نصب و اجرای کاغذ دیواری نانوون پردیس پایتخت

کاغذ دیواری های جدید نسبت به کاغذ دیواری هایی که در گذشته باب بود، علاوه بر تنوع، کیفیت بسیار بالایی نیز دارند که همین دلیلی بر جذب طرفداران زیاد این محصول است. کاغذ دیوارها انواع مختلفی دارد که هر یک دارای قابلیت ها و مزیت های ویژه ای می باشند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کاغذ دیواری نانوون بپردازیم و شما را با ویژگی ها و مزیت های این کاغذ دیواری بیشتر آشنا کنیم.

کاغذ دیواری نانوون چیست؟

علاقه به زیبایی یکی از نیازهای بشر است. هر فردی از زندگی در محیطی زیبا لذت می برد. طبق گفته روانشناسان زیبایی اطراف و محیط زندگی تاثیرات مثبتی بر روحیه افراد دارد. در دنیای مدرن و پیشرفته امروز، افراد سعی دارند تا هر چه بیشتر زیبایی را وارد محیط زندگی خود کنند. ابزار و محصولات زیادی وجود دارد که این نیاز بشر برطرف گردد. معمولا دیوارها مهم ترین بخش هر خانه است که زیبایی آن جلوه بیشتری به فضا می بخشد. نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها اولین گزینه برای ایجاد تغییر است. اما بعضی افراد کاغذدیواری را انتخاب مناسب تری برای ایجاد تغییرو تحول فضا می دانند. کاغذ دیواری یکی از پوشش های زیبا و پرطرفدار برای دیوارها می باشد که با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف و متنوعی از آن به بازار راه پیدا کرده است.

نانوون چیست؟

نانوون از دو کلمه  NON و WOVEN تشکیل شده است که در زبان فارسی و در بازار کاغذ دیواری ایران نانوون نوشته می شود. کلمه WOVEN به معنی بافته شده است و کلمه NON که در کنار ان قرار گرفته معنی آن را منفی می کند یعنی NON WOVEN به معنی بافته نشده است.

 

کاغذ دیواری بافته نشده یا کاغذ دیواری نان وون چیست؟

کاغذ دیواری نانوون جدیدترین نسل کاغذدیواری دنیا است که وارد عرصه دکوراسیون داخلی شده است. تکنولوژی ساخت این نوع کاغذ دیواری متعلق به کشورهای آمریکا و انگلیس می باشد. نانوون ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی را دارا می باشد که با دیوار ها و محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

نانوون که صد در صد بدون مواد پلاستیک  است با استفاده از مواد اولیه و پارچه ساخته شده و pvc در آن بکار نرفته است و دارای الیاف فیبری سلولزی و الیاف نساجی در دستگاه کاغذدیواری  تولید می شود. در ساخت کاغذدیواری نانوون یا بدون بافت، از ترکیبات مواد طبیعی استفاده می شود که باعث شده این کاغذدیواری قابلیت شستشو داشته باشد.

گروه پردیس پایتخت که علاوه بر نقاشی ساختمان کار نصب انواع کاغذدیواری ها را نیز اجرا می کند، کاغذ دیواری های نانوون را با ضمانت ده ساله نصب و اجرا می کند. شما می توانید نمونه کارهای اجرا شده این کاغذ دیواری را در سایت پردیس پایتخت مشاهده کنید. طرح های زیبای کاغذدیواری های نانوون را در آلبوم های

،Elena ،Valeriya، Mariasolina و Anisa مشاهده کنید. طرح های موجود در این آلبوم ها متعلق به شرکت آمریکایی roster می باشد.

کاغذ دیواری نانوون

مزایای کاغذدیواری نانوون

  • کاغذدیواری های نانوون با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع کاغذدیواری موجود در بازار است و به دلیل ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی بکار رفته در آن، قابلیت شستشو را دارا می باشد که این امر یکی از مهمترین ویژگی های کاغذدیواری محسوب می شود.
  • البته نانوون ضدغبار و ضدکپک نیز می باشد و به راحتی کثیف نمی شود. اما در صورت کثیف شدن بهتر است از اسفنج خیس و شوینده های لطیف برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
  • تمام کاغذ دیواری های نانوون به دلیل الیاف بکار رفته در آن ضدآلرژی و حساسیت هستند.
  • طرح های زیبا و شاد آن را می توانید برای اتاق کودک انتخاب کنید و مطمئن باشید که هیچ گونه ضرری برای سلامتی فرزندتان ندارد.
  • این نوع کاغذدیواری ها ضد خش و پارگی نیز می باشند و خیالتان را تا حد زیادی آسوده می کند که از شیطنت های بچه ها در امان می ماند.
  • اگر شما جزو دوستداران طبیعت هستید کاغذ دیواری های نانوون بهترین انتخابی است که می توانید انجام دهید زیرا قابلیت بازگشت پذیری به طبیعت از دیگر ویژگی های این نوع کاغذدیواری است.
  • همینطور ابعاد این کاغذدیواری بعد از نصب تغییر نمی کند یعنی نه کاهش می یابد و نه افزایش پیدا می کند حتی گرما و نور خورشید نیز نمی تواند در تغییر سایز آن اثر گذار باشد.
  • اساتید نصاب پردیس پایتخت این اطمینان را به شما می دهند که بعد از نصب کاغذدیواری های نانوون هیچ نوع درزی بر روی دیوار مشاهده نخواهید کرد و کار اجرا شده کاملا صاف و یکدست خواهد بود.
  • کاغذ دیواری نانوون به دلیل بافتی که دارد مانع از نگهداری بخار آب و نفوذ چربی می شود و هیچ نوع باکتری و کپکی بر روی آن رشد نمی کند و راه تنفس آن را نمی بندد. بنابراین می توانید از طرح های متنوع آن برای زیبا تر شدن آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی بهره ببرید.
  • نصابان پردیس پایتخت کاغذ دیواری نانوون را در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب می کنند.
  • کندن و برداشتن این کاغذدیواری بسیار آسان است و هیچ آسیبی به سطح زیرین وارد نمی کند.

نصاب کاغذ دیواری

نکاتی در مورد نصب کاغذ دیواری نانوون

نصب کاغذ دیواری اگرچه به ظاهر شاید ساده و آسان بیاید اما نیاز به مهارت خاصی دارد. کاغذدیواری ها با انواع مختلف، ویژگی های متفاوتی دارند که لازم است نصاب با تمام این ویژگی ای آشنا باشد تا بتواند ار نصب را به خوبی اجرا کند. در مورد کاغذدیواری نانوون نکاتی که باید یک نصاب رعایت کند بدین شرح است:

  1. برای نصب کاغذ دیواری نانوون چسب نباید خیلی رقیق باشد زیرا به دلیل وجود الیاف طبیعی موجود در این کاغذدیواری ها، اگر چسب رقیق باشد بعد از خشک شدن درزهای میان کاغذدیواری ها نمایان می شود و به زیبایی کار لطمه وارد می کند.
  2. برخلاف کاغذدیواری های pvc که چسب باید مدتی بر روی کاغذدیواری بماندو بعد نصب شود، کاغذدیواری های نانوون باید به محض اینکه به چسب آغشته شوند بر دیوار نصب گردد.
  3. دیواری که قرار است کاغذدیواری نانوون بر روی آن نصب شود باید کاملا تمیز و یکدست باشد و زیر سازی مناسبی داشته باشد چرا کاغذدیواری های نانوون نسبت به کاغذدیواری های pvc دارای ضخامت کمتری هستند و اگر سطح صاف نباشد ناهمواری های دیوار بعد از نصب آشکار می شود.
  4. همینطور به دلیل ضخامت کمی که این کاغذدیواری دارد باید دیوار عاری از هرگونه گردو غبار باشد تا آلودگی دیوار اثر نامطلبوبی پس از نصب بر روی کاغذ دیواری به جای نگذارد. متاسفانه بعضی از نصابان این موارد را رعایت نمی کنند.

استادکار و یا نصابان پردیس پایتخت که با انواع کاغذدیواری و قابلیت های آن ها آشنایی کامل دارند نحوه اجرا و نصب هر کاغذدیواری را بدرستی رعایت و اجرا می کنند و تمام خدمات خود را با ضمانت کامل نصب اجرا می کنند و هرگونه نقصی که در اجرا صورت بگیرد را به عهده می گیرند و رضایت تمام متقاضیان را بدست می آورند.

طرح های کاغذدیواری های نانوون

کاغذدیواری های نانوون به دلیل داشتن طرح های بسیار متنوع و کیفیت عالی که دارد توانسته پاسخ گوی انواع سلیقه ها باشد. همانطور که در ابتدا عنوان داشتیم دو کشور انگلیس و آمریکا در ساخت کاغذ دیواری نانوون پیشگام و پرچم دار هستند. اگر با خواندن ویژگی ها و مزیت های کاغذدیواری نانوون قصد دارید این نوع از کاغذدیواری را برای دکور خانه و یا محل کار خود انتخاب کنید، توصیه می کنیم حتما طرح های انگلیسی این کاغذ دیواری را در آلبوم زوها مشاهده کنید.

نصب و اجرا کاغذ دیواری نانوون

اگر علاقه مند به سبک کلاسیک هستید قطعا نمونه های موجود در آلبوم زوها شما را به وجد خواهد آورد چرا که طرح های معرفی شده در آلبوم زوها سلطنتی و کلاسیک هستند و بدون شک منحصر به فرد نیز می باشند بطوریکه مانند آن را در هیچ آلبوم دیگری پیدا نخواهید کرد. همچنین اگر سبک کلاسیک و سلطنتی انتخاب شما نباشد، جای نگرانی نیست چون نمونه آلبوم زوها فقط به طرح های کلاسیک ختم نمی شود  وشما می توانید طرح های ساده و گلدار خیره کننده ای را نیز در این آلبوم پر طرفدار مشاهده کنید. آنچه سبب تفاوت آلبوم زوها با سایر آلبوم های موجود در بازار شده است برجستگی های طرح های این آلبوم است که کمی بیشتر از سایر طرح هاست که باعث می شود بر روی دیوار بیشتر خودنمایی کند.

آلبوم های دیگری را هم در ابتدای مقاله معرفی کردیم که هر یک دارای طرح های متنوعی هستند که سخت پسندترین افراد را نیز وادار به انتخاب می کنند. در انتخاب طرح کاغذ دیواری ها باید علاوه بر زیبایی آن به ابعاد و دکوراسیون خانه تان دقت زیادی داشته باشید. اگر فضای خانه کم نور و کوچک باشد قطعا طرح های درشت هرچند زیبا، نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. در این زمینه مشاورین شرکت پردیس پایتخت که کاملا به صفر تاصد امور واقفند می توانند شما را در انتخاب درست راهنمایی کنند. بازدید از نمونه کارهای اجرا شده نیز می تواند راهنمای خوبی برای یک انتخاب بجا باشد.

 

تیم پردیس پایتخت با گرد آوردن تیم حرفه ای و خبره از اساتید هنرمند و باتجربه، انواع خدمات زیباسازی ساختمان را به هموطنان عزیز با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراه باضمانت اجرای کار ، با هدف رضایت متقاضیان ارائه می دهد.

شماره تماس :

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران