نصب و فروش کاغذ دیواری ارزان در پردیس پایتخت

کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که طی چند سال اخیر به دلیل زیبایی و کیفیت و همینطور تنوع زیاد در طرح و رنگ، محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده و در تغییر دکوراسیون نقش مهمی ایفا می کند. کاغذ دیواری ها با توجه به طرح و متریال بکار رفته در آن ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. خوشبختانه این نوع پوشش را با قیمت های ارزان و مناسب در بازار می توان یافت که جوابگوی قشر متوسط و ضعیف جامعه نیز می باشد.

شرکت پردیس پایتخت که کار نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری را با ضمانت انجام می دهد و یک شرکت خوشنام و معتبر در زمینه خدمات ساختمان می باشد، به منظور رفاه حال متقاضیان اقدام به فروش و حراج کاغذ دیواری های ارزان خارجی کرده است که علاوه بر قیمت بسیار مناسب از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

معرفی کاغذ دیواری ارزان خارجی

کاغذ دیواری های خارجی ارزان و با کیفیت

بسیاری از افراد وقتی آلبوم ها و قیمت های کاغذ دیواری ها را مشاهده می کنند به دلیل اینکه توان مالی بالایی ندارند، از خرید و سفارش آن منصرف می شوند و حتی بعضی از افراد به دلیل اینکه تصور می کنند از پس پرداخت خرید و هزینه نصب و اجرای این محصول بر نمی آیند، اصلا سراغ قیمت ها و بازدید آلبوم ها هم نمی روند، یا بهتر بگوییم اصلا اجازه و فکر انتخاب کاغذ دیواری را به خود نمی دهند چرا که گمان می کنند نوع با کیفیت آن قیمت بالایی دارد و نوع ارزان آن بی کیفیت و نامرغوب است و تنوع طرح و رنگ محدودی دارد. ولی این یک باور نادرست است. کاغذ دیواری هایی با قیمت مناسب در بازار موجود می باشد که علاوه بر کیفیت و قیمت خوب و مناسبی که دارند دارای طرح و رنگ های متنوعی نیز هستند.

کاغذ دیواری های خارجی که شرکت پردیس پایتخت با قیمت استثنایی و ارزان به مشتریان خود عرضه می کند از نوع با کیفیت ومرغوب است که تنوع زیادی در طرح و رنگ نیز دارد و بنا به در خواست مشتریان کار نصب و اجرای آن را نیز اساتید متبحر این شرکت انجام می دهند.

 

حراج کاغذ دیواری های خارجی در پردیس پایتخت

این جمله ی معروف که می گوید هیچ ارزانی بی علت نیست را حتما شنیده اید، و حتی با مواردی نیز برخورد کرده اید که این جمله را برایتان تبدیل به یک باور سفت و محکم کرده. اما این جمله چندان هم صحیح نیست یعنی نمی توان گفت هر چیز ارزانی حتما بی کیفیت و یا مشکل دار است. همانطور که بر عکس آن نمی تواند همیشه صادق باشد، که می گویند هیچ گرانی بی حکمت نیست. درست است که بعضی اجناس گران کیفیت بهتری دارند اما همه ی اجناس گران صرفا با کیفیت و مرغوب نیستند و مسلما برایتان پیش آمده که جنسی را با قیمت مناسب و یا حتی ارزان خریداری کرده اید که بسیار با کیفیت و زیبا بوده و برعکس گاهی وسیله ای را خریداری کرده اید یا از مکان خاصی سرویسی دریافت کرده اید که برخلاف گران بودن، کیفیت پایینی داشته. با این تفاسیر اصلا به ارزان بودن و مرغوب بودن کاغذ دیواری های خارجی که در شرکت پردیس پایتخت به حراج گذاشته شده است شک نکنید.

این شرکت با سال ها تجربه و فعالیت صادقانه توانسته اعتبار ویژه ای در بین مردم به دست آورد بنابراین با فروش محصول بی کیفیت اعتبار خود را به هیچ عنوان از بین نخواهد برد. علت چنین اقدامی بیش از هر چیز خدمت به همه ی اقشار جامعه است. در ادامه شما را با مزیت های این محصول بیشتر آشنا می کنیم تا قبل از اقدام به خرید و ثبت سفارش از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

معرفی کاغذ دیواری ارزان خارجی

مزایای استفاده از کاغذ دیواری های خارجی ارزان

کاغذ دیواری ها به دلیل نصب سریع و آسان در بسیاری موارد جایگزین خوبی برای نقاشی ساختمان است. چرا که طرح ها و رنگ های زیبای آن به راحتی با اثاثیه منزل هماهنگ می شود و زیبایی خاصی به فضا می بخشد. از طرفی نسبت به گذشته به لحاظ مرغوبیت بسیار پیشرفت کرده و توانسته رضایت همگان را جلب کند. کاغذ دیواری های ارزان خارجی متقاضیان زیادی دارد چون بسیار مقرون به صرفه است و با هزینه مناسب تحولی بزرگ در فضای داخلی خلق می کند. این نوع محصول با وجود ارزان بودن قابلیت شستشو را دارد، به راحتی آسیب نمی بیند، طرح ها و رنگ های زیادی برای انتخاب پیش روی متقاضیان گذاشته و نصب آن نیز سریع و آسان انجام می شود. به دلیل قیمت مناسبی که دارد تعویض آن هزینه چندانی در بر ندارد و هر زمان از طرح آن خسته شدید و یا تصمیم داشتید دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید، می توانید طرح جدیدی را انتخاب کنید و از تجربه فضایی متفاوت و جدید لذت ببرید. کاغذ دیواری های خارجی ارزان قیمت را می توان در دفاتر کار، مغازه ها، منزل و مکان هایی که زود به زود باید تغییر دکوراسیون دهند، استفاده کرد. با قیمت های استثنایی که شرکت پردیس پایتخت برای این محصولات در نظر گرفته به راحتی می توانید تغییر دکوراسیون را در برنامه خود بگنجانید و زیبایی را به خود و اطرافیانتان هدیه کنید.

 

تنوع کاغذ دیواری های ارزان خارجی

کاغذ دیواری های خارجی که با قیمت های باور نکردنی در شرکت پردیس پایتخت به حراج گذاشته شده اند، تنوع زیادی دارند که مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته اند چرا که برای هر سلیقه ای طرحی خاص یافت می شود.

کاغذ دیواری های خارجی ارزان در انواع مدرن، کلاسیک، اسپرت، سه بعدی، گل برجسته و غیره در شرکت پردیس پایتخت با قیمت های مناسب به حراج گذاشته شده است. تمام کاغذ دیواری های خارجی موجود در این شرکت قابل شستشو هستند و از کیفیت خوبی برخوردارند.

معرفی کاغذ دیواری ارزان خارجی

مدل کاغذ دیواری های خارجی ارزان

استقبال زیاد از کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون سبب شده کشورهای زیادی به تولید این محصول در طرح ها و قیمت های متفاوت رو آورده اند.

کاغذ دیواری ارزان قیمت Pisa : کشور سازنده چین، ضخیم و قابل شستشو، گل برجسته و با کیفیت. این مدل که دارای گل های برجسته می باشد برای سالن و پذیرایی مناسب است و جلوه ای ویژه به فضا می بخشد.
کاغذ دیواری ارزان قیمت Colosseum: ساخت کشور چین، قابل شستشو، ضخیم و با کیفیت. این محصول با داشتن طرح های کلاسیک برای اتاق پذیرایی و یا اتاق خوابی که دارای دکور لوکس و کلاسیک هستند انتخاب خوبی است.
کاغذ دیواری ارزان قیمتDior: ساخت کشور تایوان، قیمت مناسب، قابل شستشو و با کیفیت. برای اتاق خواب و پذیرایی مناسب است.
کاغذ دیواری ارزان قیمتRoma: ساخت کشور چین تحت لیسانس هلند، قابل شستشو و با کیفیت، قیمت مناسب و گل برجسته که برای پذیرایی و اتاق خواب بسیار مناسب است
کاغذ دیواری ارزان قیمتAria: ساخت کشور چین، دارای لایه pvc ،ضخامت بالا، با کیفیت و قابلیت بالای شستشو، دارای طرح های کودکانه و سه بعدی. این محصول برای بخش هایی از سالن ، پذیرایی و اتاق کودک مناسب است.
کاغذ دیواری ارزان قیمت Capris: کشور سازنده تایوان، قیمت مناسب، قابل شستشو و با کیفیت. طرح های این کاغذ دیواری برای اتاق خواب و پذیرایی مناسب است.
کاغذ دیواری ارزان قیمت Galina: ساخت کشور تایوان، دارای قیمت مناسب، قابل شستشو و با کیفیت و مناسب برای اتاق خواب و پذیرایی
کاغذ دیواری ارزان قیمتArt deco: کشور سازنده کره، ساخته شده از الیاف، کیفیت بالا، گل برجسته و براق و دارای طرح های کلاسیک، مدرن و سه بعدی. این کاغذ دیواری به سادگی با دکور های مختلف هماهنگ می شود.
کاغذ دیواری ارزان قیمت Behpad: ساخت کشور چین تحت لیسانس هلند، قابل شستشو، باکیفیت، گل های برجسته و براق. این محصول برای اتاق خواب و پذیرایی مناسب می باشد.

علاوه بر مدل های نام برده شده مدل های دیگری هم در شرکت پردیس پایتخت موجود می باشد که برای محیط های مسکونی و اداری قابل استفاده است. مشاورین شرکت پردیس پایتخت در انتخاب طرح مناسب راهنمای شما خواهند بود. انواع کاغذ دیواری های خارجی را ارزان تر از هرجای دیگر به متقاضیان عرضه می کند و همینطور کار اجرا و نصب آن را نیز با قیمت مناسب و با ضمانت اجرا می کند.

نصب کاغذ دیواری های خارجی ارزان قیمت

کاغذ دیواری ها با توجه به جنس و متریال به کار رفته در آن، نیازمند ابزار و مهارت خاصی برای نصب می باشد. معمولا رول های کاغذ دیواری در سایز و اندازه نیز متفاوت هستند. باید قبل از سفارش محصول حتما دیوارها را بدرستی اندازه گیری کنید و رول های کاغذ دیواری را به اندازه سفارش دهید. اگر حتی چند میلی متر در اندازه گیری اشتباه کنید احتمال اینکه کار خراب شود، وجود دارد. پیشنهاد می کنیم حتما از یک نصاب حرفه ای بخواهید تا دیوارها را برایتان اندازه گیری کند تا نه با سفارش اضافه کاغذ دیواری هزینه تان زیاد شود و نه با کمبود آن مواجهه شوید. برای اینکه کار نصب تمیز و یکدست اجرا شود باید سطح زیرین کاملا تمیز و عاری از گردو غبار و ناهمواری باشد.

نصابان پردیس پایتخت برای بازدید و اندازه گیری دیوار ها هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند و تمام مراحل نصب و اجرا را از زیرسازی تا مرحله نهایی به عهده می گیرند. همینطور این شرکت متعهد می شود که کار نصب بدون درز و ترک و کاملا حرفه ای توسط نصاب با تجربه اجرا گردد و اگر هر نوع نقصی در کار اجرا صورت پذیرد، جبران کند.

معرفی کاغذ دیواری ارزان خارجی

تمیز کردن کاغذ دیواری خارجی قابل شستشو

معمولا همیشه بر روی دیوار ها لایه ای از خاک و غبار می نشیند. برای تمیز کردن کاغذ دیواری های قابل شستشو ابتدا غبار روی دیوار ها را با یک دستمال خشک تمیز کنید تا اگر آب و رطوبت به آن برسد لکه دار نشود.
برای اینکه کاغذ دیواری عمر طولانی تری داشته باشند با آب ولرم و کمی مایع رقیق و با اسفنج دیوار ها را تمیز کنید. به هیچ عنوان از شوینده های قوی که دارای سفیدکننده هستند استفاده نکنید چون به سطح کاغذ دیواری آسیب می رساند.
هنگام تمیز کاری، حتما دیوار ها را از بالا به پایین و با یک اسفنج نرم و مرطوب که خیلی هم خیس نباشد تمیز کنید، بعد از نم دار کردن دیوار ها و تمیز کردن شان حتما با یک پارچه لطیف و خشک، نم نشسته روی سطح کاغذ دیواری را پاک کنید.

اگر این موارد را رعایت کنید کاغذ دیواری مدت طولانی تری همان کیفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

 

کاربردهای کاغذ دیواری های قابل شستشو ارزان

کاغذ دیواری های قابل شستشو علاوه بر پذیرایی و اتاق خواب برای محیط های دیگری مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز کاربرد دارد. با کمک کاغذ دیواری می توانید آشپزخانه و حمام خود را زیباتر سازید. کاغذ دیواری های قابل شستشو این امکان را به شما می دهد تا آشپزخانه تان را پردیس پایتخت کنید و نگرانی هم بابت تمیز کردن شان نداشته باشید. طرح های زیبا و مناسبی برای فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام در آلبوم های حراجی شرکت پردیس پایتخت موجود می باشد که می توانید آن ها را با قیمت های باورنکردنی خریداری کنید.

نصب پوستر سه بعدی

در صورت تمایل می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی خدمات رنگ و نقاشی ساختمان پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

 

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران