بدون شک شناخت کامل نکات طلایی در خرید کاغذ دیواری و انواع آن موضوع بسیار مهمی است که ما قصد داریم در این بخش از مطلب خود به آن بپردازیم. از اینکه انواع کاغذ دیواری یا همان دیوارپوش زیباترین و در عین حال کاربردی ترین گزینه ها برای تزئین دیوارها است واقعیتی انکار ناپذیر است. زیرا در عصر کنونی که دیزاین و طراحی داخلی به عنوان مهم ترین متریال در هنر معماری حرف اول را می زند کاغذ دیواری و انواع طرح و مدل های آن با تکنولوژی های به روز به کار رفته در خود توانسته انقلابی متفاوت و منحصر به فرد را در دکوراسیون داخلی برپا کند.

بدون شک هر یک از ما دلمان می خواهد در خانه های زیبا و شیک زندگی کنیم و دکوراسیون آن را به شیوه ای که دوست داریم تزئین کنیم. از آنجایی که دیوارها نقش اساسی در زیباسازی فضای داخلی ساختمان ها دارد از این رو می توان از کاغذ دیواری به عنوان متریالی کاربردی هم در پوشاندن سطح دیوارها و هم زیباسازی هرچه تمام تر فضای داخلی منازل استفاده کرد. اما سؤالی که در اینجای مطلب مطرح می شود این است که به هنگام انتخاب و خرید انواع کاغذ دیواری بایستی به چه نکاتی توجه شود؟آیا انواع مدل ها و طرح های گوناگون می توانند در قیمت کاغذ دیواری تأثیرگذار باشند؟

انتخاب کاغذ دیواری برای محیط اداری

انتخاب کاغذ دیواری برای محیط اداری

آشنایی با نکات طلایی خرید کاغذ دیواری

اگر برای انتخاب کاغذ دیواری در حال جست و جو در سایت های مختلف گوگل هستید بهتر است قبل از انجام این کار ایده واضح و شفافی از نحوه صحیح انتخاب آن داشته باشید. زیرا تنوع بسیار بالایی از انواع کاغذ دیواری که امروزه در فروشگاه های مختلف دیزاین داخلی به چشم می خورد در عین اینکه باعث افزایش قدرت شما در انتخاب مدل و طرح مورد علاقه تان می شود اندکی هم گیج کننده است.

از آنجایی که دانستن نکات مهم و ضروری درباره هر عملی به معنای واقعی در انتخاب آن نقش تعیین کننده ای دارد و این موضوع درباره خرید و نصب انواع کاغذ دیواری هم صادق است در نتیجه دانستن اطلاعاتی درباره آن می تواند شما را در یک انتخاب خوب و ایده آل یاری کند. اولین نکته طلایی که قبل از انتخاب و خرید کاغذ دیواری نیاز است بدانید این است که انتخاب صحیح این متریال کاربردی به همان اندازه در دیزاین و خلق فضای زیبا و منحصر به فرد اهمیت دارد که چیدمان داخلی مهم است. بنابراین پیشنهاد ما به شما به عنوان بهترین راه حل این است که قبل از انتخاب و نصب کاغذ دیواری اندکی درباره هماهنگی آن با دیزاین و چیدمان داخلی محل انتخابی تان مطالعه کنید. در ادامه مطلب بیشتر درباره این نکات طلایی صحبت خواهیم کرد.

انتخاب کاغذ دیواری برای محیط مسکونی

انتخاب کاغذ دیواری برای محیط مسکونی

رنگ کاغذ دیواری

هرگاه تصمیم به انتخاب یک کاغذ دیواری جذاب با هارمونی شیک و فوق العاده گرفتید این نکته را به خاطر داشته باشید که دیوارها منبع اصلی تم اتاق به حساب می آیند که بایستی رنگ آن ها با سایر لوازم و چیدمان هماهنگ باشد. از این رو در مرحله انتخاب دیوارپوش ها یا همان کاغذ دیواری توجه به رنگ دیزاین داخلی به ویژه دیوارها بسیار حائز اهمیت است.

طرح کاغذ دیواری

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهمی که توجه به آن به عنوان نکات طلایی و مهم خرید کاغذ دیواری به حساب می آید طرح کاغذ دیواری است. چنانچه قصد دارید بر روی دیوارهای انتخابیتان انواعی از عکس، آویز و یا تابلو نصب کنید بهترین گزینه برای خرید دیوارپوش، کاغذهای ساده است. اما اگر دلتان یک فضای باز و دلنواز می خواهد از انتخاب کاغذهای دیواری با طرح های زیر و کنار هم خودداری کنید. همچنین اگر می خواهید از کاغذهای دیواری گل دار با طرح های متنوع برای دیوار مورد نظرتان استفاده کنید بدانید که چنین دیوارپوش هایی فضای محیط را کوچک جلوه می دهند.

برای دیدن آلبوم های کاغذ دیواری پردیس پایتخت کلیک کنید

هماهنگی کاغذ دیواری با چیدمان

یکی از دلایل بارزی که می تواند دکوراسیون و دیزاین داخلی یک فضا را چشم نواز کند هارمونی رنگ ها و چیدمان آن است. زیرا در صورت هماهنگ نمودن این دو عامل نه تنها فضای داخلی به سرعت یکنواخت می شود بلکه چشم ها را نیز خسته می کند. بنابراین در انتخاب مدل، رنگ و طرح کاغذ دیواری بهتر است به چیدمان فضا، رنگ و مدل لوازم از قبیل پرده، مبل، فرش و… توجه کنید.

هماهنگی کاغذ دیواری با دکور

هماهنگی کاغذ دیواری با دکور

فروش کاغذ دیواری در قیمت های مقرون به صرفه

انتخاب کاغذ دیواری آن‌چنان که در نگاه اول پیدا است کار چندان ساده ای نیست. از طرفی هم قیمت کاغذ دیواری و نحوه نصب آن دو عنصر تأثیرگذار در انتخاب و خرید آن به حساب می آیند. بنابراین اگر برای اولین بار است که می خواهید نسبت به انتخاب و خرید این دیوارپوش زیبا، جذاب و مدرن اقدام کنید برای داشتن یک انتخاب مطمئن و مناسب پیشنهاد می کنیم از مشاوره های فروش کاغذ دیواری پردیس پایتخت با آدرس وب سایت  پردیس پایتخت مراجعه کنید. به کمک مشاوران این شرکت معتبر و شناخته شده، دیگر در میان تنوع در طرح ها و رنگ بندی ها سردرگم نخواهید شد.

پخش ، فروش ، نصب کاغذ دیواری در تهران و سراسر ایران فقط کافی ست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

۰۲۱-۸۸۳۷۵۵۶۴