انواع برندهای کاغذ دیواری در پردیس پایتخت

امروزه اکثر افراد برای تغییر دکوراسیون منزل و یا محل کار کاغذ دیواری را انتخاب می کنند و به دلیل همین استقبال زیاد روز به روز به شرکت های تولید کننده کاغذ دیواری افزوده می شود. همچنین بیشتر شرکت های تولید کننده برای جذب بیشتر مشتری مدل های متنوعی را در قالب آلبوم به بازار عرضه میکنند تا مشتریان بتوانند انتخابی راحت تری داشته باشند.

با توجه به سابقه کاری بالایی که پردیس پایتخت در حوزه کاغذ دیواری دارد پیشنهاد می دهیم که برای هر محیط سعی کنید کاغذ دیواری های مورد نظر را از یک آلبوم انتخاب کنید به این دلیل که معمولا کاغذهای موجود در یک آلبوم با یکدیگر هماهنگ تر هستند. در این قسمت داریم تعدادی از برندهای کاغذ دیواری با کیفیت را به شما معرفی کنیم همراه مان باشید.

معرقی برندهای کاغذ دیواری

کاغذ دیواری استلا شرکت آیدی:

شرکت آیدی یکی از قوی ترین شرکت ها در حوزه کاغذ دیواری است که می توان تنوع بالایی را در محصولات آن مشاهده کنید و به راحتی هر کاغذ دیواری مانند ساده، طرح دار، راه راه، مدرن، کلاسیک، کودک را انتخاب کنید. کاغذ دیواری استیلا شرکت آیدی با کیفیت بالایی که دارد باعث شده است که ظاهر بسیار زیبایی به محیط بدهد و شما تا چند سال از کاغذ دیواری با همان کیفیت اولیه استفاده کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این کاغذ دیواری قیمت آن است که در مقایسه با کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی دارد.

گاهی افراد کاغذی را انتخاب می کنند که قیمت بسیار کمی دارد و احساس می کنند خریدی موفق داشتند اما در واقع آنها پول خود را به یک کاغذ دیواری بی کیفیت داده اند که باید در زمان کم به دلیل از دست دادن کیفیت اولیه آن را تعویض کنند. کاغذ دیواری استیلا به دلیل ضخامت خوبی که دارد می تواند به خوبی عیوب موجود در دیوارها را بپوشاند. یکی از نمونه های جذاب در این آلبوم کاغذ دیواری دودی و مشکی است که برای افرادی که به دنبال طرح های مدرن هستند بسیار مناسب است.

همچنین کاغذها به صورت رول های ۵ متری که عرض ۵۳ سانتی متر و طول ده متر است. نمونه های موجود در کاغذ دیواری استیلا به صورت برجسته که بیشتر مشابه پارچه است به همین دلیل بعد از اجرا محیط را کاملا لوکس و زیبا می کند.

 

کاغذ دیواری AMA:

هدف همه افراد از تغییر دکوراسیون جذاب کردن محیط اطراف است و افرادی که در این حوزه به عنوان مشاور و طراح فعالیت می کنند معمولا بهترین پیشنهاد ها و راهکارها را با توجه به سلیقه فرد پیشنهاد می دهد. در این آلبوم می توانید طرح های زیبا در رنگ های مختلف مشاهده کنید. ای ام ای مانند تمامی کاغذ های دیواری دیگر به صورت رول عرضه می شود و متراژ مشخصی را پوشش می دهد. با توجه به تحریم ها و محدودیتی هایی که برای واردات کاغذ دیواری وجود دارد باز هم این کاغذ دیواری با همان کیفیت بالای گذشته در بازار ایران موجود است.

تنوع در این مدل از کاغذ داری بسیار بالا است به همین دلیل بیشتر مشتریان در زمان انتخاب بین چند نمونه گیر میکنند اما این اطمینان را می دهیم که تمامی مدل ها ای ام ای بعد از نصب به محیط زیبایی خاص می دهد. علاوه بر تنوع در طرح می توانید تنوع در رنگ ها را نیز مشاهده کنید و هر طیف رنگی که خواستید در این مدل مشاهده نمایید. این کاغذ دیواری در کل یک مجموعه ای کامل از بهترین طرح ها و رنگ ها است که اکثر افراد می توانند کاغذ مورد نظر خود را از این آلبوم انتخاب کنند. در این آلبوم با وجود طرح های متنوعی که دارد می توانید کاغذ مناسبی برای پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب و یا حتی محیط های اداری انتخاب کنید. در این آلبوم برای اینکه مشتری انتخاب راحت تری داشته باشد دو کاغذ دیواری هماهنگ با آن پیشنهاد شده است.

برند های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری لیانا:

تمامی مدل های این نوع از کاغذ دیواری دارای روکش وینیل هستد و همچنین ویژگی هایی مانند قابل شستشو بودن، ضخامت بالا، مقاومت در برابر پارگی و خش، مقاوم در برابر نور و صدا است. همچنین به دلیل نوع تکنولوژی که در این نوع کاغذ دیواری ها استفاده شده است گرد و غبار کمتری به خود جذب می کند و طبیعت دیرتر از مدل های دیگر کثیف می شود. یکی از قابلیت های مهم کاغذ دیواری لیانا این است که در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید خیلی راحت و بدون هیچ دردسری آن را تعویض کنید. اگر فردی هستید که به دنبال تغییرات نیستید و هر ده سال یکبار قصد دارید تغییر دکوراسیون بدهید پیشنهاد می دهیم طرح انتخابی خود را از این مدل انتخاب کنید زیرا این کاغذ دیواری به دلیل کیفیت بالایی که دارد با گذشت زمان جلا و زیبایی خود را از دست نمی دهد.

 

کاغذ دیواری شرکت نوبل:

یکی از شرکت های مطرح در زمینه کاغذ دیواری شرکت نوبل است که کاغذ دیواری های بسیار متنوعی دارد و از محبوبترین آنها می توان به آلبوم روکو، کارن، لیدو و ماروین اشاره کرد. این مدل با عرض ۵۳ سانتی متر مربع و طول ۱۰ متر است. تمامی مدل های ذکر شده در کیفیت بالا تولید شده است اما به دلیل ماهیت کلی کاغذ دیواری باید مراقب باشید که در معرض برخورد اجسام تیز قرار نگیرد. کاغذ های شرکت نوبل اغلب از جنس نانو است به همین دلیل قابلیت ضد آب، ضد دوده و کثیفی دارد، این کاغذها به نسبت کاغذهای معمولی قیمت بالاتری دارد.

 

کاغذ دیواری ایرانی رز:

اگر قصد دارید طرحی جدید و بی نظیری انتخاب کنید حتما نمونه های موجود در کاغذ دیواری ایرانی رز را مشاهده کنید زیرا این شرکت سعی کرده است با طرح های متنوعی که دارد پیشنهادهای ویژه ای برای تمامی سلیقه ها داشته باشد. همچنین این کاغذ دیواری از نظر کیفیت و زیبایی طرح ها با نمونه های خارجی که در کشور موجود است رقابت می کند.

 

کاغذ دیواری ایرانی دکورا:

در این کاغذ دیواری می توانید حدود ۸۰ طرح مختلف و زیبا را مشاهده کنید. با وجود تنوعی که در طرح ها دیده می شود می توانید نمونه های مختلفی که با یکدیگر هماهنگ هستند را به راحتی در این آلبوم مشاهده کنید. این کاغذ دیواری یکی از با کیفیت ترین نمونه های ایرانی است که بیشتر طرح های آن برای افرادی مناسب است که به دنبال نمونه های کلاسیک هستند.

برند های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری شرکت مداسیون:

یکی از شرکت های فعال و موفق در حوزه تولید کاغذ دیواری است که آلبوم های آن بیشتر به صورت عددی نامگذاری می شود و از بین آلبوم های موجود آلبوم ۸۸۸ و ۴۴۴ از محبوبترین آنها محسوب می شود. این آلبوم ها دارای مزیت های زیادی مانند قابل شستشو، مقاوم در برابر صدا و حرارت است. اگر قصد دارید تمامی قسمت های منزل خود را کاغذ دیواری کنید بهتر است کاغذهای انتخابی خود را از شرکت مداسیون انتخاب کنید زیرا این برند زیباترین نمونه ها را برای قسمت های مختلف مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی دارد. مزیت انتخاب کاغذ دیواری برای تمامی قسمت ها از یک برند این است که کیفیت و عمر یکسانی دارد .

 

کاغذ دیواری کودک:

بهتر است در زمان انتخاب کاغذ دیواری محیط را مشخص کنید زیرا طرح های کاغذ دیواری اتاق با پذیرایی کاملا متفاوت است. مثلا کاغذهایی که در آلبوم کودک قرار دارد مطابق با روحیات کودکان است و بیشتر شامل شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و زیبا است.

 

کاغذ دیواری یلو:

این کاغذ دیواری در دسته کاغذهای قابل شستشو قرار دارد و با ابعاد عرض ۵۳ سانتی متر و طول ۱۰ متر در بازار عرضه می شود. این آلبوم یکی از آلبوم های زیبا شرکت گرین کارت است که در چین تولید می شود. کاغذ دیواری یلو در مقایسه با نمونه های دیگر کاغذ دیواری چینی بسیار با کیفیت تر است. بیشتر نمونه های موجود در این آلبوم ساده هستند و برای افرادی مناسب است که قصد دارند دکوراسیون مدرنی داشته باشند.

 

کاغذ دیواری ساده:

معمولا اکثر کاغذ دیواری ها طرح دار هستند و برای اینکه محیط شلوغ نشود و بتوانید زیبایی کاغذ دیواری طرحدار را بهتر نشان دهید باید در کنار آن از کاغذ دیواری ساده استفاده نمایید. علاوه بر آلبوم هایی که مختص کاغذ دیواری های ساده هستند در مابقی آلبوم ها نمونه هایی از کاغذ دیواری های ساده دیده می شود که مشتری بتواند به راحتی هر دو انتخاب را از یک البوم داشته باشد. معمولا بیشتر مشاوران در این زمینه پیشنهاد می دهند که هر دو کاغذ دیواری ساده و طرح دار از یک آلبوم انتخاب شود تا جنس و کیفیت یکسانی داشته باشند.

برند های کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری در پردیس پایتخت

زمانی که برای خرید کاغذ دیواری به فروشگاه می روید فروشنده برای اینکه بتواند راهنمایی درستی داشته باشد سوالاتی از شما می پرسند مانند:

  • کاغذ دیواری ایرانی می خواهید یا خارجی؟
  • کاغذ دیواری مدرن می خواهید یا کلاسیک؟
  • چه میزان هزینه می کنید؟
  • دکوراسیون شما در چه سبکی و رنگی است؟

بعد از پاسخگویی به سوالات بالا فروشنده می تواند مناسب ترین آلبوم ها را پیشنهاد بدهد.

به عنوان مثال کاغذ دیواری اتاق کودک با پذیرایی و یا حتی محیط های اداری کاملا متفاوت است. با توجه به تجربه ای که در این چند سال در پردیس پایتخت کسب کرده ایم پیشنهاد می دهیم که انتخاب های خود را محدود به چند البوم کنید زیرا تعداد آلبوم ها در بازار بسیار زیاد است و با مشاهده تمامی آلبوم ها سردرگم می شوید و نمی توانید تصمیم گیری خوبی داشته باشد. برای اینکه محیطی که در آن زندگی و یا فعالیت های روزمره را انجام می دهید جذاب باشد باید سعی کنید تمامی وسایل و جزئیات با یکدیگر همخوانی داشته باشد در غیر اینصورت با یک محیط شلوغی مواجه می شوید که جز آسیب های روانی و هدر رفتن هزینه ها سودی برای فرد نخواهد داشت.

 

جهت دریافت قیمت شما می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

 

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران