کاغذ دیواری و پوستر سقفی پردیس پایتخت

اغلب وقتی حرف از تغییرو تحول دکوراسیون به میان می آید  اولین گزینه ای که به ذهن می رسد دیوارها و انتخاب پوششی برای آن می باشد. اما سقف ها هم بعد از دیوارها با تزئینات و یا پوشش مناسب می توانند در ایجاد فضایی خاص، ایفای نقش کنند. کاغذ دیواری ها علاوه بر دیوار برای سقف ها نیز کاربرد دارند. کاغذ دیواری های سقفی در انواع متفاوت وارد بازارشده اند که در سال های اخیر جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده اند. علاوه بر کاغذ دیواری سقفی پوستر های مخصوص سقف نیز طرفداران خاص خود را دارند. طرح ها و سبک های خاصی که از انواع پوستر سقفی و کاغذ دیواری سقفی در بازار موجود می باشد که با کمک آن ها می توان زیبایی فضا را دوچندان کرد. در ادامه بیشتر به چگونگی پوشش سقف ها و خدمات شرکت پردیس پایتخت می پردازیم، پس همرهمان باشید.

 

نقش کاغذ دیواری و پوستر سقفی در زیبایی فضا

 هنگاهی که به خانه و یا هر مکان دیگری وارد می شوید نا خودآگاه بعد از ورود و بررسی اطراف نگاهی اجمالی به سقف می اندازید. اگر به سقف خانه هایی که فقط گچ ساده دارند نگاهی بیندازید، موج هایی را مشاهده می کنید که این موج ها در نور بیشتر خود را نشان می دهند و هنگامی که مجددا نگاه خود را به اطراف می چرخانید دیگر زیبایی اولیه دیوارها و یا اثاثیه مانند اول توجه تان را جلب نمی کند. علتش این است که سقف آن طور که باید مورد توجه صاحبخانه نبوده یا به عبارتی دیگر کمتر به پوششی مناسب برای سقف بها داده می شود. باور عموم افراد این است که سقف را فقط با وسایلی مانند لوستر و چراغ باید تزیین کرد و کمتر به موضوع زیبایی سقف پرداخته می شود. اما کاغذ دیواری ها و پوستر های سقفی که در سال های اخیر وارد بازار شده اند، توانسته اند ثابت کنند که  سقف ها با پوشش مناسب و هماهنگ با دیوارها و سایر اجزا، تاثیر مستقیمی بر زیبایی فضا دارند.

اگر برای اولین بار است که اسم کاغذ دیواری های سقفی به گوش تان می خورد ممکن است کمی خنده دار بنظر آید که سقف را با کاغذ دیواری بپوشانید، و یا اصلا مانند خود من مخالف این کار باشید، که اگر اینطور است پیشنهاد می کنم حتما نمونه های اجرا شده را ببینید، قطعا بعد از دیدن طرح ها و زیبایی آن ها نظرتان تغییر خواهد کرد. من هم با پوشش سقف ها با پوستر و کاغذ دیوای سقف به شدت مخالف بودم و فکر می کردم سقف ها نیاز به هیچ پوششی ندارند، تا اینکه یک روز که به خانه یکی از اقوام که به خوش سلیقگی معروف بود رفتم. بعد از نشستن ناخودآگاه چشمم به سقف آشپزخانه افتاد کا با پوستر زیبا تزیین شده بود، به قدری مجذوب زیبایی آن شدم که بدون معطلی با گوشی  شروع به عکس گرفتن کردم و بارها آن را به اطرافیانم نشان داده ام و از سلیقه این فرد همه جا سخن به میان آورده ام. این موضوع به من یا داد تا هیچ وقت قبل از اینکه از خوبی و یا بدی چیزی مطمئن نشده ام با آن موافقت و یا مخالفت نکنم و مورد قضاوت عجولانه قرار ندم.

پوستر سقفی

اگر سری به آلبوم Helma بزنید بی شک با مشاهده طرح های پوستر ها و کاغذ دیواری های سقفی موجود در این آلبوم، از زیبایی این طرح ها لذت می برید و استفاده از پوستر و یا کاغذ دیواری سقفی را یک پیشنهاد عالی می دانید. تزیین سقف با این ابزار می تواند علاوه بر زیبایی، تمام عیوب سقف مانند ناهمواری ها و موج ها و همینطور ترک ها را به خوبی بپوشاند. از طرفی هماهنگی این پوشش با دکوراسیون، فضایی خارق العاده و متفاوت خلق خواهد کرد. البته آن دسته از افراد که دیوار های ساده و گچی را می پسندند و از رنگ و یا کاغذ دیواری  برای پوشش دیوارها استفاده نمی کنند می توانند برای پنهان کردن عیوب سقف از کاغذ دیواری های ساده و سفید استفاده کنند تا هم با فضا هماهنگی داشته باشد و هم اینکه دیگر عیوب سقف قابل رویت نباشد. معمولا نور تمام عیوب را نمایان می کند و ابزار روشنایی مانند لامپ و لوستر به سقف نزدیک است و انعکاس نور باعث می شود موج های سقف بیشتر از هر جای دیگر آشکارا بنظر برسد. اگر سقفی که با کاغذ دیواری سقفی سفید و ساده پوشانده شده را با سقف گچی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که یکدست بودن سقف  تاچه اندازه در زیبایی یک خانه موثر است.

 

مزایای کاغذ دیواری ها و پوستر های سقفی

 کاغذ دیواری های سقفی علاوه بر زیبایی و پوشاندن عیوب سقف مزایای دیگری نیز دارند. مقاوم بودن در برابر ضربه و نصب سریع و آسان را از جمله مزایای این پوشش می توان نام برد. همینطور این پوشش را به راحتی نیز می توان از سقف جدا کرد. طرح های مختلفی مانند کلاسیک، برجسته و سه بعدی انتخاب های متعددی پیش روی متقاضیان قرار می دهد. این طرح ها برای همه ی مکان های مسکونی، اداری و تجاری قابل اجرا می باشد و زیبایی وصف ناپذیری به فضا می بخشد. قابلیت جداشدن آسان کاغذ دیواری  های سقفی این امکان را برای افرادی که مستاجرند ایجاد می کند تا از خانه ای شیک و زیبا لذت ببرند.

 

مدل کاغذ دیواری سقفی ساده و طرح دار

سقف اکثر خانه ها دارای طراحی ساده و سفید است و معمولا طراحی خاصی برای سقف در نظر گرفته نمی شود. اما اگر در طراحی خانه علاوه بر دیوارها سقف را به صورت خلاقانه تزیین کنیم تغییرات مثبت و چشم گیری در دکوراسیون خانه به وجود خواهد آمد. استفاده از کاغذ دیواری های سقفی و پوستر های ساده و طرح دار این امکان را فراهم می کند تا محیط را به سبک دلخواه تزیین کنید.

در انتخاب طرح و رنگ برای پوشش سقف باید نکاتی در نظر گرفته شود تا هماهنگی لازم بین سایر اجزای دکوراسیون زیبایی و نظم فضا را به نمایش بگذارد. طرح های ساده کاغذ دیواری سقفی با رنگ های ملایم و روشن برای سقف های کوتاه انتخاب دقیقی به شمار می رود. اما اگر فضای خانه بزرگ است و سقف به اندازه کافی ارتفاع دارد، طرح های شلوغ با رنگ های متنوع پوشش مناسبی خواهد بود.

آلبوم Helma با انواع طرح های کلاسیک، زیبا و گلدار انتخاب های بی شماری برای انواع سقف ها پیش روی شما قرار می دهد. کاغذ دیواری های سقفی و پوسترها برای انواع سقف ها قابل اجرا هستند. اتاق کودک، اتاق خواب ها، آشپزخانه، پذیرایی، حتی برای حمام و سرویس های بهداشتی نیز کاربرد دارند.

کاغذ دیواری سقف

کاغذ دیواری های سقفی که برای حمام استفاده می شوند باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد و از نوع مرغوب باشد. طرح های متنوعی برای پوشش سقف حمام در آلبوم helma یافت می شود که متناسب با فضا و نوع رنگ غالب در محیط و یا رنگی خنثی انتخاب می شود تا توازن و هارمونی رنگ ها از استاندارد خود خارج نشود. برای سقف آشپزخانه نیز باید پوششی که انتخاب می کنید قابل شستشو باشد چرا که نفوذ چربی در این مکان زیاد است و لازم است زود به زود نظافت شود. طرح های کاغذسقفی های گلدار آلبوم helma آشپزخانه هایی که دارای دکوری یکدست و خلوت هستند را به طرز باور نکردنی هیجان انگیز می کند. اما برای آشپزخانه هایی که رنگ های مختلفی در فضا بکار رفته ، طرح های ساده تر و روشن تر پیشنهاد می شود تا شلوغی اطراف را خنثی کند.

برای خلق فضایی متفاوت در محیط آشپزخانه فقط با نصب پوستر و یا کاغذسقفی، به سادگی می توان یه تغییر بزرگ و هیحان انگیز ایجاد کرد. باور کنید یا نه، کاغذسقفی های مناسب برای اتاق کودک در قوه تخیل آن ها بسیار موثر است. کودکان اغلب در حال خیال بافی هستند، معمولا قبل از خواب هنگامی که دراز کشیده و به سقف نگاه می کنند می توانندبرای تصاویر سقف در ذهن خود داستان پردازی کنند، این کار قوه تخیل کودک را تقویت می کند و باعث فعال شدن ذهن خلاق در کودک می شود و تاثیرات مثبتی دارد. کاغذ سقفی اتاق خواب بزرگسالان نیز در ایجاد حس آرامش در آن ها نقش دارد. نگاه کردن به نقش های زیبا و رنگ های آرامش بخش مسلما حس بهتری به فرد می دهد تا نگاه کردن به یک سقف خنثی.

 

کاغذ دیواری و پوسترهای سقفی سه بعدی

پوستر ها و کاغذ سقفی های سه بعدی برای سقف های کوتاه و فضاهای کوچک بسیار مناسب است، البته به شرط آنکه طرح انتخابی دارای تصاویر مناسب و رنگ های روشن باشد. تصاویر سه بعدی و عمق دار باعث می شوند سقف بلندتر به نظر آید و همچنین بیشتر جلب توجه می کند. پوسترها و کاغذسقفی های سه بعدی و ساده در همه ی محیط ها کاربرد دارند. از این پوشش می توان برای سقف دفاتر تجاری، اداری و شرکت ها نیز استفاده کرد و فضایی خاص و متفاوت خلق کرد.

پوستر سقفی

کاغذ دیواری های جدید سقفی در سه نوع در بازار موجود است. نوع اول که بسیاری از افراد به دلیل سهولت نصب آن را انتخاب می کنند، چسبی در پشت آن وجود دارد که لازم است با یک اسفنج مرطوب  آن را فعال و نصب کرد. نوع دوم که کاغذ دیواری چسبی به آن گفته می شود با چسب باید بر روی سقف چسبیده شود. نوع دیگر بر روی یک کاغذ چسبانده شده است که با برداشتن کاغذ کاغذ دیواری را می توان روی سقف نصب کرد. این نوع کاغذ دیواری را می توان حتی بعد از مدتی از سقف جدا کرده و بر روی کاغذ چسباند و چندین بار استفاده کرد. این محصول برای مستاجرین پیشنهاد خوبی است چرا که می توانند در مدت حضور خود در خانه اجاره ای، از ایجاد فضای دلخواه خود لذت ببرند. هر سه نوع کاغذ دیواری های سقفی را می توانید به راحتی از سقف جدا کنید به این صورت که فقط یک قسمت آن را کمی خیس کنید و سپس به آرامی آن را از سقف جدا کنید.

 

نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری های سقفی و پوستر سقفی

شرکت پردیس پایتخت که تا کنون پروژه های بسیاری در رابطه با زیباسازی دکوراسیون داخلی به همشهریان تهرانی ارائه داده است، با افتخار بنا به درخواست متقاضیان نصب و اجرای پوسترها و کاغذ دیواری های سقفی را نیز انجام دهد. مشاورین پردیس پایتخت با بازدید رایگان از محل و با توجه به دکوراسیون و فضای موجود، بهترین طرح ها را از آلبوم کاغذسقفی helma به مشتریان معرفی و آنان را در انتخاب صحیح و اصولی یاری می کنند. خدمات ارائه شده توسط اساتید این شرکت به طور کامل تضمین می شودو هرگونه نقص و کوتاهی احتمالی در کار اجرا، از جانب شرکت پردیس پایتخت جبران می شود.

 

جهت دریافت قیمت شما می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران