طرح های زیبا و جدید کاغذ دیواری اداری| قیمت کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری چیست؟

کاغذ دیواری اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا استفاده از انواع کاغذ دیواری اداری در محیط های کاری می تواند گزینه ی مفیدی باشد؟

اگر به دنبال پاسخ سوال های یاد شده هستید با ما همراه باشید زیرا در این قسمت به طور کلی سعی داریم به بررسی  کامل مزیت و معایب استفاده از انواع کاغذ دیواری اداری اشاره کنیم و به طور کلی به کاربردهای آنها بپردازیم. دکوراسیون محیط کاری به طور جدی می تواند بر خلاقیت و البته انگیزه ی افراد برای کار در آن محیط تاثیر بگذارد به همین دلیل بسیاری از کارفرما  ها سعی دارند با به وجود آوردن شرایطی بهتر خلاقیت و انگیزه ی پرسنل و کارمندان خود را ارتقا دهند به آسانی می توانید با استفاده از انواع مختلف از کاغذ دیواری تغییرات قابل ملاحظه ای در محیط داخلی محل کار خود انجام دهید

جتما مطالعه شود: انواع مختلف کاغد دیواری خارجی

استفاده از کاغذ دیواری برای به وجود آوردن دکوراسیون داخلی یکی از مقرون به صرفه و البته سریع ترین راهکارها است زیرا در این حالت به آسانی می توانید از به وجود آمدن هزینه های زیاد و البته اتلاف زمان به طور جدی جلوگیری کنید و چون هزینه ای که برای این منظور صرف می شود به طور قابل ملاحظه ای مناسب است امروزه افراد زیادی سعی دارند با استفاده از کاغذ دیواری اداری تغییرات قابل  ملاحظه ای انجام دهند. تنوع رنگ و طرح های مختلفی برای انواع گوناگون از کاغذ دیواری اداری موجود است البته در انتخاب رنگ این نوع از کاغذها در محیط کاری سعی کنید دقت لازم را انجام دهید در صورتی که به مشاوره خاص نیازمند هستید با ما در تماس باشید.

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری

مزایا و معایب و کاربرد  کاغذ دیواری اداری

استفاده از کاغذ دیواری اداری هم دارای مزیت های فوق العاده و هم دارای برخی از معایب ویژه است به همین دلیل سعی کنید قبل از سرمایه گذاری برای استفاده از این نوع کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون داخلی اطلاعات کافی را به دست آورید.

از جمله مهمترین مزیت استفاده از انواع کاغذ دیواری اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاغذ دیواری فضا را به طور دلخواه و البته ویژه لوکس خواهد کرد
  • استفاده از کاغذ دیواری  به دلیل ارزان بودن قیمت نهایی بسیار مقرون به صرفه است
  • کاغذ دیواری به آسانی تمیز می شود
  • نصب و استفاده از انواع کاغذ دیواری بسیار آسان است
  • نصب کاغذ دیواری مدت زمان کمی را می خواهد

موارد یاد شده جزو اصلی ترین مزیت های استفاده از این نوع محصولات است ولی همانطور که گفتیم استفاده از آن ها عاری از معایب نیست از جمله مهمترین معایب کاغذ دیواری اداری:

انواع مختلف از کاغذ دیواری  جذب نور بالایی دارد و همین امر می تواند کار کردن در این نوع فضاها را سخت کند

طرح های ویژه ای که دارد به دلیل ذکر شده در قسمت بالا فضا را کوچکتر نشان می دهد

وجود دو عامل یاد شده همواره سبب شده که کاربران تردید بیشتری در انتخاب مناسب ترین رنگ و نوع انواع کاغذ دیواری اداری داشته باشند. به همین دلیل باید نکات و ریزه کاری های مختلفی را در انتخاب مناسب ترین رنگ کاغذ دیواری در نظر بگیرید.

از مهمترین کاربرد آنها نیز می توانیم به دسترسی به فضا و دکوراسیون دلخواه و رنگ دیوار هایی مناسب با هزینه های معقول اشاره کرد. اگر در انتخاب نوع کاغذ دیواری اداری دچار تردید هستید با همکاران ما در وب سایت پردیس پایتخت در ارتباط باشید تا بتوانید راهنمایی های لازم را به دست آورید.

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری در اتاق ها و محیط های اداری

استفاده از کاغذ دیواری اداری در اتاق های محیط اداری به طور جدی می تواند انگیزه ی افراد حاضر و فعال در محیط کاری شما را ارتقا دهد. نصب سریع و راحت آنها بدون ایجاد کثیف کاری و البته بوهای شیمیایی و همچنین تعطیلی کار برای مدت طولانی از جمله مهمترین ویژگی هایی است که در  استفاده از این نوع از محصولات نصیب شما خواهد بود. توجه کنید در انتخاب رنگ کاغذ دیواری باید هماهنگی های موجود بین سایر لوازم و وسایل موجود با رنگ انتخابی برای کاغذ دیواری به طور کامل در نظر گرفته شود زیرا در غیر اینصورت محیط تازه همواره کسالت آمیز بوده و حتی ممکن است سبب حواس پرتی کارکنان نیز باشد.

قیمت کاغذ دیواری اداری

قیمت کاغذ دیواری اداری با در نظر گرفتن رنگ و طرح و از همه  مهمتر جنس و نوع آن به طور جدی به وابسته است ولی در حالت کلی قیمت نهایی این نوع از محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. اگر قصد انجام دادن اقدامات رنگ امیز و متقبل شدن هزینه های زیاد برای این نوع از تغییرات را ندارید به راحتی می توانید با انتخاب انواع مختلف از کاغذ های دیواری هم در هزینه ی نهایی صرفه جویی کنید و هم اقدامات نصب را در کوتاهترین مدت زمان انجام دهید.

قیمت پیشنهادی فوق العاده ارزان این نوع محصولات در مقابل سایر اقدامات انجام شده برای تغییر دکوراسیون داخلی توانسته است همواره توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری

مدل های کاغذ دیواری اداری

مدل و طرح های مختلفی برای کاغذ دیواری اداری در دسترس شما عزیزان است که می توانید با در نظر گرفتن سلیقه ی خود نیز آنها را در اولویت قرار دهید.

از جمله مهمترین انواع آن:

  • کاغذ دیواری برجسته
  • کاغذ دیواری وینیل
  • کاغذ دیواری وینیل پارچه ای
  • کاغذ دیواری وایبر
  • کاغذ دیواری فوبلی

پیشنهاد مطالعه : ۳۰ مدل از جدیدترین طرح های باکلاس کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۰

اگر در انتخاب نوع و طرح موجود دچار تردید هستید با ما در تماس باشید تا مشاوره ی لازم را دریافت کنید و از این طریق بتوانید تغییرات دلخواهی را در محیط کاری خود انجام دهید. یک تکنیک جالب این است که می توانید لوگوی تجاری و کسب و کاری خود را در زمینه ی کاغذ دیواری اداری درج کنید که توجه بسیاری  خواهد داشت.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴

By |2019-12-03T19:08:03+00:00دسامبر 3rd, 2019|Categories: کاغذ دیواری|دیدگاه‌ها برای طرح های زیبا و جدید کاغذ دیواری اداری| قیمت کاغذ دیواری اداری بسته هستند

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری اداری

دور نیست سال‌هایی که دیوار خانه‌ها را با پوششی به‌مراتب ارزان‌تر از رنگ روغن، تزیین می‌کردند. کاغذ دیواری های  طرح داری که می‌شد در آن‌ها،سلیقه‌های گوناگون را تأمین کرد. این دیوارپوش‌های زیبا دارای نقش و نگارهای فراوان بودند و مشتری حق انتخاب بسیاری داشت.

از حدود چهار دهه پیش،

چند شرکت ایرانی مبادرت به تولید و عرضه کاغذ دیواری می‌کردند که البته باوجود، وجود مشابه خارجی‌اش، مشتریان بسیاری داشتند اما در سال‌های

اخیر از یک‌سو احتمال کم کاری تولیدکنندگان ایرانی (با توجیه گرانی مواد اولیه) و در سوی دیگر سرریز شدن واردات، باعث شده که نه‌تنها دیگر کاغذ

دیواری جنسی ارزان‌قیمت نباشد، که حتی گاهی تأمین هزینه آن از عهده هر کسی برنمی‌آید.

کاغذ دیواری به دفتر کار زیبایی بیشتری میدهد و باعث آرامش ذهن کارکنان میشود.

دکوراسیون اداری و دفتر کار یکی از مهمترین فضاهای داخلی می باشند که لازم است آنطور که باید به طراحی و دیزاین داخلی آن توجه کرد.

راندمان کاری فضاهایی که درآن به طراحی داخلی محیط کار توجه شده است بسیار بالاتر از فضاهایی است که بدون توجه به اصول مورد نیاز و توجه روانشناختی محیط کار آماده شده اند.

 

کاغذ دیواری اداری

 

 

کاغذ دیواری اداری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

By |2018-01-02T14:47:20+00:00سپتامبر 23rd, 2015|دیدگاه‌ها برای کاغذ دیواری اداری بسته هستند

Title