امروزه بیشتر افراد برای اینکه محیط اطراف خود روح تازه ای بخشند سعی می کنند از طرح های متنوع کاغذ دیواری های موجود در بازار استفاده کنند اما در بیشتر مواقع در زمان خرید کاغذ دیواری افراد با مشکل مواجه می شوند و دلیل آن این است که بیشتر فروشگاه ها تنوع مدل ندارند. پردیس پایتخت می خواهد در این مقاله شما را با معتبر ترین و بهترین فروشگاه ها که فروش و نصب کاغذ دیواری را انجام می دهد آشنا کند. فروشگاهی که در زمینه فروش و نصب کاغذ دیواری در پاسداران و هروی تهران فعالیت دارد. یکی از مهم ترین خدمات فروش، فروش اینترنتی است که هدف آن ارائه خدمات بهتر، ۲۴ ساعته و همه جانبه به همشهریان عزیز ساکن در پاسداران و هروی است. با پردیس پایتخت همراه باشید تا بیشتر با فروش و نصب کاغذ دیواری آشنا شوید.

نصب کاغذ دیواری در پاسداران و هروی

نصب کاغذ دیواری در پاسداران و هروی

روش نصب کاغذ دیواری در پاسداران و هروی

یکی از مهم ترین نکات در زمانی که قصد دارید کاغذ دیواری را برای زیبایی منزل انتخاب کنید این است که علاوه بر طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی باید سعی شود نصابی حرفه ای انتخاب کنید. نصب کار آسانی نیست اما بیشتر افراد در زمان خرید کاغذ دیواری اعتقاد دارند که هزینه بیشتری را برای کیفیت و طرح بپردازند اما در نهایت شخصا آن را روی دیوار نصب می کنند. این افراد زمانی متوجه می شوند که نباید بدون تخصص این کار را انجام دهند که ظاهر و خروجی کار نازیبا، نا متقارن و زشت شده است. شاید نصب کاغذ دیواری در زمانی که مشاهده می کنید آسان بنظر آید اما این کار دارای ظریف کاری هایی است و فردی می تواند از پس آن برآید که به کرّات تجربه کرده باشد و در این زمینه تخصص لازم را دارد.

 

حتما مطالعه کنید : کفپوش لمینت چیست ؟ |نصب و فروش انواع لمینت |قیمت لمینت

مراحل نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری در ابتدا یک نصاب حرفه ای باید تمامی ابزار مورد نیاز را داشته باشد که این ابزار شامل میز کار، کاردک پلاستیکی، قلموی بزرگ، خط کش، تیغ موکت بری و در نهایت چهار پایه است. در زمان نصب باید محیط اطراف نصاب خلوت باشد تا بتواند به تمرکز بیشتر و بدون مزاحمت کار خود را انجام دهد. همچنین تمامی وسایل خود را با فاصله یک متری از دیوار مورد نظر قرار دهد. یکی از مواردی که نصاب حرفه ای بر آن تاکید دارند نوع و کیفیت چسب کاغذ دیواری است. چسب های مخصوص کاغذ دیواری معمولا به صورت پودر گچ مانند است که باید با آب و چسب چوب مرغوب ترکیب شود و با استفاده از مته پروانه ای به دریل متصل کرده و به خوبی آنها را ترکیب می کنید. معمولا نصاب های حرفه ای مرحله ترکیب مواد را با دقت بالایی انجام می دهند زیرا این عمل بر روی کیفیت چسب بسیار تاثیر گذار است.

فروش کاغذ دیواری درپاسداران وهروی

فروش کاغذ دیواری درپاسداران وهروی

بعد از آماده شدن مواد اولیه نصابان پردیس پایتخت به زیر سازی کار توجه می کنند. گاهی بعضی از دیوارها دارای رطوبت و نم است که باید این مشکل را با استفاده از کاردک های فلزی بر طرف کنید. بعد از آن دوباره برای اینکه سطحی مسطح ایجاد شود دیوار گچ می شود. سپس بعد از خشک شدن گچ دیوار روی آن روغن الیف بزند. همچنین اگر دیوار گچ باشد و آن تا کنون رنگ نشده باشد فرد موظف است که کل دیوار را روغن الف بزند. نکته مهم بعدی که در زیر سازی نصاب پردیس پایتخت دقت می کنند ترک های موجود در دیوار است که باید با دقت برطرف شود. تمامی مراحلی که تا این قسمت گفتیم باعث می شود دیواری پر از لکه های تیره و روشن داشته باشیم. دیواری با این شرایط حتما نتیجه کار خوبی نخواهد داشت به همین منظور نصاب ها موظف هستند دیواری با این شرایط را یک دست رنگ روغن در حد آستر بزنند. در پایان زیر سازی، مراحل نصب کاغذ دیواری را با دقت و مهارت انجام دهند.

فروش کاغذ دیواری در پاسداران و هروی

در سایت پردیس پایتخت برای فروش کاغذ دیواری در پاسداران و هروی نیز خدمات ارائه می شود. بهترین مشاوره ها را برای مشتریان خود ارائه دهیم تا در نهایت رضایت و اعتماد مشتری فروش و نصب انجام شود تا به مشتریان دائمی این مرکز تبدیل شوند. در این مشاوره ها به نکات مهمی اشاره می شود که این نکات عبارتند از:

  • اگر می خواهید کاغذ دیواری را برای اتاق نشیمن انتخاب کنید بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که به این محیط حس صمیمیت و اطمینان بدهد و کاغذ دیواری با الیاف پارچه ای و طبیعی انتخاب بسیار عالی برای این قسمت است.
  • اگر می خواهید آن برای پذیرایی انتخاب کنید بهتر است از نوع رسمی که دارای براده هایی از فلز، پی وی سی و چوب هستند استفاده کنید، این نوع از کاغذ دیواری ها علاوه بر زیبایی به نسبت دیگر کاغذ دیواری ها دارای مقاومت بالاتری هستند.
  • برای اتاق کودک بهتر است از طرح های شاد، فانتزی و عروسکی انتخاب کنید.
  • بهتر است برای سقف های کوتاه از طرح های عمودی استفاده کنید که حس مرتفع بودن دیوار را به مخاطب القا شود.
  • اگر محیط منزل یا شرکت کوچک است و یا سقف بلندی دارد می توانید برای بزرگ نشان دادن فضا از طرح های افقی استفاده نمایید. همچنین سعی کنید برای این محیط ها از طرح های شلوغ استفاده نشود.
    در زمان خرید دقت داشته باشید به تمامی وسایل و جزئیات دیگر منزل دقت کنید که تناسبی خوبی در محیط ایجاد شود.
فروش کاغذ دیواری در پاسداران و هروی

فروش کاغذ دیواری در پاسداران و هروی

قیمت کاغذ دیواری در پاسداران و هروی

در سایت پردیس پایتخت سعی کرده ایم برای رفاه حال مشتریان عزیز پایین ترین قیمت را برای تمامی خدمات در نظر بگیریم اما با توجه به این شرایط برخی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ها وجود دارد که باعث تفاوت قیمت در کاغذ دیواری می شود. جنس، نوع، اندازه و برند، ایرانی و خارجی بودن کاغذ ( گران ترین کاغذهای دیواری متعلق به کشور ایتالیا و مقرون ترین مربوط به ایران است) تاثیر بسزایی در قیمت دارند.

حتما مطالعه کنید: طرح های زیبا و جدید کاغذ دیواری اداری| قیمت کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری در پاسداران و هروی به صرفه است یا نقاشی ساختمان؟

یکی از سوالات رایج که معمولا در این حوزه پرسیده می شود، این است که کاغذ دیواری به صرفه تر است یا نقاشی ساختمان؟ برای پاسخ به این سوال باید ابتدای امر از خودتان بپرسید هدفتان از تغییر دکوراسیون چیست؟ در ادامه به چند نکته از مواردی که برتری کاغذ دیواری را نسبت به نقاشی نشان می دهد اشاره کرده ایم:

  • گاهی فرد می خواهد از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کند و با استفاده از آن تغییر چشمگیری ایجاد کند. در این حالت یقینا کاغذ دیواری بهتری گزینه است زیرا هیچ گاه یک نقاش هر چند حرفه ای نمی تواند طرحی با ظرافت کاغذ دیواری نقاشی کند.
  • زمانی که کاغذ دیواری را انتخاب می کنید می توانید در کنار مدل های طرح دار از طرح های ساده با هر ترکیب رنگی که می خواهید استفاده کنید این در حالی است که در کاغذ دیواری ها این ویژگی وجود ندارد. مثلا در بعضی مواقع افراد تصمیم دارند از دو رنگ متضاد استفاده کنید که بهترین انتخاب کاغذ دیواری است زیرا هیچ گاه در رنگ های نقاشی نمی توان یک رنگ آمیزی جالب و تمیز از دو رنگ متضاد انجام داد.
  • کاغذ دیواری به صرفه تر است طول عمر آن نیز بیشتر می باشد. کاغذ دیواری هایی که قابلیت شستشو دارند را می توان به راحتی تمیز کرد و این کار را می توانید تا چندین سال انجام دهید. این در حالی است که در نقاشی ساختمان حتی رنگ هایی که قابلیت شستشو دارند بعد از چند بار شستشو ممکن است تغییر رنگ داده و هیچ گاه نمی توان آن را مانند روز اول تمیز کرد.
  • کاغذ دیواری می تواند به راحتی تمامی عیوب ساختمان را مانند ترک های ریز و درشت را بپوشاند، همچنین در زمان نقاشی ساختمان نقاش باید تمام زیر سازی ها را با دقت انجام دهد تا انتهای کار موجی بر روی دیوار احساس نشود این در حالی است که هیچ یک از مشکلات زیر در کاغذ دیواری وجود ندارد.
  • آخرین مزیتی که کاغذ دیواری به نقاشی ساختمان دارد آن است که نیازی نیست در زمان نصب چاره ای برای تهویه ساختمان داشته باشید زیرا نصب کاغذ دیواری مانند نقاشی ساختمان هیچ گونه بویی ندارد.
کاغذ دیواری مرغوب در پاسداران و هروی

کاغذ دیواری مرغوب در پاسداران و هروی

چرا به کاغذ دیواری پردیس پایتخت در پاسداران و هروی اعتماد کنیم؟

سایت پردیس پایتخت یکی از رسمی ترین فروشگاه های معتبر در زمینه نصب کاغذ دیواری است که خدمات ویژه ای را برای همشهریان عزیز تهرانی به ویژه در پاسداران و هروی انجام می دهند. همین امر باعث شده مشتریان به همراهان دائمی تبدیل شوند. از دلایل مهم اعتبار پردیس پایتخت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این شرکت دارای تمامی مجوزهای رسمی بوده و تمامی قراردادها و قیمت ها زیر نظر اتحادیه می باشد.
  • یکی از مهم ترین مزیت های نصب کاغذ دیواری در پردیس پایتخت این است که در اسرع وقت و بدون معطلی و بدقولی کارها را انجام می دهند.
  • تجربه کاری از مهم ترین افتخارات نصابان این شرکت است.

تمامی پرسنلی که در این شرکت فعالیت دارند علاوه بر تجربه کاری بالایی که دارند امین هستند. همچنین در زمان استخدام همکاران ضمانت چک و سفته به همراه آزمایش عدم اعتیاد و سلامت دریافت می شود. تمامی این فیلتر ها برای این است که خدمات به گونه ای امن و شایسته به مشتریان ارائه شود.

و در نهایت تمامی قیمت ها برای انواع برندهای کاغذ دیواری منطقی و منصفانه است و همین امر باعث می شود که مشتریان بخواهند هر زمان که تمایل دارند برای تغییر دکوراسیون به پردیس پایتخت مراجعه کنند. برای اینکه از مناسب بودن قیمت کاغذ دیواری پردیس پایتخت مطمئن شوید می توانید خدمات را با شرکت های دیگر مقایسه کنید.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴