معیار های انتخاب بهترین کاغذ دیواری

حتما در ادارات و برخی منازل طراحی های بی نظیری از کاغذ دیواری را دیده باشید که نگاه کردن به آن همه طرح و نقش چگونه دل ها را مجذوب خود می کند. کاغذ دیواری جلوه هایی خاص به دیوار ساختمان می بخشد که به راحتی می توان با انواع دکوراسیون، اثایه منزل، رنگ پرده و مبلمانت ست کرد. تنوع طرح و رنگ در فروش کاغذ دیواری پردیس پایتخت در رسالت دست را برای انتخاب هر سلیقه ای تا بی نهایت باز گذاشته است و بهترین ها را به شما ارائه خواهد نمود. پردیس پایتخت ، فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در رسالت را به مخاطبان خود ارائه می نماید. می توانید برترین برند های کاغذ دیواری را با سفارش از پردیس پایتخت برای ساختمان های رسالت دریافت نمایید.

فروش کاغذ دیواری در رسالت تهران

فروش کاغذ دیواری در رسالت به صورت رول انجام می شود. بسیاری از مشتریان هنگامی که برای خرید به پردیس پایتخت مراجعه می کنند معمولاً از نحوه برآورد قیمتی که فروشندگان از کاغذ دیواری دارند را نمی دانند. اغلب واحد اندازه گیری بر اساس تعداد رول مصرفی مشخص می شود بنابراین فروش کاغذ دیواری نیز مطابق با رول حساب می شود. گاهی اوقات”متراژ” مبنای فروش کاغذ دیواری در رسالت می باشد که با یک محاسبه ساده می توان قیمت را به راحتی بدست آورد. باید قیمت هر رول را بر مساحت کاغذ دیواری تقسیم کرد. دقت کنید که تعداد رول های مورد نیاز را درست انتخاب کرده باشید البته چند رول اضافه کمک می کند تا در موقع آسیب یا خرابی کاغذ دیواری نیازی به خرید و جستجوی نمونه مشابه نباشید که البته کمی هزینه بر خواهد بود. عواملی نظیر جنس، طرح، برند، ابعاد، اندازه و غیره بر قیمت فروش کاغذ دیواری تاثیر گذار می باشد. کاغذ دیواری های تولید ایران نسبت به نمونه خارجی از قیمت پایین تری برخوردار است. برای محاسبه دقیق هزینه فروش کاغذ دیواری باید بدانید چه تعداد رول مورد نیاز است. اغلب رول ها دارای طولی بین ۱۰ تا ۱۵ متر و عرضی در حدود نیم تا یک متر را دارند.

کاغذ دیواری ارزان در رسالت

کاغذ دیواری ارزان در رسالت

قیمت کاغذ دیواری در رسالت تهران

همان طور که بیان شد عوامل متعددی بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر گذار است. ولی گاهی اوقات خریداران قیمت نصب را نادیده می گیرند و فقط پایان کار متوجه هزینه نصب می شوند. نصب کاغذ دیواری در رسالت تهران مطابق با عرض رول بوده که عرض استاندارد ۵۰ ، ۷۰ و ۱۰۶ سانتی متر است. متناسب با عرض رول قیمت نصب کاغذ دیواری افزایش می یابد دقت کنید طرح های سه بعدی علاوه بر قیمت بالا هزینه نصب بیشتری دارند. طرح های سه بعدی در اتاق پذیرایی بیشتر مورد استفاده می باشد. با این حساب در نظر داشته باشید قیمت کاغذ دیواری بعلاوه قیمت نصب هزینه تمام شده خرید شما خواهد بود که دو مبلغ جدا از هم هستند.

کاغذ دیواری یا نقاشی ساختمان؛ کدام بهتر است؟

از لحاظ اقتصادی اختلاف قیمت بسیاری بین کاغذ دیواری و نقاشی ساختمان وجود ندارد می توان گفت در کل نقاشی ساختمان از هزینه بیشتری برخوردار است. البته کاغذ های با کیفیت یا سه بعدی ممکن است هزینه بیشتری نسب به دیگر کاغذ دیواری ها در بر داشته باشد. بهتر است هزینه هر کدام را حساب کرده سپس بررسی کنید کدام برایتان صرفه اقتصادی دارد. جدا از قیمت کاغذ دیواری دلایل زیر نشان دهنده برتری کاغذ دیواری نسبت به نقاشی ساختمان می باشد.

  • تنوع رنگ و طرح: رنگ ها ظاهری ساده را به دیوار می دهند که برای تنوع می توان رنگ های مختلف را به کار برد ولی با کاغذ دیواری تنوع رنگ و طرح بیشتری را می توان در دل دیوارهای ساختمان داشت. برای اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و غیره می توان رنگ ها و طرح های متنوعی را در میان انواع کاغذ دیواری انتخاب کرد. طرح های مدرن، کلاسیک، سه بعدی و غیره در طیف رنگی گسترده را می توان برای دیوارها انتخاب کرد.
  • دوام بیشتر: کاغذ دیواری های بادوام که قابلیت شستشو دارند می توانند سال ها مورد استفاده قرار گیرند. جالب است بدانید با شستشو و نظافت، رنگ کاغذ دیواری خراب نمی شود و تغییر و افت کیفیت به مرور زمان در ظاهر آن حس نمی شود.
  • پوشش نواقص دیوار: رنگ به سادگی ترک ها و نواقص دیوار را نشان می دهند ولی می توان با استفاده از کاغذ دیواری مناسب همه عیوب دیوار و سقف را پوشاند.
  • عدم بوی نا مطبوع: گاه مجبورید پس از نقاشی ساختمان با برخی رنگ ها چند روز وارد ساختمان نشوید. بوی رنگ چند روز تا چند هفته در ساختمان باقی می ماند و نمی توان بلافاصله بعد از رنگ ساکن شد. نصب کاغذ دیواری بدون هیچ بوی آزار دهنده ای است. در حال حاضر انواع کاغذ دیواری هایی ضد حساسیت و سازگار با محیط زیست در پردیس پایتخت به فروش می رسد.
بهترین کاغذ دیواری در رسالت تهران

بهترین کاغذ دیواری در رسالت تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میشود مطلب چرا باید دیوارها را کاغذ دیواری کنیم؟ را نیز مطالعه کنید.

چرا به پردیس پایتخت در رسالت تهران اعتماد کنیم ؟

با توجه به فروش و قیمت که بیان شد حال این سوال پیش می آید چرا باید به کاغذ دیواری پردیس پایتخت در سالت تهران اعتماد کنید؟ دلایل متعددی برای خرید کاغذ دیواری از این مجموعه وجود دارد. بیشتر خریداران می دانند قیمت مناسب و کیفیت عالی اولیت خرید کاغذ دیواری می باشد. هنگامی که از کاغذ دیواری های پردیس پایتخت برای ساختمان خرید می کنید از کیفیت آن مطمئن خواهید بود زیرا گارانتی مهمترین اصل در هر خریدی است. رضایت مشتریان از سال ها فعالیت پردیس پایتخت نشان می دهد بهترین و مرغوب ترین جنس کاغذ را در رسالت تهران اجرا و ارائه نموده اند. پرسنل وظیفه شناس در پردیس پایتخت همواره تمام تلاش خود را می نمایند تا خروجی های مطلوبی را به مشتریان ارائه نمایند و در موعد مقرر کار را به اتمام برسانند. قیمت های منصفانه پردیس پایخت دلیل دیگری است که بسیاری از مشتریان اظهار رضایت نموده اند به همین دلیل بارها پردیس پایتخت را در فروش و نصب کاغذ دیواری به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد داده اند.

نصب کاغذ دیواری در رسالت تهران

نصب کاغذ دیواری بخش اصلی کار با کاغذ دیوار است. هنگام نصب کاغذ دیواری باید مواردی رعایت شود تا کاغذ دیواری یکپارچه و بدون حباب دیوار را پوشش دهد. نصب با چسب مخصوص که محلول آبی بوده استفاده می شود که زودتر خشک شده و بدون بو است. اگر چسب از درز میان کاغذ ها بیرون آمد می توان با ابر نم دار پاک کرد. میز کار، قلمو، خط کش، تیغ موکت بری و غیره ابزارهای مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری می باشند.

نصب و فروش کاغذ دیواری در رسالت تهران

نصب و فروش کاغذ دیواری در رسالت تهران

مراحل نصب کاغذ دیواری در پردیس پایتخت به شرح زیر است :

  • زیرسازی: پس از تهیه ابزار کار نصب، حال نوبت به زیرسازی می رسد. دیوار مورد نظر را بررسی کرده و قسمت هایی که نم دار است را با کاردک چند سانتی متر بتراشید اگر دیوار یک دست گچ است باید روی آن روغن الیف بزنید. در صورت وجود ترک می توانید بتونه بزنید که موجب لک دار شدن دیوار می شود بهتر است برای یک دست شدن رنگ روغن در حد آستر روی دیوار بزنید حال محلول چسب و سریش را با قلمو بزرگ در تمام سطح پخش کنید. هنگام زیرسازی حتماً برق را قطع و رادیوتورها را باز کنید. البته با وسیله تی شکل می توانید پشت رادیاتور را کاغذ دیواری کنید.
  • نصب: در ابتدای کار باید ۵ الی ۱۰ سانتی متر ارتفاع کاغذ دیواری را بزرگتر برش زده و در رول های بعد برای آن که طرح در ادامه قرار گیرد ممکن است ارتفاع برش بیشتر شود. وقتی یک رول کامل برش خورد چسب بزنید و نصب کنید. اگر کار نصب طولانی شود چسب خشک می شود و بلا استفاده می ماند. سعی کنید لبه ها را زیاد چسب نزنید. پس از نصب با کاردک چسب را از وسط به لبه ها ببرید وقتی یک رول تمام شد با خط کش و تیغ موکت بری اضافه ها را برش دهید. اگر جنس کاغذ از نانوون یا پیپر می باشد به دلیل نازکی باید چسب را به دیوار زده سپس کاغذ را روی ان نصب کنید.

انواع کاغذ دیواری در پردیس پایتخت

قبل از خرید کاغذ دیواری پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش را مطالعه کنید. کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که با شناخت هر کدام می توانید به راحتی تصمیم گرفت برای هر دیوار از چه نوعی استفاده کنید.

کاغذ دیواری با کیفیت در رسالت تهران

کاغذ دیواری با کیفیت در رسالت تهران

انواع کاغذ دیواری در پردیس پایتخت شامل موارد زیر می باشد :

  • کاغذی: نوع کاغذی در بین انواع دیگر بسیار نازک بوده و غیر قابل شستشو است. معمولا عمر کوتاهی دارد و به سادگی پاره می شود. برای اتاق کودک مناسب نیست قیمت پایین تنها مزیت آن است.
  • PVC: از ویژگی های PVC می توان به قابلیت شستشو، مقاوم و ضد خش بودن اشاره کرد. می توانید به مدت پنج سال از کاغذ دیواری های PVC استفاده کنید. معمولا با روکش وینیل در بازار عرضه می شود. با توجه به ویژگی های PVC برای اتاق کودک بسیار مناسب است.
  • نانو: کاغذ دیواری که با فناوری نانو تولید می شود تمام ویژگی های PVC را دارا بوده همچنین مزایای منحصر به فرد دیگری نیز دارد. ضد دود و کثیفی، ضد حساسیت، مقاوم در برابر آفتاب، عایق صدا و گرما مزایای خاص این نوع می باشد که به طبع قیمت بالایی هم دارد.
  • بافت دار: باف دار یا مخملی دارای نقش هایی از جنس مخمل پارچه ای یا پلاستیکی می باشد. زمینه معمولاً از جنس پارچه ای یا PVC است. نقش های مخملی مانع شستشو با مواد شوینده می شود. طرح های کلاسیک با رنگ های تیره بیشتر در کاغذ بافت دار دیده می شود و قیمت بالایی نسبت به مدل ساده دارند.
  • سه بعدی: همان طور که قبلا اشاره شد قیمت فروش و نصب کاغذ دیواری سه بعدی بسیار بالا است. می توانید از فاصله سه متری طرح برجسته را مشاهده کنید. سایه ای که به طرح داده شده باعث سه بعدی دیده شدن طرح می شود. نورپردازی زاویه دار کمک می کند فضایی متفاوت و واقعی تر شود.
  • الیاف طبیعی: گران قیمت ترین نوع کاغذ دیواری به الیاف طبیعی تعلق دارد و به ندرت می توان در بازار یافت. در ساخت الیاف طبیعی چوب فنلاندی به کار رفته است. قابلیت شستشو، ضد حساسیت، سازگار با طبیعت و غیره از ویژگی های بی نظیر آن می باشد. در صورت تقاضای مشتری پردیس پایتخت این نوع کاغذ دیواری را از نمایندگان فروش معتبر تهیه خواهد کرد.

پیشنهاد ما برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر: درانتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک چه نکات و اصولی باید رعایت شود؟

حال زمان خرید رسیده همه مواردی که در بخش های مختلف مقاله توضیح داده شد را هنگام خرید و نصب کاغذ دیواری رعایت کنید. کیفیت و قیمت را همواره با هم در نظر داشته باشید. پردیس پایتخت در کنار ارائه کیفیت به شما قیمت های مقرون به صرفه ای در پروژه های رسالت پیشنهاد می دهند تا دل هر خانه ایرانی با قلب تپنده کاغذ دیواری های پردیس جان گیرد و صفایی دوباره به کانون خانواده بخشد. جهت خرید و نصب کاغذ دیواری خیابان رسالت، کافی است با پردیس پایتخت تماس گیرید تا بهترین خدمات را چنان که شایسته است دریافت نمایید. علاوه بر رسالت، خدمات فروش و نصب کاغذ دیواری پردیس در مجیدیه، پاسداران و هروی و سایر مناطق تهران نیز انجام می شود.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴