آلبوم کاغذ دیواری رزیتا (ROZITA)

آلبوم کاغذ دیواری رزیتا Wallpaper Album Rosita

ROZITA | رزیتا

آلبوم کاغذ دیواری
تماس بگیرید
  • ابعاد ۷۰*۱۰
  • %۱۰۰ قابل شستشو
  • ضخامت بالا
  • جنس پی وی سی
پیشنهاد ویژه

آلبوم کاغذ دیواری رزیتا اختصاصی برای شرکت آرته arte طراحی شده است.

آلبوم کاغذدیواری متنوعی است که دارای طرح های زیبا و دلنشین می باشد. این آلبوم کاغذ دیواری رزیتا توانسته است با نقش ها و طرح های به روز و دلپسند، زمینه گستردی ای را برای انتخاب و استفاده در فضاهای مختلف را فراهم نموده است.

طرح های این کاغذ دیواری رزیتا شامل طرح های ساده، ملایم، نقوش گرافیکی،داماس ترکیبی و انواع نقوش کلاسیک ، گلدار و … می باشد که هر طرح نیزدر رنگهای گوناگون ارائه شده است.

کاغذ‌ دیواری‌ مدرن رزیتا  تصور شما را از دیواری که قرار است ساعت‌ها مقابل چشم‌تان قرار بگیرد به کلی تغییر داده‌اند.

کاغذ دیواری رزیتا داری بافت برجسته بسیار ظریف در زمینه و طرح آن می باشد و البته حالت براق آن جلوه پرتلالویی به فضای داخلی منزل شما می بخشد. کاغذدیواری رزیتا دارای کمی جلا و اکلیل در بعضی از طرح های آن می باشد و برای جلوه دادن و لوکس نشان دادن فضای مورد نظرتان با توجه به خواسته و سلیقه تان میتوانید از انواع طرح های این آلبوم استفاده نمایید.

عمده طرح های این مجموعه برای بخش های مختلف فضاهای مسکونی، از جمله سالن پذیرایی، اتاق نشیمن، فضای ناهارخوری، افضای تماشای تلویزیون و همچنین اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار میگیرد. به علاوه از برخی از طرح های این آلبوم (مثل راه راه، ساده . ..) میتواند برای فضاهای کاری نیز به خوبی استفاده گردد.

لوگو پردیس پایتخت

گالری کاغذ دیواری پردیس پایتخت

بزرگترین مرکز پخش و فروش کاغذ دیواری های پذیرایی ، اتاق کودک ، سه بعدی
در طرح های متنوع با مناسب ترین قیمت

همین حالا سفارش دهید!