آلبوم کاغذ دیواری رم Rome

آلبوم کاغذ دیواری رم Rome
Previous
Next

Rome | رُم

آلبوم کاغذ دیواری
تماس بگیرید
  • طول: ۱۰ متر
  • عرض: ۵۳ سانتی متر
  • %۱۰۰ قابل شستشو
  • جنس پی وی سی
پیشنهاد ویژه

البوم کاغذ دیواری روم Rome محصول شرکت  Luxe Decor بوده و از جنس پی وی سی می باشد.

کیفیت ساخت این کاغذ دیواری فوق العاده بالاست و ۱۰۰% قابل شستشو میباشد.

آلبوم رم دارای طرح های متفاوت و جدید در رنگبندی متنوع و روشن بوده و انتخاب مناسب برای افراد سخت پسند است.

طرح های این کاغذ دیواری شامل طرح های داماسک و گلدار، طرح های تک رنگ و ساده با بافت ریز ، طرح های راه راه ، طرح های اسلیمی و طرح های روبان می باشد.

تنوع طرح و خاص بودن طرح های یکی از ویژگی های مهم آلبوم رم است که باعث شده هر سبک از دکوراسیون اعم از کلاسیک، اسپرن ، مدرن و … را پوشش دهد.

بخاطر تم روشن پس زمینه اکثر کاغذ دیواری های این آلبوم ، محیط منزل یا کسب کار شما بزرگتر نشان داده میشود و همینطور از خستگی چشم در طولانی مدت جلوگیری مینماید.

LUXE DECOR ROME آلبوم کاغذ دیواری رم

نمونه های جذاب، لاکچری و دیدنی از طرح های کاغذ دیواری را می توانید در میان مدل های آلبوم کاغذ دیواری رم بیابید. نمونه های بی بدیل از بهترین ها، که به شما این فرصت را می دهند تا از میان خارق العاده ترین ها، بهترین انتخاب را برای زیبایی محل زندگی یا محل کار خود داشته باشید. طرح های داماسک طلایی، بژ، نقره ای، طرح های درخشان و اکلیلی، نمونه کاغذ دیواری های انتزاعی و هندسی، طرح های تکستچر زیبا و خاص پسند از چوب و برگ درختان و رده هایی از طبیعت بکر در آن دیده می شود که هر دیزاینری را به آن وا میدارد تا اثری ماندگار از خود با این آلبوم کاغذ دیواری به جا بگذارد.

نمونه طرح های داماسک کاغذ دیواری ROME  از جمله پر کاربردترین طرح ها در زیبایی ساختمان های لوکس است که علاقمندان به هنر دکوراتیو آن را در رأس پیشنهادهای خود قرار می دهند. می توان از رنگ بندی های مختلف این کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون، هال، پذیرایی و اتاق نشیمن استفاده کرد. تنوع رنگ به شما این امکان را می دهد تا بهترین را با توجه به دکوراسیون و لوازم منزل انتخاب نمایید.

طرح های تکستچر درخشان از جمله کاغذ دیواری هایی است که با هر سبک و سلیقه ای به راحتی قابل انطباق است و می توان با استفاده از نور پردازی های تخصصی جلوه های درخشان این کاغذ دیواری را بیش از انتظار در چشم دیدنی و دوست داشتنی کرد. از این نمونه ها می توان در تزئینات داخلی سالن های مجلل تشریفات، هتل ها، آتلیه ها، مزون ها، محل کار و دیگر اماکن که باید فاخر و چشم نواز دیده شوند استفاده کرد.

تنوع رنگ و طرح و در نمونه های رویال، گل و پیچک این آلبوم حسن انتخابی خواهد بود برای زیبایی ساختمان های نو ساز و مدرن. حس و حال طبیعت این آلبوم مختص افرادی است که ارتباط تنگاتنگی با طبیعت دارند و در هر لحظه زندگی، حضور گل های زیبا و اغوا کننده را به هر طرح و شکل دیگری ترجیح می دهند. از این نمونه کاغذ دیواری های آلبوم کاغذ دیواری رم می توان برای بخش های مختلف ساختمان از جمله اتاق خواب، پذیرایی، فضای پشت تلویزیون، محل کار و غیره استفاده کرد.

به طور کلی می توان گفت نمونه های آلبوم کاغذ دیواری رم با هر سبک و سلیقه ای جور است و افراد خاص پسند و حساس از دیدن این آلبوم به وجد خواهند آمد. چرا که تافته ای جدا بافته را به خدمت خواهند گرفت.

لوگو پردیس پایتخت

گالری کاغذ دیواری پردیس پایتخت

بزرگترین مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری های پذیرایی ، اتاق کودک ، سه بعدی
در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت

همین حالا سفارش دهید!

طرح های داماسک

طرح های زمینه محو

با طرح های مکمل

با طرح های رنگ بندی که معمولا سه تا رنگ بندی داره

دارای طرح های ساده

طرح های خاص

طرح های گل درشت

سه رنگ بندی برای اکثر طرح ها

طرح ترک و رگه دار

گل های ستونی

طرح های تگ گل

طرح های خلوت

 

مناسب برای :

پذیرایی

اتاق خواب

دفاتر اداری

دارای طرح های نقره ای که بسیار پر فروش هستند.

دارای طرح های گل که فروش خوبی دارند.

فروش انواع کاغذ دیواری اجرای انواع کاغذ دیواری در طرح و مدل های مختلف