کاغذ دیواری اداری

در حال حاضر استفاده از کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف بسیار رواج پیدا کرده است. تنوع زیاد و کیفیت مطلوب این محصول باعث شده علاوه بر دکوراسیون داخلی منزل در ساختمان های تجاری و اداری نیز از این پوشش استفاده شود. طرح کاغذ دیواری هایی که برای محیط های اداری ، تجاری و دفاتر کار بکار برده می شوند با طرح هایی که دیوارهای منازل مسکونی را با آن پوشش می دهند کاملا متفاوت است. در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت، نحوه خرید و طرح های مناسب کاغذ دیواری های اداری آشنا کنیم.

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری مناسب محیط اداری

  • طراحی داخلی محیط های اداری از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا داشتن فضای مناسب با دکور عالی برای افزایش راندمان و تاثیر آن بر بازده نیرو های کاری بسیار مهم است و راندمان کاری محیط هایی که به طراحی داخلی آن توجه شده  بسیار بالاتر از فضاهایی است که نسبت به این امر بی توجه بوده اند.
  • کاغذ دیواری یکی از راه های ساده و سریع برای ایجاد محیطی متفاوت است بنابراین باید به انتخاب پوشش مناسب برای دیوار ها توجه نمود تا محیط اداری زیبا و پر انرژی ایجاد کنید و راندمان کاری را بالا ببرید.
  • خوشبختانه کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارند و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشند. این طرح و رنگ ها به شما این امکان را می دهد تا براحتی کاغذ دیواری مورد نظرتان را با وسایل موجود در دکوراسیون اداری هماهنگ کنید. از طرفی همین تنوع زیاد در طرح و رنگ سبب دشواری در انتخاب نیز می شود. به همین دلیل در ادامه نکاتی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند انتخاب مناسبی داشته باشید.
  • از کاغذ دیواری ساده و یا با طرح های محو یا راه راه می توان در محیط های اداری استفاده نمود . برخی از ادارات نیز لوگوی شرکت خود را در زمینه کاغذ دیواری ها درج می کنند که بسیار تاثیر گذار است. قبل از انتخاب کاغذ دیواری برای محیط های اداری لازم است نکاتی را در نظر بگیرید تا از نتیجه حاصل رضایت داشته باشید.
  • کاغذ دیواری اداری در انواع طرح های مدرن، هندسی و ساده وجود دارد که بهتر است هنگام انتخاب به سبک دکوراسیون و رنگ های موجود در دکوراسیون اداری توجه کنید مثلا اگر دفتر کار به صورت لاکچری یا کلاسیک دیزاین شده باشد، از کاغذ دیواری های کلاسیک استفاده کنید. چنانچه بین دکوراسیون اداری و طرح و رنگ انتخابی هیچ هماهنگی وجود نداشته باشد باعث می شود فضایی بی نظم و کسل کننده ای ایجاد شود. اگربتوانید کاغذ دیواری های اداری را با رنگ پارکت لمینت کف اتاق هماهنگ کنید تاثیر گذاری و جذابیت فضا افزایش پیدا می کند.

پیشنهادی که اساتید با تجربه ما در فروشگاه پردیس پایتخت به مشتریان می کنند این است که اگر دفتر کار شما دارای ارتفاع کمی می باشد کاغذ دیواری هایی با طرح عمودی برای این فضا مناسب است. و اگر محیط اداری که در آن کار می کنید از نور کافی برخوردار نیست و یا مایلید فضای آرامی را تجریه کنید، بهتر است از رنگ های روشن و طرح های پراکنده استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید فضای اداری شما بزرگ تر به نظر برسد.

طرح های سه بعدی را بعنوان یک پیشنهاد ویژه از ما بپذیرید زیرا محیط را بزرگتر و عمیق تر نشان می دهد. در صورتی که برای بالا بردن روحیه خود و یا کارمندان تان احتیاج به فضایی پرهیحان و با نشاط دارید از رنگ های شاد مانند نارنجی، زرد و بنفش استفاده نمایید.

خرید کاغذ دیواری مناسب محیط اداری

طرح کاغذ دیواری دفتر کار

دفتر کار مکانی است که شما ساعات زیادی را در آن می گذرانید و برای انجام بهتر کارها نیاز دارید فضایی امن و آرام را تجربه کنید. کاغذ دیواری هایی که برای دفتر کار انتخاب می شوند باید دارای طرح های ساده و یا  طرح های رسمی مثل راه راه و یا اشکال هندسی ظریف باشند. چرا که طرح های شلوغ و پیچیده باعث حواس پرتی کارمندان می شوند. معمولا کاغذ دیواری هایی که  بصورت سایه روشن طرح آن ها دیده می شود مناسب تر هستند.

علاوه بر این نوع کاغذ دیواری ها، می توانید از طرح های سه بعدی و یا پوستری نیز برای دفتر کار استفاده کنید. همچنین می توانید بسته به نوع فعالیت کاری تان طرحی خاص را طراحی و به صورت پوستر چاپ کنید. هر تصویری که مد نظر دارید را بر روی این مدل از کاغذ دیواری می توانید استفاده کنید. کاغذ دیواری هایی با طرح سنگ و چوب هم در بازار موجود می باشد که برای راهرو ها و حتی دیوار های اصلی دفتر کار مناسب هستند. کاغذ دیواری دفتر کارتان را با در نظر گرفتن نکاتی شامل قابلیت شستشو، ثبات رنگ و مقاومت در برابر نور انتخاب کنید.

 اگر برای انتخاب و نصب کاغذ دیواری تجربه کافی ندارید می توانید بصورت رایگان از مشاورین پردیس پایتخت راهنمایی بگیرید. همچنین اساتید نصاب ما با دانش و تبحری که در این زمینه دارند در مدت زمان کوتاهی نصب انواع کاغذ دیواری های اداری و دفاتر کار را انجام می دهند.

 

خرید کاغذ دیواری اداری

هنگامی که قصد خرید کاغذ دیواری اداری را دارید لازم است نکات زیادی را بررسی و در نظر بگیرید.  اگر بعنوان مدیر، رسمی بودن در محل کار برای شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، بهتر است هنگام خرید کاغذ دیواری اداری رنگ های مات و غیر شفاف را انتخاب کنید که دارای طرح های هندسی باشند. کاغذ دیواری هایی که دارای رنگ های گرم و طرح های صمیمی هستند تاثیر منفی بر مخاطب می گذارد و اعتبار محیط اداری را کاهش می دهد. همچنین کاغذ دیواری هایی با طرح های ریز و درشت چندان مناسب محیط های اداری و تجاری نیستند. بنابراین با خرید اینگونه طرح ها اعتبار کاری تان را خدشه دار نکنید.

خرید کاغذ دیواری اداری

اگر تمایل ندارید محیط کارتان بیش از حد جدی و رسمی باشد می توانید کاغذ دیواری هایی با  طرح های گرم و پیش زمینه روشن و یا مات استفاده کنید. با این انتخاب علاوه بر اینکه میزان مناسبی از صمیمیت را چاشنی فضا می کنید، پیش زمینه  مناسب راهنمایی کند. انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری دارد. طرح و رنگی که برای کاغذ دیواری دفتر کارتان انتخاب می کنید باید با نوع محصولی که بفروش می رساتید و یا خدمتی که ارائه می دهید کاملا مرتبط باشد.

 

قیمت کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری ها مانند هر محصول دیگری با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. البته تفاوت قیمت ها اغلب به دلیل نوع جنس، طرح  و کیفیت آن ها بستگی دارد. علاوه بر این ها مواد مصرفی بکار رفته در کاغذ دیواری و کشورسازنده آن تا حد زیادی تاثیر مستقیمی بر قیمت ها دارد. بطور کلی کاغذ دیواری های اداری  با قیمت های متفاوتی در بازار و سایت ها بفروش می رسند. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری های اداری می توانید با تماس بگیرید.

همینطور  برای نصب کاغذ دیواری می توانید روی ما حساب کنید. اساتید ما با سال ها تجربه دانش و مهارت کافی برای نصب انواع کاغذ دیواری ها را بدست آورده اند و با شناختی که از انواع کاغذ دیواری ها دارند می توانند شما در خرید و انتخاب صحیح نیز راهنمایی کنند. کارشناسان پردیس پایتخت همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان می باشند.

 

شماره تماس جهت مشاوره ی کاغذ دیواری و ارسال رایگان کاتالوگ کاغذ دیواری:

پیام از طریق واتساپ

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰