آلبوم کاغذ دیواری رناتو (Renato)

renato-wallpaper-pardispaytakht
Previous
Next

Renato | رناتو

آلبوم کاغذ دیواری
تماس بگیرید
  • ابعاد ۵۳ * ۱۰
  • %۱۰۰ قابل شستشو
  • ضخامت بالا
  • کیفیت بالا
پیشنهاد ویژه

آلبوم کاغذ دیواری رناتو  renato جز کاغذ دیواری های پر طرفدار است چون طرح های ساده و جذاب داشته و رنگهای روشنش موجب شده حتی کسانی که انتخاب اولشان کاغذ دیواری های با طرح و رنگ های تند است برای انتخاب دوم خود از کاغذ دیواری های این آلبوم استفاده کنند .

چون اکثر ما شیک بودن را در کنار سادگی دوست داریم و نمی توانیم محیط خیلی شلوغ را که در اثر استفاده از کاغذ دیواری های با طرح و رنگهای خیلی تند به ما القاء می شود را تحمل کنیم به همین دلیل است که در کنار استفاده ازکاغذ دیواری های خیلی تند از کاغذ دیواری های روشن و ساده تر هم استفاده می کنیم .

شرکت آرمانی وارد کننده اصلی کاغذ دیواری صد در صد قابل شستشو از بهترین مواد سازگار با محیط زیست و طبیعت می باشد. محصولات این شرکت کاملا بصورت حرفه ای توسط متخصصان مجرب در این صنعت انتخاب و تهیه می شود و همواره با خلق زیبایی های بصری ، نوع آوری و خلاقیت را به ارمغان می آورد.کارخانه های تولید طرف قرار داد شرکت آرمانی از بهترین و بزرگترین تولید کنند گان دنیا ( اروپا و آسیا ) می باشد . پردیس پایتخت با سر لوحه قرار دادن استراتژی مشتری مداری از طریق ارتقاء کیفی و با قیمت مناسب صرفا توسط کارشناسان نصب کاغذ دیواری مجرب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

 

لوگو پردیس پایتخت

گالری کاغذ دیواری پردیس پایتخت

بزرگترین مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری های پذیرایی ، اتاق کودک ، سه بعدی
در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت

همین حالا سفارش دهید!