امروزه روش های زیادی در جهت زیبایی دکوراسیون داخلی وجود دارد که نصب کاغذ دیواری از رایج ‌ترین آنها است به همین دلیل روز به روز مدل های مختلفی از آن در بازار عرضه می شود. پوستر سه بعدی یکی از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری است که با طراحی ویژه ای که دارد جلوه ای سه بعدی و متفاوت به محیط می دهد. پوسترهای سه بعدی در طرح های مختلف با مناسبترین هزینه می تواند جایگزین مناسبی برای دیوار پوش های گران قیمت سه بعدی باشد.

امروز در پردیس پایتخت شما را با جدیدترین مدل های پوستر سه بعدی ۲۰۲۰ آشنا خواهیم کرد.

مدل های پوستر سه بعدی ۲۰۲۰

پوستر سه بعدی مناسب پذیرایی

پوستر سه بعدی 2020

 

پوستر سه بعدی طرح چهره

پوستر سه بعدی جدید

 

پوستر سه بعدی ۲۰۲۰

پوستر سه بعدی 2020

 

پوستر سه بعدی اتاق خواب

پوستر سه بعدی 2020

 

پوستر سه بعدی پذیرایی ۲۰۲۰

پوستر سه بعدی 2020

 

مزیت پوسترهای سه بعدی

  1. ماندگاری بالا: همانطور که می دانید رنگ آمیزی دیوار بعد از گذشت مدتی کیفیت اولیه خود را از دست می دهد. اما با استفاده از پوسترهای سه بعدی می توانید دیگر دغدغه ای برای پوشاندن ترک های دیوار و یا تمیز کردن آن نداشته باشید.
  2. قیمت مناسب: پوسترهای سه بعدی با توجه به گستردگی طرح ها و کیفیت بالایی که دارد به نسبت نقاشی و کاغذ دیواری قیمت بسیار مناسب تری دارد.
  3. ثبات در رنگ: یکی از مهم ترین مزیت های پوستر ها این است که گذر زمان باعث نمی شود که رنگ آن تغییر کند و می توانید تا مدت ها بدون نگرانی از فرسوده شدن از آن استفاده کنید.
  4. قابلیت شستشو: با پوسترهای سه بعدی دیگر نیازی نیست که مانند دیوارهای رنگ آمیزی شده دغدغه شستشو را داشته باشید زیرا به راحتی با یک دستمال نم دار می توانید آن را تمیز کنید.
  5. نصب آسان: اگر در هنگام نصب از نصابان حرفه ای پوستر کمک بگیرید حتما متوجه می شوید که نصب پوستر بسیار آسان است و تنها نصاب باید تجربه و مهارت کافی داشته باشد.
  6. طرح انتخابی: گاهی در زمان انتخاب کاغذ دیواری فرد نمیتواند طرح و رنگ مورد نظر خود را پیدا کند، این در حالی است که در پوسترهای سه بعدی این مشکل وجود ندارد و فرد می تواند طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهد و از منحصر به فرد بودن آن مطمئن باشد.

 

نصب کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی نیازمند مهارت بالا است و ما در پردیس پایتخت سعی کرده ایم با بکارگیری نصابان حرفه ای کاغذی دیواری کیفیت کار خود را بالا ببریم همچنین حوزه فعالیت خود را محدود نکرده ایم و در تمام نقاط شهر و در اسرع وقت خدمات را ارائه می دهیم.

 

جهت دریافت قیمت شما می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

 

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
جدیدترین مدل های پوستر سه بعدی مناسب اتاق خواب و پذیرایی
امتیاز
41star1star1star1stargray