در طی این مطلب به معرفی ایده ها و پیشنهادهایی خواهیم پرداخت که نه تنها در انتخا بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب به شما کمک خواهند بلکه بر روی زیبایی آن ها تاثیر به سزایی می گذارند.

به دنبال ایده های برای کاغذ دیواری اتاق خواب هستید؟ روش های جدیدی برای استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب وجود دارد. دیگر به یک چهار دیواری و طراحی چند الگو محدود نمی شود، آخرین طرح های کاغذ دیواری امروزه به وفور مشاهده می شود و اگر شما به دنبال ایده های چشمگیر برای دیوارهای اتاقتان هستید، کاغذ دیواری می تواند بهترین گزینه باشد.

پس زمینه کاغذ دیواری می تواند همان چیزی باشد که اتاق شما برای یک تبدیل ساده اما در عین حال قابل توجه و چشمگیر به آن احتیاج دارد زیرا سبک های متعدد و مختلفی در طراحی کاغذ دیواری ها وجود دارد. اتاق خواب شما باید یک محل برای استراحت پس از یک روز شلوغ کاری یا پس از یک مهمانی طولانی مدت باشد بنابراین انتخاب طراحی مناسب در دیکته خلق و خوی که شما می خواهید ایجاد کنید حیاتی است.

اطمینان حاصل کنید که قبل از آغاز کار یک نمونه از کاغذ دیواری انتخاب شده خود را بر روی دیوار اتاقتان امتحان کنید و هماهنگی آن با فضای اتاق را با یک دیگر مقایسه کنید.
طراحی و آزمایش آن بر روی دیوار که می خواهید تزئین کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما با رنگ و مقیاس الگو خوشحال هستید. در زمان های مختلف روز به آن نگاه کنید زیرا رنگ می تواند بسته به نور در اتاق متفاوت باشد

۱٫ در استفاده از گل و گلدان در محیط اتاق نهایت دقت را داشته باشید

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

با استفاده از یک تصویر بی نظیر در چاپ پررنگ گل، یک گل به طرح خود اضافه کنید. این یک نگاه قوی است، پس هشدار می دهیم که باید با احتیاط به آن دسترسی داشته باشید. رنگ های پس زمینه را بر روی کاغذ دیواری پیاده سازی کرده و آن را با یک تخت شیک کاملا سفید، میزهای کنار تخت سیاه و لامپهای میز همراه کنید.

۲٫ با رنگ آمیزی دقیق محیط ها را عمیقتر از قبل نشان دهید

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

هنگامی که به کاغذ دیواری اتاق خواب می آید، ایجاد تاثیری می تواند به عنوان انتخاب پالت رنگ آرام باشد. یک طراحی کاغذدیواری را انتخاب کنید که بتواند هر دو را انجام دهد – یکی است که قابل توجه و جذاب است، اما به اندازه کافی پرهزینه و ملایم نیست که فضا را غرق کند. بافت ها، سایه ها و الگوها را در مكان های نرم می توان با هم مخلوط كرد.

۳٫ از لوازم دکور در محیط اتاق به درستی استفاده کنید

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

یک نگاه پیچیده از گرافیک لایه ای را با آویز یک تصویر پس زمینه تکرار در پشت یک پارچه مقیاس کوچکتر، هر کدام در رنگ های تکمیلی ظریف ایجاد کنید. اثر تیره و تار از الگوی کاغذ دیواری تکرار می شود چشم را خنثی می کند. لوازم جانبی را انتخاب کنید که از رویداد اصلی منحرف نشود، مانند چراغ لامپ جدول و پارچه کتانی سفید خالص.

۴٫ طرح های متنوع کاغذ دیواری را مدنظر را داشته باشید

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

هیچ چیز مثل یک کاغذ دیواری بی نهایت واضح نیست، بنابراین این یک راه عالی برای شروع یک طرح اتاق خواب زیبا است. الگوی راه راه عمودی پشت تخت برای ایجاد شکل، یک دیوار را خم می کند و با نگاهی خیره کننده به یک پالت رنگی خاکستری شهر هوشمند و جزئیات دقیق آن را برجسته می کند. لوازم جانبی اضافی مانند لامپ شب خواب را به محیط اضافه کنید تا جلوی ظاهر شدن بیش از حد کاغذ دیواری را بگیرد.

۵٫ سعی کنید در استفاده از رنگ ها در محیط خلاقیت نشان دهید

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

سیاه و سفید یک انتخاب بی انتها برای ایجاد یک بیانیه با کاغذ دیواری است. دیوار ویژگی های متنوعی برای استفاده از کاغذ دیواری هایی را با رنگ های مختلف دارد و از طرفی شما می توانید رنگ را از طریق عناصر دیگر مانند ملافه، کوسن به داخل محیط وارد کنید. اگر شما نگران استفاده از یک تک رنگ در محیط هستید پس بهترین انتخاب پیش رویتان کاغذ دیواری است.

۶٫ کمی نیز از طرح گل ها در کاغذ دیواری اتاق خوابتان استفاده کنید

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

چاپ گل کلاسیک یک لمس زنانه را به اتاق خواب اضافه می کند و می تواند تقریبا با هر پالت رنگی سازگار باشد. این سبک می تواند شامل هر نوع طرحی از گل ها بشود. از این طرح می توان به عنوان الگوهای متفاوت کننده در محیط های به شدت شلوغ استفاده کرد تا تازگی و حس جدیدی را به دیوارتان ببخشید.

۷٫ از طبیعت الگو بگیرید

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب

با استفاده از کاغذ دیواری طرح چوب برای اتاق خواب خود یک جاذبه ی دلپذیر را در محیط ایجاد کنید. این سبک و طرح کاغذ دیواری ایده آل برای ایجاد یک فضای معماری مصنوعی شدیدا پیشنهاد می شود.

منبع: idealhome
مترجم: م.ص

تولید محتوا: گروه رسانه ای نبراس نگاران مانیا