فروش و نصب انواع لمینت و کاغذ دیواری در مجیدیه تهران

فروش انواع کاغذ دیواری مجیدیه

استفاده از کاغذ دیواری یکی از راه های سریع و مقرون به صرفه برای ایجاد تنوع در فضای خانه است. همچنین طرح های مختلف و متنوع کاغذ دیواری سبب ایجاد تحول چشمگیر در فضای داخلی خانه می شود و نسبت به نقاشی ساختمان کم هزینه تر است. پردیس پایتخت انواع کاغذ های دیواری با برند های معتبر و استاندارد های بالا برای فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مجیدیه ارائه می دهد تا عزیزانی که تمایل دارند در ایجاد تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان خود وارد عمل شوند، ازاین خدمت بهره مند شوند. همچنین مشاورین پردیس پایتخت صبورانه آماده پاسخگویی و مشاوره در زمینه انتخاب نوع و طرح مناسب کاغذ دیواری می باشند. قیمت انواع کاغذ دیواری که در پردیس پایتخت در مقایسه با بازار بسیار مناسب و مورد رضایت خریداران می باشد. قبل از خرید کاغذ دیواری کیفیت خدمات را با سایر مراکز فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مجیدیه مقایسه کنید تا با اطمینان بیشتر خرید کنید.

نصب کاغذ دیواری در مجیدیه

نصب کاغذ دیواری در مجیدیه

آشنایی با انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کاغذی چیست؟

این نوع پوشش دیوار، از جنس کاغذ است، قیمت و کیفیت پایینی دارد. به هیچ عنوان قابل شستشو نیست و به علت نازک بودن هنگام برخورد اشیا به راحتی پاره می شود و دارای ضمانت نمی باشد.

کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل

این نوع کاغذ دیواری از کیفیت خوبی برخوردار است. ضدخش، قابل شستشو، محکم و بادوام بوده و بعد از نصب تا ۵ سال ضمانت دارد.

کاغذ دیواری نانو

این نوع کاغذ دیواری با تکنولوژی نانو ساخته شده و تمام قابلیت های کاغذ دیواری های PVC را دارا می باشد. علاوه بر آن ضد دوده و کثیفی و ضدحساسیت می باشند. همچنین در برابر تابش نور خورشید مقاومند و عایقی در برابر گرما و سرما هستند. قیمت این نوع کاغذ دیواری به دلیل تکنولوژی بکار رفته در آن نسبت به انواع دیگر کاغذ دیواری ها بالاتر است.

کاغذدیواری مخملی(بافت دار)

زمینه این نوع کاغذ دیواری ها ازجنس پارچه و یاکاغذ دیواری PVC است اما به دلیل وجود تکه های مخمل قابل شستشو باموادشوینده نیستند. طرح های این نوع کاغذ دیواری کلاسیک و تیره است و زیبایی خاص خود را دارد. این کاغذ دیواری بخاطر داشتن بافت پارچه و مخمل به راحتی با مبلمان و دکوراسیون هماهنگ می شود.

کاغذدیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی بسیار پرطرفدار است. قابل شستشو بودن ازویژگی های این کاغذ دیواری است و از فاصله سه تا چهارمتری طرح آن برجسته بنظر می رسد.

مشاهده آلبوم کاغذ دیواری سه یعدی : آلبوم کاغذ دیواری آواتار سه بعدی Wallpaper Album Avatar 3D

کاغذ دیواری الیاف طبیعی

این نوع کاغذ دیواری با چوب طبیعی فنلاندی ساخته می شود، بسیار کمیاب است و قیمت بالایی دارد. قابلیت شستشو دارد، ضد غبار، ضد خش، عایق گرما و سرما، ضد حساسیت و سازگار با محیط زیست است. وجودتکه های نازک چوب و برگ جذابیت این کاغذ دیواری را چند برابر می کند.

مشاهده آلبوم کاغذ دیواری الیاف طبیعی : آلبوم کاغذ دیواری زوها Wallpaper Album Zoha

کاغذ دیواری فانتزی

کاغذ دیواری فانتزی طرح های متنوعی دارد که برای اتاق خواب و اتاق کودک مناسب است.

مشاهده آلبوم کاغذ دیواری کودک :

آلبوم کاغذ دیواری هپی گرل Wallpaper Album Happy Girl

آلبوم کاغذ دیواری هپی بوی Wallpaper Album Happy Boy

کاغذ دیواری کلاسیک

این کاغذ دیواری برای خانه هایی مناسب است که دکور و اثاثیه ای کلاسیک دارد.

*نکته : هنگام خرید کاغذ دیواری حتما به رنگ آن توجه داشته باشید. کاغذ دیواری بنفش و سبز بیشتر حالت مدرن دارند و کاغذدیواری طلایی و نقره ای کلاسیک هستند. ولی اگر نمی دانید چه رنگی مناسب منزلتان است، رنگ مبلمان و فرش و پرده را می توانیدبرای انتخاب کاغذ دیواری در نظر بگیرید.

فروش کاغذ دیواری در مجیدیه

فروش کاغذ دیواری در مجیدیه

قیمت کاغذ دیواری در مجیدیه

شروع قیمت های انواع کاغذدیواری درپردیس پایتخت بدین شرح است:

  • کاغذ دیواری سه بعدی از رولی ۷۰ هزار تومان
  • کاغذ دیواری ایرانی با شروع قیمت ۳۵ هزار تومان
  • کاغذ دیواری خارجی از رولی ۵۰ هزارتومان
  • پوستر سه بعدی از ۴۵ هزار تومان
  • کف پوش و لمینت از رولی ۴۰ هزار تومان

قیمت ها بسته به نوع جنس و کشور سازنده متفاوت است.

ناگفته نماندکه رول های کاغذ دیواری دارای عرض متفاوتی هستند. رول کاغذ دیواری آمریکایی عرض ۶۸/۵ سانتی متر و رول های کاغذ دیواری اروپایی دارای عرض ۵۲ سانتی متر می باشد. همین عرض متفاوت رول های کاغذ دیواری در قیمت آن ها تاثیرمی گذارد. مورد دیگری که در قیمت کاغذ دیواری تاثیرگذار است، طرح انتخابی شما می باشد. بهتراست قبل از خریدحتما اندازه ی دقیقی از دیوارهای اتاق داشته باشید و توصیه می شود اگر خودتان قصد انجام و نصب کاغذ دیواری را داریدحتما یک یا دو رول اضافه سفارش دهید تادرصورت خراب شدن کاغذ دیواری هنگام نصب یا اندازه گیری اشتباه، از آن استفاده کنید.
برای دریافت مشاوره در زمینه فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مجیدیه با پردیس پایتخت تماس بگیرید.

نصب کاغذ دیواری در مجیدیه

نصب کاغذ دیواری به ابزاری مانند چسب مخصوص کاغذ دیواری، چسب چوب، کاردک، غلتک یاقلم مو، تیغ موکت بری نیازدارد. نکته ی مهم قبل از نصب کاغذ دیواری، آماده کردن دیوارها است. اگر دیوارها نا هموار و آسیب دیده باشند نیاز به زیرسازی دارند، در غیر اینصورت بعد از نصب کاغذ دیواری، دیوارها ظاهر نامتقارن و ناهماهنگ پیدا می کنند. اگر از کاغذ دیواری طرح دار استفاده می کنید باید دقت داشته باشید طوری کاغذ دیواری چسبانده شود که طرح ها کامل مشخص شود. حتی یک یا چند میلیمتر اشتباه در اندازه گیری و نصب باعث خراب شدن کار می شود. اما اگر وقت کافی برای این کار ندارید و یا به فوت و فن های این کار آشنایی کامل ندارید، توصیه می کنیم از افراد با تجربه کمک بگیرید. چراکه اگر به هر دلیلی نتوانید کار نصب کاغذ دیواری را درست انجام دهید، زمان و هزینه ی قابل توجهی را ازدست خواهید داد. کادر حرفه ای ما در پردیس پایتخت با افتخار فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مجیدیه را انجام خواهد داد.

کاغذدیواری در مجیدیه

کاغذدیواری در مجیدیه

کاغذ دیواری در مجیدیه به صرفه است یا نقاشی ساختمان؟

اگر بخواهیم بین نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری مقایسه ای داشته باشیم در می یابیم که قطعا فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مجیدیه نسبت به نقاشی ساختمان از چند جهت مزایای بیشتر دارد.

  • کاغذدیواری ها دارای طرح های متنوعی هستند.
  • نسبت به نقاشی ساختمان مقرون به صرفه ترند.
  • کاغذ دیواری خیلی سریع و آسان قابل نصب است و در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد، اما نقاشی ساختمان زمان بیشتری می طلبد.
  • هنگام نصب کاغذ دیواری نیازی به جمع کردن اثاثیه نیست و برخلاف نقاشی ساختمان، فضای منزل دچار بهم ریختگی و بی نظمی نمی شود. پس از پایان کار نیازی به شستشو و تمیز کردن منزل نیست. هر زمان که از طرح کاغذ دیواری خسته شدید یا تمایل به ایجاد فضای جدید حس کنید، به راحتی می توانید کاغذ دیواری ها را عوض کنید.
  • کاغذ دیواری های جدید نیز مانند رنگ های ساختمانی قابلیت های بالایی ازجمله ضد خش، ضد لک، ضد پارگی، ضد حساسیت، ضد دوده، ضدحریق و قابلیت شستشو، بسیاری ویژگی های دیگر را دارا می باشند.
  • یکی دیگر از قابلیت های کاغذ دیواری این است که بخاطر داشتن طرح های متنوع به راحتی با دکور و مبلمان منزل هماهنگ می شود و باهر نوع سلیقه ای سازگاری دارد.

لمینت و نصب آن

لمینت متریال جدیدی است که جایگزین خوبی برای پارکت چوبی به حساب می آید. جنس لمینت خرده چوب HDF و رویه آن روکش طرح چوب است. این روکش دارای استانداردهای مقاومتی مختلف مانند AC3، AC4 می باشد که مقاومت لایه سطحی آن را نسبت به فرسایش نشان می دهد. پارکت لمینت دارای چهار طرف کلیک می باشد که مانند پازل هنگام نصب کنار هم چیده می شود و نیازی به استفاده از چسب ندارد.
رویه لمینت در برابر آب مقاوم است ولی لایه چوبی کلیک های آن مقاومت چندانی در برابر آب ندارند. ضخامت لمینت ۱۲,۱۰,۸,٧,۶میلی متر می باشد که از بین آن ها ۸ میلی متر و ۱۲ میلی متری بیشتر رایج هستند.

نصب لمینت در مجیدیه

نصب لمینت در مجیدیه

چرا به کاغذ دیواری پردیس پایتخت در مجیدیه اعتماد کنیم؟

  • شرکت پردیس پایتخت دارای مجوز رسمی فعالیت می باشد.
  • معتبر، نام آشنا و قابل اعتماد است.
  • قبل ازاستخدام پرسنل، برای حسن انجام کار ضمانت وچک و سفته دریافت می کند.
  • تمامی پرسنل پردیس پایتخت، دارای گواهی سلامت و عدم اعتیاد هستند.
  • بعد از ثبت سفارش مشتری، در اسرع وقت و در موعد مقرر، نصاب در محل حضور می یابند.
  • قیمت های فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مجیدیه کاملا منصفانه و رضایت بخش دارند.
  • بهترین برندهای لوکس را به مشتریان با ضمانت ارائه می دهد.
  • به لحاظ قیمت و تنوع در طرح همه ی افراد را با هرسلیقه ای راضی نگه می دارد.
  • هر نوع انتقاد و پیشنهاد از جانب مشتری را می پذیرد.
  • از لحظه ی ثبت سفارش تا پایان کار با مشتری در ارتباط است و تمامی مراحل کار پرسنل را رصد می کند.
  • مسولیت هرنوع اهمال کاری و سو رفتار از جانب پرسنل شرکت را بر عهده می گیرد.
  • مدیریت شرکت پردیس پایتخت شخصا به تمام امور مشتریان رسیدگی می کند.

برای اینکه بتوانید از بیمه منزل هنگام حضور پرسنل استفاده کنید، حتما برای هماهنگی و ثبت سفارش بعدی فروش و نصب انواع کاغذ دیواری در مجیدیه با شرکت در تماس باشید. در غیر این صورت عواقب تماس مستقیم با پرسنل، شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به تضمین کار و تامین امنیت منزل در قبال مشتری را نمی پذیرد.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴

۰۲۱-۲۲۶۵۰۲۵۴