فروش و نصب کاغذ دیواری سقف و پوستر سقف در تهران

در حال حاضر کاغذ دیواری بعنوان  یکی از پوشش های محبوب در بین افراد جامعه شناخته می شود که تنوع طرح و رنگ و کیفیت بالای آن بر این محبوبیت افزوده است. علاوه بر پوشش دیوارها، سقف نیز نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون ایفا می کند. در چند سال اخیر پوستر ها و کاغذ دیواری سقفی به دلیل تاثیرات چشم گیری که در فضا ایجاد نموده اند، با استقبال خوبی روبرو شده اند. به جرات می توان گفت دکوراسیون خانه های لوکس و لاکچری تا حدزیادی زیبایی خود را مدیون این متریال هستند.

پردیس پایتخت که خدمات گسترده ای در زمینه نازک کاری ساختمان به متقاضیان ارائه می دهد، فروش و نصب انواع کاغذ دیواری و پوستر سقفی را نیز به خدمات ویژه خود افزوده است. برای آگاهی از نوع خدمات و آشنایی بیشتر با متریال مربوط به دکوراسیون ساختمان، تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

 

نصب و اجرای کاغذ دیواری های سقفی

معمولا اکثر افراد برای ایجاد تغییر دکوراسیون کمتر به سقف خانه توجه دارند و اغلب به دیزاین دیوارها و لوازم منزل می پردازند. اما سقف هم در ایجاد فضایی متفاوت بی تاثیر نیست و با ابزار ساده ای مثل کاغذ دیواری سقفی و یا پوسترهای سقفی نقش مهمی در تغییر دکوراسیون ایفا می کند. اگر می خواهید فضایی کاملا متفاوت و رویایی در خانه تان بوجود آورید لازم است به سقف هم توجه ویژه ای داشته باشید. اگر در این انتخاب دچار شک و تردید هستید و گمان می کنید طراحی و تزیین سقف با کاغذ دیواری سقفی ممکن است به زیبایی دکوراسیون لطمه وارد کند، پس حتما سقف های طراحی شده با این نوع پوشش را در سایت پردیس پایتخت مشاهده کنید.

اگر بعد از بازدید از نمونه کارهای اجرایی باز هم استفاده از کاغذ سقفی را برای خانه یا محل کار خود مناسب نمی دانید، توصیه می کنیم  کاغذ دیواری ساده و سفید را حتما برای سقف امتحان کنید. چون سقف ها بعد از گچ کاری بطور حتم کاملا صاف و یکدست نیستند و ناهمواری و موج های ایجاد شده، در نور کاملا آشکار بنظر می رسند. مخصوصا اگر دیوارها را با کاغذ دیواری پوشش داده باشید، عیوب سقف واضح تر می شود و تصویر ناخوشایندی ایجاد می کند. بنابراین استفاده از کاغذسقفی ساده و سفید ویا رنگ های ملایم و هماهنگ با پوشش دیوارها، سقفی یکدست و تمیزی را در معرض دید قرار می دهد و زیبایی فضا را تضمین می کند.

در واقع پوشاندن سقف با این متریال بسیار کار بجا و حساب شده ای است. اگر برای سقف خانه تان از هیچ پوششی استفاده نکرده اید نگاهی به ناهمواری های آن بیندازید و سپس تصور کنید اگر این ناهمواری ها وجود نداشت و سقف کاملا صاف و یکدست می بود تا چه اندازه بهتر بنظر می رسید؟  کاغذ سقفی ها به راحتی نصب می شوند و جدا کردن آن ها نیز به همان راحتی انجام می پذیرد.

پوستر های سقفی

یکی دیگر از پوشش های زیبا و فانتزی برای سقف، پوسترهای سقفی هستند که طرح های متنوعی دارند. شما می توانید طرح های دوست داشتنی زیادی را که در آلبوم helma موجود است را ببینید و طرح مورد علاقه خود را مناسب با فضا و سلیقه تان انتخاب کنید. طرح های ابر و آسمان این آلبوم می تواند برای اتاق خواب مناسب باشد. رنگ های آرام بخش این پوسترها احساس خوشایندی به بیننده می دهدو فضایی خاص و منحصر بفردی خلق می کند. نصب این پوسترها خیلی سریع انجام می شود و هنگام جدا کردن آن ها از سقف کافی است گوشه ای از آن را کمی خیس کنید سپس پوستر را از سقف جدا کنید. نوعی از این پوسترها را حتی می توان چندین بار استفاده کرد. کافی است بعد از جدا کردن از سقف، آن را بر روی کاغذ بچسبانید و چندین بار دیگر از آن استفاده کنید.

نصب و فروش پوستر سقفی

کاغذسقفی و پوستر سه بعدی

کاغذ دیواری های سقفی و پوسترهای سه بعدی مخصوص سقف در جذاب تر شدن فضا موثر است و بسیار پرطرفدار نیز می باشند. طرح های سه بعدی بسیار خیره کننده هستند و جلب توجه بیشتری می کنند و مخاطب را وا می دارد تا زمان بیشتری به سقف خیره بماند. در انتخاب طرح ها باید دقت و وسواس خاصی به خرج داد زیرا طرح باید با رنگ و یا کاغذ دیواری و همینطور سایر اجزای دکوراسیون هماهنگی لازم را داشته باشد. یک پوستر سقفی هر اندازه که زیبا و جذاب باشد ولی با دکوراسیون سازگاری نداشته باشد بطور کلی نظم و زیبایی فضا را بر هم می زند. بنابراین لازم است پوستر و یا کاغذسقفی را با دقت انتخاب کنید. در این زمینه می توانید با مشاورین پردیس پایتخت مشورت کنید تا راهنمایی های لازم  را از ایشان دریافت کنید.

 

مزایای کاغذ سقفی و پوستر های سقفی

از سقف ها بخاطر اهمیت بالایی که دارند بعنوان دیوار پنجم نیز یاد می شود. یعنی همان اندازه که به دیوارها و پوشش آن ها توجه می شود باید سقف را نیز مورد توجه قرار داد و از اهمیت آن در ایجاد فضای متفاوت غافل نشد. طراحی سقف ها فقط محدود به لوازم نورپردازی نمی شود و هر پوششی که برای دیوار استفاده می شود برای سقف نیز کاربرد دارد. کاغذ دیواری ها و پوستر های سقفی علاوه بر زیبایی که به محیط می بخشند مزیت ها و قابلیت های دیگری نیز دارند ازجمله به دلیل مقاوم بودن در برابر ضربه از آسیب به سقف جلوگیری می کنند. همینطور نقایص سقف را به خوبی پوشش می دهند. قابلیت شستشو دارند و نوع مرغوب این پوشش گرد و غبار را جذب نمی کند و دیرتر کثیف می شود و برای مکان های مختلف کاربرد دارند.

از پوسترها و کاغذ دیواری سقفی برای پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کار، اتاق کودک، آشپزخانه ،حمام و همینطور دفاتر اداری و تجاری می توان بهره برد. پوستر هایی با طرح های عروسکی و شاد برای اتاق کودک بسیار مناسب هستند و کودکان استقبال زیادی از این طرح ها می کنند. استفاده از پوستر های سقفی برای آشپزخانه کاری هوشمندانه ای است زیرا جدای از زیبایی که به همراه دارد مانع از آلوده شدن سقف می شود. تمیز کردن پوستر و یا تعویض آن بسیار راحت تر و کم هزینه تر از سایر روش ها است. برای سقف حمام و سرویس بهداشتی پوسترهایی متناسبی در آلبوم helma  یافت می شود که در برابر رطوبت و بخار حمام مقاوم اند و آرامشی وصف ناپذیر در محیط ایجاد می کنند.

 

نصب و اجرای انواع پوستر و برچسب با کیفیت بالا در پردیس پایتخت

همانطور که گفته شد پوسترها در چند نوع متفاوت در بازار عرضه می شوند.

  1. دسته ای از پوسترها را باید بوسیله چسب به سقف نصب کرد.
  2. نوعی دیگر از آن ها مانند برچسب ها بر روی کاغذ چسبیده اند که با جدا کردن کاغذ به سقف یا دیوار چسبانده می شوند. این نوع پوسترها را می توان چندین بار مورد استفاده قرار داد به شرطی که بعد از جدا کردن با دقت زیاد بر روی کاغذ بچسبانید و از آن به خوبی مراقبت کنید.
  3. نوع سوم این پوشش جذاب که به دلیل راحتی در نصب طرفداران زیادی دارد، فقط با مرطوب کردن، چسب پشت آن فعال و آماده نصب می شود. البته نصب پوستر و برچسب های سقفی و دیواری باید با حوصله و تمرکز انجام شود. زیرا کوچکترین خطایی در هنگام نصب باعث می شود از زیبایی کار کاسته شود و کار یکدست و تمیز نباشد.
  4. پوسترهای سه بعدی در طرح ها و اندازه های مختلف در پردیس پایتخت به فروش می رسد که کار نصب و اجرای آن ها توسط اساتید نصاب این شرکت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. این پوسترها در مکان های مختلفی مانند سقف، دیوارها، راهروهای ورودی، دیوار پشت تلویزیون و غیره قابل نصب هستند. انتخاب یک پوستر مناسب می تواند تغییر چشم گیری در فضا ایجاد کند.

نصب انواع کاغذ دیواری های ایرانی و خارجی و سه بعدی با چسب درجه یک خارجی در پردیس پایتخت

به احتمال زیاد با انواع کاغذ دیواری ها آشنایی دارید و می دانید کاغذ دیواری ها به لحاظ کیفیت، تنوع، قیمت و کشور سازنده با هم تفاوت هایی دارند. هر نوع کاغذ دیواری با توجه به نوع بافت و متریال به کار رفته در آن نیاز به مهارت و روش خاصی برای نصب دارد. برای اینکه کار اجرای کاغذ دیواری کاملا یکنواخت و دقیق صورت گیرد، استفاده از چسب های مرغوب و با کیفیت و داشتن  دانش کافی برای نصب ضرورت دارد.

انتخاب یک نصاب خوب و با تجربه به اندازه انتخاب یک کاغذ دیواری مرغوب و با کیفیت حائز اهمیت است. بسیار دیده شده که بعضی از نصابان تازه کار بخاطر نداشتن دانش کافی و گرفتن دستمزد پایین اجرای ناموفقی داشته اند و نتوانستند رضایت مشتریان را بدست آورند. بهتر است همان اندازه که برای انتخاب طرح و کیفیت کاغذ دیواری حساسبت نشان می دهید، برای پیدا کردن یک نصاب حرفه ای هم وقت صرف کنید تا مجبور به صرف وقت و هزینه مضاعف نشوید.

پردیس پایتخت اساتید نصاب با تجربه ای را به خدمت گرفته که شناخت لازم از نحوه اجرای انواع کاغذ دیواری های ایرانی و خارجی و سه بعدی را دارند و به وسیله مهارت بالای خود در کمترین زمان بهترین کار را ارائه می دهند. در کار نصب پوشش های دیواری استفاده از چسب باکیفیت لازم و ضروری است. زیرا اگر چسب مناسب نباشد شاهد اجرای خوبی نخواهید بود.

 

تاثیر چسب مرغوب در کیفیت نصب کاغذ دیواری

نصابان پردیس پایتخت برای داشتن اجرای با کیفیت همیشه از مرغوب ترین چسب های خارجی درجه یک استفاده می کنند. این نوع چسب دارای خاصیت ضد قارچ است و از رشد کپک جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد هیچ نوع کپکی در زیر کاغذ دیواری و یا روی سطح آن رشد کند و در مکان هایی که دارای رطوبت هستند هم قابل استفاده می باشد. این چسب ها مانند بعضی دیگر از چسب ها سریع خشک نمی شوند و به نصاب فرصت می دهد تا کاملا با دقت و حوصله کار نصب را انجام دهد تا هیچ خطایی در کار صورت نگیرد. این چسب ها برای کاغذ دیواری ها با وزن های متفاوت مناسب است و به خوبی باعث اتصال کاغذ دیواری ها بر روی دیوار می شود و محل اتصال کاغذ دیواری ها را نشان نمی دهد یعنی کار کاملا بصورت یکنواخت و یکپارچه دیده می شود. هنگامی هم که قصد جدا کردن پوشش را داشته باشید به راحتی از دیوار جدا می شود و باقیمانده چسب روی دیوار با اسپری از بین خواهد رفت.

نصب کاغذ دیواری و پوستر سقف

انجام زیرسازی قبل از اجرای کاغذ دیواری

 به رفع ترک ها و فرو رفتگی های دیوار زیرسازی گفته می شود. برای اینکه کاغذ دیواری تمیز و یکدست نصب شود باید سطح دیوار صاف وهموار باشد. در غیر اینصورت نصاب  با استفاده از لوازم مخصوص و بتونه کاری زیرسازی را انجام می دهد و ناهمواری های دیوار را از بین می برد. جالب است بدانید همه ی دیوارها قبل از اجرا و نصب کاغذ دیواری نیاز به زیرسازی دارند حتی خانه هایی که تازه ساز هستند هم باید مراحل زیرسازی را بگذرانند، با این تفاوت که زیرسازی با چند مرحله کمتر بر روی دیوار این خانه ها انجام می شود. نصب کاغذ دیواری بدون انجام زیرسازی ریسک بزرگی است چرا که کیفیت کار را پایین می آورد و تا حدزیادی از زیبایی کار کاسته می شود.

مراحل زیرسازی برای نصب کاغذ دیواری

  • تراشیدن دیوار
  • از بین بردن رطوبت دیوار
  • بتونه کاری
  • سمباده کشیدن
  • استفاده از چسب مخصوص که پرایمر نام دارد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید تا این مراحل را کامل اجرا کند.

 

هزینه زیرسازی و بتونه کاری قبل اجرای کاغذ دیواری

برای کار زیرسازی قیمت دقیقی نمی توان مشخص کرد. هزینه این کار  به متراژ و جنس دیوار و میزان زمانی که برای این کار صرف می شود بستگی دارد. اساتید نصاب پردیس پایتخت تمام مراحل زیرسازی را با بهترین مواد اولیه انجام می دهند و قیمت ها را بصورت توافقی و با میزان سختی کار محاسبه می کنند.

 

نصب انواع کاغذ دیواری های ایرانی و خارجی در پردیس پایتخت

کاغذ دیواری ها از پوشش های پر طرفدار حال حاضر می باشند که تنوع زیادی دارند. این پوشش دوست داشتنی که نقش مهمی در ساختن یک فضای خارق العاده دارد نسبت به متریال بکار رفته در آن دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشد. تنوع بالا و کیفیت عالی و قیمت های مناسب این محصول توانسته پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

 

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

  • کاغذ دیواری ها در زمان کوتاهی نصب می شوند و در زمان اجرا و نصب هیچ آشفتگی و بهم ریختگی در محیط بوجود نمی آورند.
  • به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های مختلف به راحتی با سایر اجزای دکوراسیون ست می شوند.
  • قیمت مناسب تری نسبت به رنگ دارند.
  • می توان کاغذ دیواری ها را به صورت ترکیبی نیز استفاده کرد.
  • همینطور این پوشش از دیوارها محافظت می کند و عایق گرما و سرما نیز می باشد.
  • قابلیت شستشو، بدون بو، ضد حساسیت و آلرژی، ضدخش و پارگی، ضد غبار، ضدحریق و غیره از جمله ویژگی های کاغذ دیواری های مرغوب امروزی می باشد.

انواع کاغذ دیواری های با کیفیت ایرانی و خارجی در پردیس پایتخت به فروش می رسد همچنین کار نصب و اجرای این محصولات را نصابان با تجربه  با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن حتی در ایام تعطیل در تمام نقاط تهران انجام می دهند.

مشاوره و بازدید از محل به صورت رایگان انجام می شود.

 

نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری در تهران و حومه

کاغذ دیواری  پوششی است که دارای تنوع گسترده ای در طرح و کیفیت است و نسبت به گذشته دوام این پوشش بسیار مرغوب تر شده است. در گذشته کاغذ دیواری ها کاغذی بیشتر مرسوم بود ولی به دلیل نازکی و غیر قابل شستشو بودن دوام زیادی نداشت و به راحتی پاره می شد.این نوع کاغذ دیواری هنوز هم در بازار موجود می باشد ولی متقاضی زیادی ندارد. تنها مزیت این محصول ارزان بودن آن است.

کاغذ دیواری سقف

  1. کاغذ دیواری مخملی و بافت دار

در این نوع کاغذ دیواری تکه های نقش و نگار بافته شده از جنس مخمل پارچه ای یا مخمل پلاستیکی را مشاهده می کنید. به دلیل تکه های پارچه و مخمل قابلیت شستشو با شوینده ها را ندارد. اما این نوع کاغذ دیواری بافت دار زیبایی منحصر به فردی دارد و نسبت نوع معمولی قیمت بالاتری دارد. طرح های  کاغذ دیواری بافت دار مخملی غالبا کلاسیک و تیره می باشد و پیشنهاد خوبی برای دکوراسیون های لوکس و کلاسیک است.

  1. کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل

کاغذ دیواری وینیل بسیار با کیفیت است  به راحتی پاره نمی شود، ضد خش، محکم، بادوام، قابل شستشو نیز می باشد و بعد از نصب تا ۵ سال ضمانت دارد. برای فضاهای پر رفت و آمد بسیار مناسب است.

  1. کاغذ دیواری نانو

این محصول که با تکنولوژی نانو ساخته شده است علاوه بر ویژگی های کاغذ دیواری های pvc ویژگی های مثبت زیادی دارد. از جمله: ضد آلودگی هستند، پاره نمی شوند، در برابر تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارند، عایق گرما و صدا هستند، ضد آلرژی و حساسیت نیز می باشند و طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

  1. کاغذ دیواری الیاف طبیعی

این کاغذ دیواری علاوه بر اینکه قیمت بالایی دارد بسیار کمیاب هم می باشد. در ساخت این محصول از چوب طبیعی فنلاندی استفاده می شود و به گونه ای طراحی شده است که تکه های نازک چوب و برگ را در آن مشاهده می کنید و الهام بخش طبیعت است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کاغذ دیواری، سازگاربودن با محیط زیست و طبیعت  می باشد و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. ضمن اینکه تمام قابلیت های کاغذ دیواری های قابل شستشو را نیز دارا می باشد.

  1. کاغذ دیواری ای سه بعدی

این محصول به دلیل طراحی خاصی که دارد تقریبا از فاصله چهار متری کاملا برجسته به نظر می آید و طرفداران زیادی دارد. کاغذ دیواری های سه بعدی که با طرح های تکه سنگ، چوب و آجر طراحی شده باشند کاملا طبیعی بنظر می رسند. از این پوشش معمولا برای فضای پشت تلویزیون استفاده می شود، اما بخش هایی از سایر دیوارهای اتاق، هال و پذیرایی نیز برای نصب این محصول گزینه های خوبی به شمار می روند. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که به هیچ عنوان از کاغذ دیواری های سه بعدی برای تمام دیوارهای اتاق استفاده نکنید چون اصلا نمای جالبی ندارد.

کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که هر کدام بنا به کیفیت و نوع کشور سازنده، قیمت های متفاوتی دارند.

 اگر قصد دارید برای ایجاد تحول در فضای خانه و محل کارتان از کاغذ دیواری استفاده کنید می توانید به سایت پردیس پایتخت سری بزنید و انواع کاغذ دیواری ها و نمونه های اجرا شده را مشاهده کنید. شما می توانید طرح ها و قیمت هایی متناسب با بودجه تان در این سایت ببینید و سفارش دهید. همچنین اگر به دنبال نصاب حرفه ای می گردید می توانید درخواست خود را ثبت کنید و در هرنقطه ای از تهران که هستید در کوتاه ترین زمان از این خدمات  بهره مند شوید.

 

ترمیم کاغذ دیواری های آسیب دیده در پردیس پایتخت

کاغذ دیواری ها با وجود کیفیت بالا باز هم ممکن است به دلایلی دچار آسیب و پارگی شوند بنابراین توصیه می شود از طرح کاغذ دیواری خود یک رول اضافه خریداری کنید تا هنگامی که به هر دلیلی با مشکلی روبرو شدید و پوشش دیوار آسیب دید نگرانی نداشته باشید. اگر اینکار را نکردید و الان کاغذ دیواری شما نیاز به ترمیم دارد جای نگرانی نیست. پردیس پایتخت ترمیم انواع کاغذ دیواری های ایرانی و خارجی را به عهده می گیرد و در مدت زمان کوتاهی و با مناسب ترین قیمت، در تمام نقاط تهران انجام می دهد.

گاهی هم ممکن است به خود پوشش آسیبی نرسد و رول های کاغذ دیواری بعد از مدتی از قسمت های درز  از هم جدا می شوند. این اتفاق کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد و به راحتی قابل حل است. علاوه بر فروش و نصب کاغذ دیواری، انواع خدمات دیگر ساختمانی را می توانید از پردیس پایتخت دریافت کنید. خدماتی مثل گچ کاری، بتونه کاری، زیرسازی، خورده کاری، نقاشی ساختمان با رنگ روغنی، پلاستیک، آکرولیک، مولتی کالر و غیره را با به روزترین ابزار و تکنیک های نقاشی را با مناسب ترین قیمت و بصورت توافقی درخواست کنید.

 

جهت دریافت قیمت شما می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی پردیس پایتخت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

 

 

آمنه ظریفی

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران