رنگ آمیزی منزل با نقاش ساختمان خانم

پردیس پایتخت با بانوان هنرمندی همکاری می کند که مردانه زیبایی های ماندگار نقش می زنند

نقاش ساختمان خانم

زنی که خودش نان خود را در می آورد بسیار محترم تر از زیباترین زنان است.

“مری ولستون کرافت”

 

گروه مهندسی پردیس پایتخت در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی با فروش ، اجرا و ایده پردازی های هنری در پروژه های مسکونی و تجاری فعالبت می کند و همواره در تلاش است تا ارزنده ترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد

توجه به نیاز مشتریان و ارج نهادن بر خواسته های مشتریان و اجرای با کیفیت از الویت های گروه پردیس پایتخت در کار و انجام خدمات دکوراسیون به مشتریان است.

در همین راستا در شرایطی برای اجرا کاغذ دیواری ، انواع رنگ کاری بنا به درخواست مشتریان از همکار خانم کمک می گیریم! تیم ما با همکاری بانوان متخصص و خوش ذوق با نظارت گروه به مشتریان نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری از طراحی و ایده تا اجرا ، خدمات ارائه می کند و به نظر می رسد با حضور خانم ها در این شغل چرخه خدمات و اجرا کامل تر شده و کار ها نظم و سرعت بیش تری به خود می گیرد و به لحاظ فرهنگی کار بانوان در صنعت ساختمان موضوعی حل شده است که باعث تقسیم کار و خلاقیت های بیش تر در این صنعت و پدید آمدن عنوان “نقاش ساختمان خانم” می شود.

بانوان شاغل در مجموعه ما پا به پای مردان گروه در صنعت ساختمان و دکوراسیون کار می کنند و پرستیژ اجتماعی خود را با  نان آوری برای خانواده و خدمت به جامعه ساخته اند و تکیه گاهی برای خانواده و عضوی مفید و نیروی کار سازنده در چرخه ی اقتصادی کشور هستند.

 

بخشی از فعالیت های گروه پردیس پایتخت که با همکاری بانوان انجام می شود:

  • مشاوره ،ایده پردازی و طراحی دکوراسیون
  • نصب انواع لمینت و پارکت
  • اجرای کاغذ دیواری
  • رنگ آمیزی ، پلاستیک ، روغنی ، پتینه و…
  • بازسازی و تعمیرات ساختمان

 

چرا به نقاش ساختمان خانم نیاز است؟

نقاش ساختمان خانم

پتینه کار خانم

مکان هایی که حضور بانوان نقاش بیش تر احساس می شود

در برخی مکان ها و شرایط وجود یک بانوی نقاش بیش تر مورد نیاز است و خواسته مشتری به آسودگی فراهم می شود و برخی از شاخه های هنری نقاشی ساختمان مانند طرح پتینه و طرح رومی  را هم بانوان به راحتی می توانند انجام دهند.

 

نقاشی های مینیاتوری

نقاشی های مینیاتوری در خانه ها بر روی دیوار و سقف اجرا می شوند و گزینه ای فوق العاده و اصیل برای منازل به شمار می رود هم چنین محبوبیت و زیبایی بی نظری دارد. این نوع کار هنری ظریف در صنعت ساختمان را بانوان هم می توانند انجام دهند.

 

پتینه کاری

هنر پتینه کاری علاوه بر پوشش سطح کار  امکان ایجاد زیبایی و خلاقیت با انواع رنگ را به کار می دهد و مانند نقاشی های مینیاتوری و رومی کاری است که بانوان هم از پس آن می توانند برآیند

 

مکان های تفریحی بانوان، سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

پارک های مخصوص بانوان و یا باشگاه های ورزشی بانوان و غیره که تعطیلی آن ها در هر زمانی مقدور نیست و می توان در هنگام دایر بودن کار را انجام داد بدون اینکه بانوان در مضیقه قرار بگیرند

بانوان نقاش در محیط های زنانه هم چون آرایشگاه های زنانه در طراحی و ایده پردازی می توانند با استعداد بیش تری نسبت به مردان ایده پردازی کنند و مشتریان بدون تعطیل کردن و محدود کردن کامل کسب و کار شان اقدام به تغییرات دکوراسیونی بپردازند.

بانوان شاغل همانند مردان در صنعت دکوراسیون ، رنگ آمیزی و نقاشی های مینیاتوری و ایده پردازی ، اجرا کاغذ دیواری بسیار کارآمد و خلاق هستند و با وجود تمام سخت های شغل ساختمانی با روحیه خشن و مردانه ی این صنعت ، هنرمندانه کنار آمدند و خدمات ارزشمندی را برای مشتریان ارائه می کنند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش نقاشی ساختمان با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

 

نویسنده: منصورحیدرپور