تخفیف در خرید یعنی هزینه کمتر برای داشتن بهترین ها ، حراج اما یعنی برد بزرگ از دوست داشتنی ها …

در حراج کاغذ دیواری انتظار می ره که کاغذ دیواری های فوق العاده جذاب، شیک و جدید را با قیمت های باورنکردنی و ارزان بدست بیاریم. کاغذ دیواری هایی که موجودی کمی در انبار دارند اما به متراژ منزل شما کافیست یا از اجرا و نصب کارهای قبلی و یا تغییر دکوراسیون مشتریان قبلی مانده اند. کاغذ هایی که بسیار شیک بوده اند که حتما مشتریان قبلی با تعمل و صرف وقت زیاد آنها را از هزاران طرح موجود بازار کاغذ دیواری برای دکوراسیون دیوارهای خانه و محل کار خود انتخاب کرده اند.

شما که دنبال تنوع در طراحی دیوارهای خود هستید و می خواهید هر دیواری را با انواع کاغذ دیواری کلاسیک، مدرن بپوشانید هم در حراج های کاغذ دیواری پردیس پایتخت به نیت خود خواهید رسید و کاغذ دیواری های متناسب با بودجه پایین خود بیابید و با هزینه مناسب آنها را برای سطوح دیوار نصب کنید و سالها برای ساختن خاطرات مشترک استفاده کنید.

همانطور که می دانید کاغذ دیواری براساس رول قیمت گذاری و نصب می شود و در هر خرید و بعد از نصب حتما مقداری اضافه می ماند و این بهترین فرصت برای خریدارانی است که دنبال طرح های سه بعدی، کاغذ دیواری های خارجی، طرح های پر طرفدار ارزان، کاغذ دیواری به روز و جدید و … هستند.

در حراج کاغذ دیواری چون قیمت به نسبت پایین است (تا نصف قیمت) و شامل کاغذ دیواری هاییست که جدیدا اضافه آمده پس همانطور که گفته شد، از آلبوم ها و طرح های خوب و جدید بازار هستند و همچنین تمام این کاغذ دیواری ها خارجی و با کیفیت بالا بوده و قابل شستشو می باشند و این دقیقا چیزی که شما انتظارش را دارید که بدست بیاورید.

بعد از تهیه و خرید کاغذ دیواری تان، با نصاب حرفه ای کاغذ دیواری و نصب سریع و فوری در تهران و اکثر شهرها در خدمت تون هستیم تا جان تازه ای به فضاتون بدید و تجربه جدیدی از تغییر دکوراسیون داشته باشین.

 

پردیس پایتخت، با پخش مستقیم کاغذ دیواری و فروش کاغذ دیواری خارجی در تهران و با ارسال به سراسر ایران صفر تا صد همراه تونه تا خونه رویایی تون رو بسازید.

فعالیت های پردیس پایتخت:

  • پخش و اهدای نمایندگی کاغذ دیواری
  • فروش کاغذ دیواری
  • فروش کاغذ دیواری در تهران
  • طراحی و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی
  • نصب انواع کاغذ دیواری
  • مشاوره ، فروش و نصب انواع لمینت و پارکت
  • بازسازی و تعمیرات ساختمان

 

نصب و فروش کاغذ دیواری

آقا زاده ۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

 

تهرانپارس ، خیابان وفادار شرقی ، خیابان طالقانی ، پائین تر از چهارراه ۲۱۲ ، پلاک ۵۵ ، گالری پردیس پایتخت

حراج کاغذ دیواری

حراج کاغذ دیواری

پنجره ها رو وا کن عشقو بیار به خونه