در طی این مقاله به بررسی ایده ها و گزینه های گوناگون در زمینه کاغذ دیواری برای اتاق ناهار خوری خواهیم پرداخت.

اتاق ناهارخوری یکی از مکان هایی است که ما در آن بیشترین زمان را صرف می کنیم، بنابراین طبیعی است که، مانند هر اتاق دیگر در خانه هایمان، می خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن ببینیم. اتاق ناهار خوری بیشتر توسط میزها و صندلی های ناهارخوری که در آن قرار گرفته شناخته می شود  پس اگر به این فکر هستید که موارد مذکور را از اتاق ناهار خوری حذف کنید پیشنهاد ما این است که شدیدا در این خصوص تجدید نظر کنید و اگر برنامه ریزی شما برای استفاده حداکثری از فضای این اتاق است پس ابتدا و پیش از هر کاری تمرکز ویژه ای بر تهیه یک میز و صندلی مناسب با محیط و اندازه آن کنید.

از سوی دیگر، هنگامی که ما به کاغذ دیواری فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می آید استفاده از آن در اتاق نشیمن و اتاق خواب است اما اغلب ما این مسئله را فراموش میکنیم که اتاق های ناهار خوری نیز می توانند در لیست ما قرار گیرند. بنابراین تصمیم گرفتیم در طی یک مطلب طولانی برخی از مطلوب ترین و جالب ترین اتاق های ناهار خوری که شامل کاغذ دیواری از همه سبک ها است را گرد هم آورده ایم. این که آیا شما به دنبال چیزی با ظرافت کلاسیک و یا صنعتی هستید اهمیتی ندارد زیرا برای هر ذائقه ای در لیست ذیل یک پیشنهاد وجود دارد.


اتاق ناهار خوری با طرح کاغذ دیواری طلایی و کرم
به طور کلی، بسیاری از ما به اتاق ناهار خوری به عنوان فضایی آرامش بخش نگاه می کنیم که در آن خبری از استرس های روزمره نیست بنابراین رنگ ها و الگوها نیز باید در ایجاد یک حس و حال خاص در فضا کمک شایانی کند. با این حال، واقعیت این است که تمام کاغذ دیواری ها فضای رنگی را از بین نمیبرند و حتی زمانی که الگوی زیادی وجود دارند.
استفاده از یک کاغذ دیواری با طرح طلایی و کرم به خوبی می تواند یک فضای خیره کننده، ظریف و مناسب را برای لذت بردن از یک وعده غذایی آرامش بخش پس از یک روز کاری سخت ایجاد کند. این نوع از کاغذ دیواری اندازه فضا را گسترش می دهد و می تواند پس زمینه ای کامل برای سبک میز و صندلی ایجاد کند.

استفاده از کاغذ دیواری با رنگ خاکستری در اتاق ناهار خوری
با وجود موقعیت های نسبی اتاق، دیوارها و کف های خود را مجبور به بازی در مقابل یکدیگر نکنید. برعکس، ارتباطات ظریف بین آنها با استفاده از کاغذ دیواری رنگ خاکستری می تواند به شدت در ایجاد احساس یکپارچگی در طراحی اتاق شما کمک کند.

استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح تصاویر پس زمینه برای اتاق ناهارخوری

بدون هیچ شکی طرح های تصویر زمینه به خوبی می تواند یک فضاسازی تمام عیار در اتاق ناهارخوری به وجود می آورد. پس اگر دوست دارید تا به آسانترین روش ممکن فضای کلی اتاق ناهار خوریتان را عوض کنید پس چه کاری بهتر از این موضوع.

اتاق ناهارخوری با کاغذ دیواری سرخ پوستی

کاغذ دیواری با طرح های خاص سرخپوستی به خوبی می تواند یک فضای لاکچری و خاص را به اتاق ناهارخوری شما می بخشد.

اتاق ناهار خوری با طرح های کاغذ دیواری کاذب

به جای نقاشی کردن یک الگوی در سقف و دیوار پوشاندن دیوارها، تصویربرداری را روی سقف قرار دهید تا لحظات بعدی در اتاق ناهار خوری خود را متوقف کنید. در اینجا یک فرش بی نظیر، الگوی بدون رنگ، در مقابل یک جهان از رنگ های چرخشی در سقف نمایش می دهد. در حالی که هر یک از آنها برای تعادل نگاه دیگران، رنگ سقف کاغذ دیواری در زرد و بنفش در سراسر اتاق گسترش یافته در حالی که الگوی در هنر دیواری با یک شکل خمیده مشابه نیز منعکس شده است. در نتیجه، سقف به عنوان پایه برای همه چیز عمل می کند، ایجاد یک خط قابل مشاهده است که بقیه اتاق را دنبال می کند.

اتاق ناهار خوری آبی و سفید سنتی

این اتاق ناهارخوری کلاسیک، سنتی، همه چیز را با یک فرش شرقی رنگارنگ و این کاغذ دیواری آبی و سفید قابل توجه دارد. بزرگترین مزیت استفاده از کاغذ دیواری در اتاق ناهارخوری، آزادی است که به شما امکان می دهد رنگ و الگوی ترکیبی را برای ایجاد هر گونه سبک مورد نظر خود ببرید.

زمینه اتاق برای یک نگاه منسجم و لذت بخش
راه دیگری برای ساخت الگوی یک کاغذ دیواری مشغول به یک بخش سازنده طراحی اتاق، خلاقیت در مورد آن است که در آن شما آن را اعمال کنید. در اینجا، الگوی دیوارها نیز به پشت صندلی ها اعمال شده است، ایجاد یک لایه ی لایه ای است که بر منحنی های الگوی در برابر خطوط راست سقف تأکید دارد. باز هم، یک پالت رنگ خنثی، شاد بودن الگوی شما را متعادل می کند، منافع بصری بدون فشردن فضا را ایجاد می کند.

اتاق ناهار خوری با کاغذ دیواری آگات

کاغذ دیواری آگات اغلب می تواند تمام الگوی یک اتاق ناهار خوری را فراهم کند منحنی های هیپنوتیزم، چند تن و طبیعی این نوع خاص از کاغذ دیواری به خوبی می تواند فضای با پرستیژِ را در اتاق های ناهار خوری که در آن از فرش استفاده شده به وجود بیاورد.

کاغذ دیواری قهوه ای و سفید اتاق ناهارخوری

رنگ های غنی تیره این نوع کاغذ دیواری قهوه ای و سفید کاملا با میز چوبی تاریک و صندلی های سفید اتاق ناهارخوری هماهنگ می شود به شرطی که قصد استفاده از این طی رنگی را در میزها و صندلی ها داشته باشید.

اتاق ناهارخوری معاصر با سقف رنگارنگ

شما می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح رنگ در سقف اتاق ناهارخوری استفاده کنید تا بتوانید یک فضای جذاب و دلنشین را ایجاد کنید.

اتاق ناهارخوری با عناصر چوب

حتی در یک فضای کوچکتر، تصویر زمینه چوب باز هم می تواند تاثیر بزرگی داشته باشد. حتی یک الگوی ساده می تواند به تنهایی یک دیوار را به عنوان بخشی معنی دار از دکور تبدیل کند.

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
بسیار مفید و آموزنده. تشکر.
امتیاز
41star1star1star1stargray