیه میشود که در مناطقی که دارای آب و هوای بسیار مرطوب و شرجی هستند ، کاغذ دیواری قابل شستشوی با لایه ی مقاوم تر یعنی سطح سه را در نظر بگیرید . توجه داشته باشید که قیمت کاغذ دیواری ها با قابلیت شستشو ، با توجه به طرح های مختلف و درجه بندی ها و دسته بندی کیفیتی آنان متفاوت میباشد و کاغذ دیواری سطح سه از انواع دیگر این نوع کاغذ دیواری هزینه ی بیشتری داشته و اگر آن را از یک مرکز مطمئن تهیه کنید برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

این نوع کاغذهای دیواری را میتوان از لحاظ قابل شستشو بودن به چند دسته تقسیم کرد که معروف ترین انان شامل کاغذ دیواری با قابلیت شستشوی کم، متوسط و زیاد است. ویژگی مشترک همه ی این کاغذ دیواری های قابل شستشو بودن است .

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو در اتاق ها و محیط های مختلف خانه

امروزه استفاده از کاغذ دیواری های متنوع این امکان را برای افراد فراهم میکند که بر خلاف استفاده از طرح های محدود و تکراری که در همه جا وجود دارند، از طرح و نقش های متفاوت و منحصر بفرد در طراحی دکوراسیون منزل و محل کار خود استفاده کنند. کاغذ دیواری های با قابلیت شستشو در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و همین امر باعث شده است که همه ی سلیقه ها ، حتی متفاوت ترین آنان، از این کاغذ دیواری ها استفاده کنند.

اصولا کاغذ دیواری نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون منزل و محل کار دارد و بهتر آن است که برای چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی مناسب و ایجاد هماهنگی و همخوانی بیشتر، مبل و سایر لوازم منزل را نیز با طرح استفاده شده در کاغذ دیواری خود تطبیق دهید همچنین میتوانید در صورتی که در اتاق خانه و یا اتاق اداری و کارتان، از کف پوش و یا پارکت ساده و با رنگ های خنثی استفاده شده است در دیوارها نیز با استفاده از کاغذ دیواری های ساده و با رنگ های ملایم و چشم نواز ، حس طراوت و شورانگیزی را به دکوراسیون و چیدمان های رسمی و غیر رسمی خود ، القا کنید.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴