نقاشی ساختمان در تهرانپارس ، اگر تصمیم برای ایجاد یک تغییر زیبا برای محیط کار و زندگی تان گرفته اید. با ما تماس بگیرید. برای بازدید و مشاوره رایگان با کارشناسان پردیس پایتخت تماس بگیرید. و از این تخقیف بهره مند شویدنقاشی ساختمان در تهرانپارس

کارکنان پردیس پایتخت اماده پاسخ گویی به سوالات و نقطه نظرات شما هستند. یا پاسخ گویی ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان عزیز هستیم. قیمت ها را مقایسه کرده با ما تماس بگیرید.

پردیس پایتخت مجری نقاشی ساختمان در تهرانپارس و کلیه نقاط ایران می باشد. که سابقه یک دهه در امر نقاشی ساختمان را با خود یدک می کشد. بر همین اساس معرفی این تیم به شهروندان عزیز امری واجب و ضرروری است. در این موضوع با توجه به حضور دفتر مرکزی تیم نقاشی ساختمان پردیس پایتخت در تهرانپارس ، مدیریت این تیم اقدام به بر گزاری تخفیف های ویزه برای اهالی تهرانپارس بخصوص شهروندان شرق تهران، یعنی تهرانپارس نموده است.

نحوه اعمال تخفیف نقاشی ساختمان

به این ترتیب که با رجوع به قسمت نمونه کار های سایت ما و مشاهده طرح های ما، یکی از نمونه ها را در هر نوع از نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری یکی از آنها را انتخاب نموده و با ما تماس بگیرید. برای قراردادهای بالای ۳ میلیون تومان تخفیف ۱۰ الی ۲۰ درصدی داده خواهد شد.

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

جهت ارتباط با مدیریت سایت و به اشتراک گذاری نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهاد و ثبت سفارشات می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.