نصب انواع کاغذ دیواری اداری در پردیس پایتخت

در دهه های گذشته بیشتر افراد برای محیط های اداری دیزاین های ساده را انتخاب می کردند و می توان گفت حدود نود درصد آنها به رنگ آمیزی که معمولا سفید بود بسنده می کردند اما امروزه طبق اصول و قوانین که برای بالا بردن راندمان کاری در ادارات وجود دارد از دکوراسیون های زیبا و متناسب با حوزه کاری استفاده می شود. یکی از موارد مهم در دکوراسیون های اداری انتخاب کاغذ دیواری مناسب است و بیشتر باید مدلی انتخاب شود که تمرکز و آرامش کارکنان را بالا ببرد. معمولا نصب کاغذ دیواری های اداری به دلیل ساده بودن دیوارها در زمان کوتاه نصب می شود.

با توجه به اهمیت این موضوع در این قسمت پردیس پایتخت قصد دارد به موضوع نصب انواع کاغذ دیواری اداری بپردازد. با ما همراه باشید.

انواع کاغذ دیواری اداری

طرح کاغذ دیواری های اداری

در زمان انتخاب کاغذ دیواری اداری یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید طرح کاغذ دیواری است ساده رد شدن از این موضوع می تواند اثرات بدی بر روی عملکرد کلی کارکنان داشته باشد. در ابتدای کار فردی که به عنوان دیزاینر دکوراسیون است باید یک تم کلی برای اداره انتخاب کند. معمولا برای محیط های اداری از طرح های هندسی ، مدرن و ساده استفاده می شود البته در بعضی از مواقع با توجه به شرایط کاری برخی از اداره ها دیزاین کلاسیک استفاده می شود که برای این محیط ها بهترین انتخاب کاغذ دیواری های کلاسیک است. مزیت کاغذ دیواری های مدرن در محیط اداری این است که افراد فعالیت های شغلی را با انرژی و آرامش بیشتری انجام می دهند. معمولا در محیط های اداری که بر روی دیوارهای آن نقشه و تابلو نصب می شود بهتر است که از کاغذهای دیواری ساده استفاده شود تا بیشتر تمرکز بر روی نقشه و تابلو معطوف شود.

اگر در اداره ای هر قسمتی مربوط به یک حرفه و یا با حوزه های کاری متفاوت باشد باید برای هر قسمت کاغذ دیواری مناسب انتخاب شود به عنوان مثال نحوه فعالیت مدیر با کارمندان ساده اداره متفاوت است و بهتر است برای اتاق مدیر از کاغذهای کلاسیک و اتاق کارمند ساده از کاغذ دیواری های مدرن و ساده استفاده شود. به طور معمول مدیران برای توسعه کسب و کار خود جلسات متعددی را با افراد بیرون و داخل شرکت برگزار می کنند به همین دلیل اتاق مورد نظر باید به اندازه کافی شکیل و زیبا باشد در نقطه مقابل کارمندان ساده به صورت مداوم در ساعت کاری مشغول کار هستند و باید محیطی که در آن هستند آرامش بخش باشد.

 

رنگ کاغذ دیواری اداری

دکوراسیون هر فضا باید با توجه به نوع فعالیتی که در آن انجام می شود انتخاب شود، به عنوان مثال دکوراسیون منزل با دکوراسیون اداری متفاوت است. با توجه به تجربه ای که در این چند سال سابقه کاری در پردیس پایتخت به این نتیجه رسیده ایم که رنگ ها روی آرامش کارمندان تاثیر بسیار خوبی دارد و تنش های موجود در محیط کاری را تا حد زیادی کاهش می دهد بر همین اساس همواره سعی کرده ایم در عین سادگی، زیباترین کارها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

دکوراسیون داخلی اداره باید به گونه ای طراحی شود که نور به اندازه کافی باشد و به اصطلاح پر نور و روشن باشد همچنین باید تا حد ممکن طرح های انتخابی ساده باشد زیرا طرح های پر کار به صورت نا خودآگاه موجب حواس پرتی افراد می شود به همین دلیل بیشتر تاکید می شود که از کاغذ دیواری هایی با رنگ سفید و خنثی مانند رنگ های طوسی روشن، سبز کم رنگ، بژ، سفید، آبی روشن، استخوانی و سبز کم رنگ استفاده شود. البته در کنار این رنگ ها می توانید یک دیوار را با کاغذ دیواری رنگ تیره ست کنید تا محیط کار بی روح نشود.

پیشنهاد می کنیم برای دیواری که در معرض دید کامل کارمندان نیست مانند دیوار پشت سرشان از کاغذ دیواری تیره استفاده کنید با این روش علاوه بر زیبایی کلی محیط تاثیر رنگ تیره بر افراد را کم می کنید.

نصب و فروش کاغذ دیواری اداری

در چند سال اخیر روانشناسان تاکید زیادی بر روی تاثیر رنگ ها بر احساسات و تصمیم گیری افراد دارند بر همین اساس در محیطی مانند اداره برای موفقیت بیشتر باید رنگ ها متناسب با نوع فعالیت انتخاب شود. برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری اداری مانند طرح کاغذ دیواری باید رنگ هر قسمت با توجه به حوزه کاری افراد انتخاب شود به عنوان مثال در قسمت هایی که جلساتی مانند بازاریابی انجام می شود بهتر است از رنگ نارنجی استفاده شود زیرا این رنگ باعث بالا رفتن رفتار اجتماعی افراد می شود یا در قسمت هایی که فعالیت ها باید با خلاقیت همراه باشد از رنگ بنفش استفاده شود و در انتها از رنگ زرد برای ایجاد حس قدرت در این محیط ها نباید غافل شد.

پیشنهاد مطالعه : ۳۰ مدل از جدیدترین طرح های باکلاس کاغذ دیواری در سال ۲۰۲۰

جنس انواع کاغذ دیواری اداری در پردیس پایتخت

  • منسوج نبافته: این کاغذ دیواری از مخلوط الیاف فیبر سلولزی بلند و الیاف نساجی تولید می شود و برای بالا بردن کیفیت آنها از مواد اکریلیک استفاده می شود. از مزیت های کاغذ دیواری منسوج نبافته یا نان وود نصب بسیار آسان است.
  • روکش پارچه ای: این نوع از کاغذ دیواری اداری دارای ماده سبک وینیل است که بر روی آن طرح کلی چاپ می شود و برای قسمت هایی که رطوبت کمی دارد بسیار مناسب است.
  • وینیل فابریک بک: این نوع از کاغذ دیواری به سه دسته اصلی وینیل سخت، کاغذی، وینیلی غیر بافته شده تقسیم میشود. در پردیس پایتخت برای قسمت هایی که رطوبت بالایی دارد مانند آبدارخانه ها از مدل وینیلی غیر بافته شده استفاده می شود همچنین در محیط هایی که احتمال کثیف شدن بالاست پیشنهاد می شود که از مدل وینیل سخت یا جامد استفاده شود زیرا این مدل به عنوان کاغذ دیواری صد در صد قابل شستشو به بازار عرضه شده است.

 

انواع کاغذ دیواری اداری در پردیس پایتخت

پیش از این کاغذ دیواری های اداری تنوع بسیار کمی داشتند و حتی در بیشتر مواقع اولین گزینه برای دکوراسیون این محیط ها رنگ آمیزی بود اما امروزه به دلیل بالا رفتن تقاضا تنوع زیاد شده است. در پردیس پایتخت برای اینکه تمامی سلیقه ها را پوشش دهیم سعی کرده ایم بیشترین تنوع در طرح و رنگ را با در نظر گرفتن شرایط رسمی در کاغذ دیواری اداری داشته باشیم. یکی از طرح های پرطرفداری که در این چند سال اخیر برای کاغذ دیواری های اداری استفاده می شود طرح ساده ای است که بر روی آن لوگوی شرکت درج شده است. بهترین آلبوم های اداری که طرح های متنوعی دارد و در پردیس پایتخت موجود است عبارتند از:

  • Bamboo
  • Screen
  • Pablo
  • Elena
  • putin

 

فروش و نصب کاغذدیواری اداری

مشخصات کاغذهای دیواری اداری

اگر می خواهید در تغییر دکوراسیون سازمان به صورت حرفه ای عمل کنید بهتر است قبل از نصب کاغذ دیواری های اداری به مشخصات کلیدی زیر توجه کنید:

  • یکی از نکات مهم و تاثیر گذار در کاغذ دیواری های اداری توجه به محیط است به عنوان مثال اگر سقفی کوتاه دارید از طرح های عمودی و برای سقف های بلند از طرح های افقی استفاده شود تا تعادل خوبی در محیط ایجاد شود. مشاورین ما در پردیس پایتخت قبل از شروع به کار بهترین پیشنهادها را متناسب با نوع فعالیت و شرایط محیطی اداره در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.
  • برای انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری اداری باید وسعت دید خود را از اصول و قواعد دکوراسیون داخلی محیط فراتر ببرید و به نکات مهمی مانند تاثیر رنگ و نقوش بر ذهن توجه کنید زیرا کوچکترین قسمت ها در محیط های اداری بیشترین تاثیرات را بر روی ذهن کارکنان می گذارد. به عنوان مثال اگر به دنبال آرامش در محیط هستید از کاغذ دیواری های مدرن و ساده استفاده کنید و اگر می خواهید نشاط و هیجان را در محیط بالا ببرید از طرح های هندسی با رنگ های شاد استفاده کنید.
  • مانند تمامی محیط های دیگر ثبات رنگ، مقاومت در برابر نور و صدا، درجه ماندگاری و کیفی بالا و همچنین قابل شستشو بودن از نکات مهمی است که در انتخاب کاغذ دیواری باید به آن دقت شود و کاغذ دیواری های اداری از این قانون نیز مستثنا نیستند.
  • معمولا کاغذ دیواری در اداره ها هر چند سال یکبار عوض می شود به همین دلیل در زمان خرید باید بالاترین کیفیت خریداری شود تا در زمان کوتاه خراب نشود.
  • در کنار رعایت مشخصات کاغذ دیواری اداری باید به سلیقه فردی و گروهی کارمندان اداری نیز توجه ویژه ای شود زیرا اگر طرح و رنگ در تضاد با خلق و خوی افراد باعث ایجاد تنش در آنها میشود.

 

نصب و اجرای باکیفیت ترین کاغذ دیواری اداری

قبل از هر کاری برای اینکه محیط کار زیبا داشته باشید سعی کنید از راهنمایی های مشاورین در پردیس پایتخت استفاده کنید زیرا تمامی مشاورین در کنار تحصیلات بالا دارای سابقه کاری بالایی هستند که می توانند بهترین مشاوره را متناسب با نوع فعالیت و دکوراسیون کلی مانند پارکت و رنگ و طرح مبلمان و میز و صندلی در اختیار مشتریان قرار دهند. در بیشتر مواقع در اداره های دولتی به دلیل کمبود بودجه کمتر تغییر دکوراسیون انجام میشود بر همین اساس سعی کرده ایم در پردیس پایتخت با ارائه کاغذهای دیواری با قیمت مناسب مدیران را در تمامی بخش های دولتی و خصوصی تشویق به تغییر و تحول کنیم.

نصب پوستر سه بعدی

در صورت تمایل می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی خدمات رنگ و نقاشی ساختمان پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران