نصب کاغذ دیواری در تهران

در عصر حاضر افراد بیشتر از هر زمان دیگر به زیبایی پیرامون خود اهمیت می دهند و هنگامی که هر نوع متریال جدیدی که به زیبایی فضا مربوط میa شود وارد بازار شود به سرعت در سرتاسر دنیا رواج پیدا می کند. کاغذ دیواری متریالی است که با کیفیت و طرح های متنوع در بعضی کشورها تولید می شود و  وارد سایر کشورها می شود. کاغذ دیواری یکی از پوشش های زیبا و مناسبی است که تغییرات چشم گیری در فضا بوجود می آورد و طرفداران زیادی دارد.

در این مقاله قصد داریم اجرا و نصب کاغذ دیواری در تعدادی از محله های تهران را با توجه به سلیقه متقاضیان معرفی کنیم.

اجرا و نصب کاغذ دیواری در تهران

نصب و اجرای کاغذ دیواری در ولنجک

وِلِنجَک یکی از محله‌های مرفه و اعیان نشین شمال غرب تهران و شمیران است. این محله در کوهپایه‌ های قله توچال و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. ساختمان های محله ولنجک بسیار لوکس و لاکچری هستند. طراحی داخلی این ساختمان های مدرن، خاص و متفاوت است. اغلب ساکنین محله ولنجک کاغذ دیواری های مدرن و لاکچری را می پسندند.

کاغذ دیواری های لاکچری معمولا در تم های رنگی تیره و غنی در بازار عرضه می شوند. ساکنین ولنجک می توانند رنگ های بکار رفته در کاغذ دیواری را با توجه به تم دکوراسیون خود انتخاب کنند. این نوع کاغذ دیواری معمولا در رنگ های مشکی، زرشکی، سورمه ای و سبز زمردین در بازار موجود می باشند که با رنگ های طلایی تزیین شده اند. البته تمام رنگ های متالیک مثل نقره ای، مسی و غیره به دلیل درخشندگی و پر تلالو بودن ممکن است به عنوان طرح گل استفاده شوند اما رنگ طلایی بیش از سایر رنگ ها در این نوع کاغذ دیواری ها استفاده می شود. بعضی از کاغذ دیواری های لاکچری به دلیل بافتی غنی و ظریفی که دارند حالت پارچه دارند.

کاغذ دیواری های مخملی یکی از کاغذ دیواری های لوکس وگران قیمت هستند که مورد پسند بعضی از ساکنین محله ولنجک قرار گرفته اند. بعضی از این کاغذ دیواری های گران قیمت با سنگ و نگین تزیین شده اند که بسیار منحصر به فرد هستند. نصب کاغذ دیواری های لوکس و لاکچری با ابزار و دانش خاصی باید انجام شود که نصابان پردیس پایتخت از این دانش بهره مند هستند و در نحوه نصب هر نوع کاغذ دیواری تجربیات لازم را دارند. قیمت کاغذ دیواری های لاکچری با توجه به ویژگی های متنوعی که دارند متفاوت است.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری در محله سعادت آباد

سعادت آباد یکی از محله های واقع در شمال غرب تهران است که در منطقه دو شهرداری تهران قرار دارد و لوکس ترین محله غرب تهران محسوب می شود. ساختمان و مجتمع های مسکونی بسیار خیره کننده ای در این محله قرار دارند که بسیار منحصر به فرد طراحی شده اند. علاقه و سلیقه ی ساکنین این محله در انتخاب طرح و جنس کاغذ دیواری، به همان نسبت خاص و منحصر به فرد است. شرکت پردیس پایتخت انواع آلبوم های کاغذ دیواری از ارزان ترین تا گرانترین را با متنوع ترین طرح های دوست داشتنی در اختیار متقاضیان قرار می دهد. می توان گفت کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک و لاکچری بیشترین متقاضی را در محله سعادت آباد دارد.

این کاغذ دیواری ها را معمولا افراد ثروتمند خریداری می کنند . طرح های این کاغذ دیواری ها برای دیزاین فاخر و سلطنتی ساختمان های سعادت آباد بسیار مناسب است. طرح های موجود درآلبوم های زوها پیشنهاد خوبی برای ساکنین این محله است. از کاغذ دیواری لاکچری می توان در یکی از بخش های خانه نیز بهره برد. زیبایی این متریال به حدی است که اگر در فضا هایی که دارای نور پردازی هستند نصب شوند، درخشش و زیبایی خاصی به فضا می بخشند همچنین از متریال های گران قیمت و با کیفیت زیاد ساخته شده اند، به همین دلیل قیمت کاغذ دیواری لاکچری بالاست و فقط عده ای خاص این نوع کاغذ دیواری ها را خریداری می کنند.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری در شریعتی تهران

خیابان دکتر علی شریعتی یکی از خیابان های مهم و طولانی تهران است که جهتی شمالی – جنوبی دارد. ساختمان ها و آپارتمان های زیادی در این خیابان وجود دارد که هر کدام متراژ متفاوتی دارند. می توان گفت اکثر این آپارتمان های دارای متراژ کمتر از ۱۰۰ متر هستند. کاغذ دیواری هایی که برای این متراژ از آپارتمان ها انتخاب می شود بهتر است دارای طرح های شلوغ و یا گل های درشت نباشد چون فضا را کوچکتر نشان می دهد. البته یکی از ویژگی های کاغذ دیواری این است که  بصورت ترکیبی قابل اجرا می باشد.

برای مثال اگر ساکن  آپارتمان های با متراژ کم هستید و فضا زیادی برای مانور دادن کاغذ دیواری های گل درشت و طرح های فانتزی متنوع ندارید مایوس نشوید. می توانید طرح کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب کنید و از نصاب بخواهید آن را بر روی یکی از قسمت های اتاق و یا پذیرایی اجرا کند و مابقی دیوار ها را با کاغذ دیواری های ساده و یا طرح های ریز و متناسب با طرح انتخابی اجرا کند.

مشاورین پردیس پایتخت با سابقه و تجربه طولانی در کار نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری ها، شما را در انتخاب هوشمندانه همراهی خواهند کرد. بعضی از طرح های هندسی نیز می توانند به بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک کمک کنند.

نصب کاغذ دیواری در شمال تهران

نصب و اجرای کاغذ دیواری شمال تهران

مناطق شمال استان تهران دارای ساختمان ها و برج های بزرگ مسکونی و اداری می باشد. اغلب ساکنین این مناطق افراد مرفه و متمولی هستند و به زیبایی محیط زندگی خود بسیار اهمیت می دهند. کاغذ دیواری چند سالی است که مهمان خانه های اهالی شمال تهران است. اما با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن طرح های و رنگ های جدید، کاغذ دیواری های قدیمی جای خود را به کاغذ دیواری های جدید و با کیفیت سپرده اند. تمایل افراد این مناطق به مد و طرح های مدرن و کلاسیک و سلطنتی زیاد است و ترجیح می دهند در مدت زمان کوتاهی دکوراسیون خانه هایشان را تغییر دهند که این تغییر شامل تعویض کاغذ دیواری نیز می باشد.

طرح ها و رنگ های متنوعی از کاغذ دیواری ها که در آلبوم های شرکت پردیس پایتخت موجود می باشد براحتی نیاز این عزیزان را برطرف می کند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب های متنوعی را پیش روی ساکنین مناطق شمال تهران گذاشته است. بهترین برند کاغذ دیواری ایتالیایی “نپولیس”، آلمانی”بلو”،  چینی” روما و گلوریا”، تایلندی “دیور” ، کره ای” آرت نوا، آرت دکو” و بهترین برند کاغذ دیواری ایرانی “دکوراتیو” است که نسبت به سایر کاغذ دیواری های موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری در محله پاسداران

 با وجود اینکه خانه های محله پاسدارن از قیمت بالایی برخوردار است اما طرفداران زیادی دارد. خانه های این محله اکثرا متراژ بالایی دارند و بسیار دلباز هستند. خانه های این محله امکانات مدرن و زیادی  دارند. آپارتمان های لوکس و خانه های ویلایی زیبایی خاصی به این محله بخشیده است. همین که متراژ خانه های محله پاسداران بالاست برای انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری محدودیتی وجود ندارد. تنها لازم است به تم دکوراسیون و سلیقه افراد توجه شود. بازدید از آلبوم های کاغذ دیواری شرکت پردیس پایتخت انتخاب های زیادی را پیش روی ساکنین این محله گران قیمت قرار می دهد. طرح های ساده و کلاسیک، آبرنگی، طرح پتینه، گل های داماسک، طرح های فانتزی و هندسی، طرح های سلطنتی و مدرن و بسیاری طرح های دیگر آماده ی خودنمایی بر روی دیوار های گسترده ساختمان های این محله است.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری در لواسان

لواسان یکی از شهرستان های شمیرانات تهران و مرکز بخش لواسانات است. لواسان که یک منطقه بسیار خوش آب و هوا می باشد ویلا های زیبا و بزرگی را با معماری های متفاوت در دل خود جای داده است. ویلاها که از طراحی و متریال خاص و حرفه ای بهره مند هستند، برای بخش های داخلی کاغذ دیواری های مخصوص و متناسب با فضای طراحی شده خود را می طلبند. کاغذ دیواری های مناسب ویلاها را در همین مقاله معرفی کرده ایم اما علاوه بر آن هر نوع کاغذ دیواری دیگری نیز در این فضا های لاکچری قابل اجرا می باشند. در انتخاب کاغذ دیواری برای ویلا باید به این نکته دقت داشت که، ویلا ها اغلب به دلیل قرار گرفتن در مناطق کوهپایه ای و آب و هوای منطقه، همراه با رطوبت هستند بنابراین کاغذ دیواری هایی که انتخاب می شوند باید ضد رطوبت باشند و بعد از نصب تغییر سایز ندهند.

نمونه طرح های کاغذ دیواری که تا کنون نصابان پردیس پایتخت در ویلا های مختلف اجرا ونصب کرده اند را می توانید در سایت شرکت مشاهده کنید و جهت دریافت مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید.

نصب و اجرای کاغذ دیواری در تهران

نصب و اجرای کاغذ دیواری در محله تهرانپارس

محله تهرانپارس به قسمت تهرانپارس شرقی و غربی تقسیم می شود که ساختمان ها و خانه های تهرانپارس غربی از محله شرقی مدرن تر و گران قیمت تر است. نوع ساخت و ساز این محله حاکی از مرفه بودن شهروندان این محله است. با توجه به سبک ساخت و ساز ها می توان کاغذ دیواری های با الیاف طبیعی را پیشنهاد داد. البته این نوع کاغذ دیواری بسیار کمیاب است و قیمت بالایی دارد چرا که با چوب طبیعی فنلاندی ساخته شده و تمام ویژگی های کاغذ دیواری های قابل شستشو را دارد و بخاطر طبیعی بودن سازگار با محیط زیست و ضد حساسیت نیز می باشد. در الیاف این کاغذ دیواری تکه های نازک چوب و برگ دیده می شود و جذابیت بسیار بالایی دارد.

اگر ساکن محله تهرانپارس شرقی و غربی  هستید و به دنبال کاغذ دیواری مناسبی برای دکوراسیون خانه تان هستید توصیه می کنیم حتما سری به طرح های موجود در آلبوم های زیبای پردیس پایتخت بزنید و نمونه کارهای اجرایی این شرکت را ببینید.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری در شهرک شهید بهشتی

شهرک شهید بهشتی شهرکی پهناور و بزرگ است که دارای ۱۶۰ بلوک ۴۰ واحدی و۶۰ واحدی است. دوران قبل انقلاب « قصر فیروزه ۲ » نام داشته است. کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارد که دارای طرح ها و رنگ ها و همینطور کیفیت متفاوتی هستند. کاغذ دیواری های جدید اغلب با کیفیت و قابل شستشو هستند. یکی از انواع کاغذ دیواری های مرغوب که پیشنهاد خوبی برای ساختمان های شهرک شهید بهشتی بنظر می رسد، کاغذ دیواری های مخملی و pvc است. در کاغذ دیواری های مخملی تکه هایی از مخمل پارچه ای و یا پلاستیکی بکار رفته است که زمینه این کاغذ دیواری ها از جنس پارچه و یا کاغذ دیواری pvc است. طرح های کاغذدیواری مخملی اغلب کلاسیک است و از رنگ های تیره در آن استفاده شده است. این نوع کاغذ دیواری ها زیبایی متفاوت و خاص خود را دارند و نسبت به کاغذ دیواری های ساده قیمت بالاتری دارند. آن دسته از ساکنین شهرک شهید بهشتی که دکوراسیونی به سبک لوکس و کلاسیک دارند می توانند با نصب کاغذ دیواری مخمل هماهنگی و هارمونی فضا را کامل کنند.

نوعی دیگر از کاغذ دیواری مخمل که بسیار پر طرفدار نیز می باشد، دارای کیفیتی عالی است که به کاغذ دیواری طرح برجسته مخمل pvc معروف است. این نوع کاغذ دیواری که طرح آن شبیه گل مخمل است ولی در اصل از pvc تشکیل شده است، بیشتر در آلبوم کاغذ دیواری کره جنوبی دیده می شود.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری هایی که برای اداره ها و شرکت ها انتخاب می شود اغلب دارای طرح های ساده، خطوط مورب، چهارخانه، خطوط عمودی و شطرنجی هستند. البته باز هم بسته به نوع اداره و اینکه مخاطبان شرکت چه کسانی هستند طرح های انتخابی می تواند متفاوت باشد. بعنوان مثال شرکت ها و ادارات خصوصی که مخاطبان خاصی دارند می توانند از طرح های کلاسیک و مدرن برای فضا بهره بگیرند. کاغذ دیواری های وینیلی پرایم والز گزینه مناسبی برای اداره ها می باشد.

از ویژگی های این کاغذ دیواری ها می توان به مقاومت در برابر نور، ثبات رنگ و قابلیت شستشو اشاره کرد. کاغذ دیواری اداری برای سالن های ورزشی، فرهنگی، اداری، تجاری و مسکونی قابل اجرا هستند. مشاورین گروه خدمات ساختمان پردیس پایتخت در این زمینه می توانند راهنمای شما باشند و کار نصب و اجرای کاغذ دیواری های اداری را در مدت زمان کوتاه و با ضمانت اجرا کنند.

کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی

بعد از کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر از محبوبیت خاصی برخوردار اند. کاغذ دیواری های سه بعدی بیشتر برای یکی از بخش های سالن پذیرایی به کار می رود. بهترین مکان برای نصب پوستر و یا کاغذ دیواری سه بعدی، دیوار پشت تلویزیون است. البته از کاغذ دیواری های سه بعدی و پوستر در بخش های دیگر نیز می توان استفاده کرد به شرط آنکه با کل دکور و کاغذ دیواری های دیگری که در فضا بکار رفته اند هارمونی داشته باشد. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر  بر روی دیوار اصلی و یا بخش از دیوار راهرو، می تواند مانند یک قاب متحرک جلب توجه کند. کاغذ دیواری ها و پوسترهای سه بعدی را می توانید با طرح های متنوع و مطابق سلیقه تان در بازار بیابید.

 

کاغذ دیواری های ارزان در تهران

کاغذ دیواری های ایرانی و چینی از ارزان ترین کاغذ دیواری ها در تهران هستند که اتفاقا بسیار پرفروش و پرکاربرد نیز می باشند. بارز ترین ویژگی این کاغذ دیواری ها قیمت ارزان آن است که در تهران با استقبال بسیار مواجه است. این کاغذ دیواری ها برای اقشار متوسط جامعه و همینطور مکان هایی که زود به زود نیاز به تغییر دکوراسیون دارند بسیار مناسب است.

بعضی از کاغذ دیواری های ایرانی که البته قابل شستشو نیز می باشند از رولی ۴۰ هزار تومان شروع می شوند .همینطور بعضی از برندهای کاغذ دیواری چینی با شروع قیمت رولی ۴۰ هزار تومان در بازار موجود می باشند. قیمت کاغذ دیواری در تهران بسته به جنس، طرح، ویژگی ها و کشور سازنده قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی کاغذ دیواری ها از رولی ۲۵ هزار تومان تا یک میلیون تومان و بیشتر در بازار موجود می باشد.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری در محله فشم تهران

فشم  که بیشتر به اوشون – فشم معروف است یکی از توابع شمیرانات است که ۲۵ کیلومتر با شمال شرق تهران فاصله دارد. خانه های این محله اغلب ویلایی هستند و ویلا های لوکس زیادی در فشم وجود دارد که هر کدام با سبک خاصی ساخته شده اند و از طرفداران پرو پاقرص کاغذ دیواری هستند. دکور ویلا ها معمولا به دو سبک مدرن و سنتی طراحی شده اند که برای انتخاب کاغذ دیواری باید دکوراسیون ویلا مورد توجه قرار گیرد.کاغذ دیواری هایی با طرح روزنامه ای، هندسی و اسپرت برای ویلاهای مدرن ، وبرای ویلا هایی با دکور سنتی کاغذ دیواری هایی با طرح گل های داماسک و یا ساده پیشنهاد اول هستند.

همینطور برای ویلا های سنتی فشم می توانید کاغذ دیواری هایی با طرح های اسلیمی و سنتی را انتخاب کنید. طرح های سنتی نوعی حس آرامش را در محیط نشر می دهند که یادآور گذشته است. البته پیشنهاد شرکت پردیس پایتخت این است که از طرح های سنتی برای یکی از بخش های ویلا استفاده کنید زیرا شلوغی طرح های سنتی باعث خستگی چشم می شود و حس آرامش را از بین می برد.

همانطور که گفته شد ویلا های فشم با سبک های مختلفی ساخته شده اند و برای هر سبک باید کاغذ دیواری هایی متناسب  انتخاب شود. کاغذ دیواری هایی با طرح چوب و طرح سنگ برای ویلاها مناسب است و حس طبیعت را  درون ویلا نیز ملموس می کند. آلبوم های کاغذ دیواری زیادی از طرح های مدرن و کلاسیک وجود دارند. شما می توانید طرح های مختلف کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک را در آلبوم های ملانیا، آنابلا و ایوانکا که از بهترین آلبوم های شرکت پردیس پایتخت هستند، مشاهده کنید.

نصب کاغذ دیواری در تهران

نصب و اجرای کاغذ دیواری در محله مینی سیتی

مینی سیتی یکی از شهرستان های شمیرانات است که در شمال تهران واقع است. ساختمان های نوساز زیادی در این محله به چشم می خورد که کاغذ دیواری با طرح های متنوع خود می تواند جلوه و درخششی بزرگ به فضای داخلی این ساختمان ها و برج های مسکونی ببخشد. استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های پتینه برای قسمت هایی از دیوارهای داخلی ساختمان پیشنهاد ویژه اساتید و مشاورین پردیس پایتخت است. بهره گیری از طرح های پتینه برای پذیرایی حس آرامش محیط را تضمین می کند. همینطور کاغذ دیواری های آبرنگی با طرح های گل  و برگ شما را مهمان طبیعت می کند.

نصب و اجرای کاغذ دیواری در شهرک امید

شهرک امید اولین شهرک مسکونی در خاورمیانه است که موفق به دریافت گواهینامه‌ های بین ‌المللی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت و ایزو ۱۴۰۰۱ در سلامت محیط زیست و تندیس طلایی GIC انگلستان شد. در ساختمان های شهرک امید مقاوم سازی و بهینه سازی مصرف انرژی رعایت شده است. با توجه به موارد ذکر شده کاغذ دیواری های نانو می تواند پیشنهاد خوبی برای ساکنین این شهرک باشد. کاغذ دیواری های نانو نسل جدید کاغذ دیواری است که با تکنولوژی روز ساخته شده است و مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع کاغذ دیواری موجود در بازار می باشد. کاغذ دیواری نانو به دلیل تکنولوژی بکار رفته در آن ضد حساسیت و آلرژی است و بهترین گزینه برای اتاق کودک وسایر فضاها ست.

این کاغذ دیواری قابل شستشو بوده و ضد غبار و ضد کپک نیز می باشد و برای سرویش بهداشتی و آشپزخانه کاربرد دارد چون رطوبت را جذب نمی کند و چربی در آن راه نفوذ ندارد. همینطور عایق صدا و گرما نیز می باشند. اساتید شرکت پردیس پایتخت کاغذ دیواری های نانو را با ضمانت ده ساله نصب و اجرا می کنند. ساکنین شهرک امید و سایر همشهریان تهرانی می توانند طرح های زیبا و متنوع کاغذ دیواری نانو را در آلبوم های elena ،Valeriya ،mariasolina ،anisa شرکت پردیس پایتخت مشاهده کنند. نصب و اجرای تخصصی انواع کاغذ دیواری های ایرانی و خارجی تخصص ما است. مهم نیست در کجای پایتخت زندگی می کنید تیم حرفه ای پردیس پایتخت با توجه به شرایط جغرافیایی و وضعیت اقتصادی بهترین پیشنهادات را خواهند داشت تا بتوانید خانه ای زیبا و دوست داشتن تحت هر شرایطی داشته باشید.

سفارش نصب کاغذ دیواری در تهران

نصب پوستر سه بعدی

در صورت تمایل می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی خدمات رنگ و نقاشی ساختمان پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران

 

بررسی کوتاه
تاریخ نگارش
خلاصه بررسی
نصب انواع کاغذ دیواری و پوستر در سراسر تهران همراه با زیرسازی
امتیاز
41star1star1star1stargray