نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری طرح پتینه

پتینه کاری هنری است که در سال اخیر به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارد رواج زیادی پیدا کرده است. اساتید نقاش حرفه ای با هنر و مهارت خود طرح های متفاوتی از پتینه را بر روی دیوار و یا برخی لوازم منزل  اجرا می کنند که واقعا ستودنی است. اما بعضی افراد با نقاشی ساختمان و هنرهای مربوط به آن زیاد ارتباط برقرار نمی کنند و کاغذ دیواری را به رنگ و نقاشی ساختمان ترجیح می دهند. هر چند برخی از این هنرها و مهارت های مربوط به نقاشی ساختمان، مانند پتینه کاری و ایجادطرح های خاص را می پسندند ولی باز هم به دلایلی از بهره گیری از این هنر اجتناب می کنند.

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری با طرح پتینه

خبر خوش برای این دسته از افراد این است که کاغذ دیواری ها با انواع طرح های متفاوت در بازار موجود می باشد. کاغذ دیواری با طرح پتینه نیز با طرح های متفاوت وجود دارد که پاسخ گوی نیاز آن دسته از افراد است که علاقه مند به این سبک هستند. برای مثال  من شخصا با وجود علاقه زیادی که به ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی دارم اما حوصله ریخت و پاش نقاشی و مدت زمانی که باید صبر کنم تا کار نقاشی تمام شود را ندارم. به همین دلیل هر بار با بهانه ای از تماس با شرکت های نقاشی ساختمان و ثبت درخواست طفره رفته ام. تا اینکه چندی پیش که به دیدن یکی از دوستانم رفتم از صحنه ای که با آن مواجهه شدم بسیار شگفت زده و متعجب شدم.

به محض ورود متوجه تغییرات اساسی در دکوراسیون شدم. چیزی که باعث تعجبم شد این بود که من تقریبا ده روز قبل به منزل همین دوستم رفته بودم و هیچ اثری از تغییر مشاهده نکرده بودم اما الان بعد از ده روز ایجاد این همه تحول برایم عجیب بود. راستش اولش کمی حسادت کردم اما کنجکاوی امان نداد و بالاخره از دوستم پرسیدم چطور در این مدت کوتاه این همه تغییر درخانه ای به این بزرگی ایجاد کرده. وقتی دوستم هیجان مرا دید اول تمام بخش های خانه را به من نشان داد. با دیدن هر یک از بخش های خانه بیشتر شگفت زده می شدم. دوستم برایم توضیح داد که تصمیم داشته با هزینه مناسب تحول جزئی در فضای خانه اش ایجاد کند. از آنجاییکه نقاشی ساختمان هزینه زیادی در بر داشته بعد از مشورت با مشاورین پردیس پایتخت تصمیم گرفته تا از کاغذ دیواری به جای رنگ آمیزی استفاده کند.

همینکه متوجه شدم از شرکت پردیس پایتخت این خدمات را دریافت کرده بحث را کوتاه کردم و خیلی زود به خانه برگشتم و با سرچ در اینترنت نمونه کارهای مربوط به شرکت پردیس پایتخت را مشاهده و بدون فوت وقت با مشاورین پردیس پایتخت تماس گرفتم. ازآنجاییکه به هنرهای اصیل علاقه مندم کاغذ دیواری با طرح پتینه را برای پذیرایی انتخاب کردم و از چند طرح آبرنگی برا اتاق ها و راهرو سفارش دادم. بعد از تماس با شرکت پردیس پایتخت، استادکاری که قرار بود کار نصب کاغذ دیواری را انجام دهد برای بازدید و مشاوره و تعیین و تخمین قیمت تمام شده کار نصب کاغذ دیواری به خانه ما آمد و با توجه به سبک و دکور و لوازم منزل طرح های پتینه و آبرنگی را از آلبوم bonny و rabins به ما پیشنهاد داد که بسیار منطقی و قابل قبول بود.

از طرفی قول داد تا در کمتر از یک هفته کار را به اتمام برساند. آن روز به قدری هیحان زده بودم که فراموش کردم در مورد جنس و کیفیت کاغذ دیواری همه سوالاتم را بپرسم. بعد از رفتن استادکار کمی ترس و دلهره همراه با سوالات زیادی مبنی بر اینکه شاید کاغذ دیواری انتخاب مناسبی نباشد و یا خیلی زود آسیب ببیند و اگر کثیف شود چکار باید کرد؟ و سوالات زیادی که باعث شد نتوانم از استرس و نگرانی از تصمیم عجولانه ام به راحتی بخوابم. روز بعد درست راس ساعت استاد نصاب به همراه دستیار و ابزار کار از راه رسیدند و من تصمیم گرفتم تمام سوالاتم را قبل از شروع کار از نصاب بپرسم و اگر قانع نشدم مانع اجرای کار شوم. وقتی نصاب رنگارنک متوجه شک و دودلی من از انتخاب کاغذ دیواری شد. به من اطمینان داد بهترین گزینه را انتخاب کرده ام و بدون شک در پایان کار به انتخاب خود اعتماد خواهد کرد.

کاغذ دیواری طرح پتینه

مزیت های کاغذ دیواری پتینه نسبت به پتینه کاری

چون نسبت به انتخاب کاغذ دیواری طرح پتینه کمی مردد بودم اولین سوالم این بود که پتینه کاری بهتر است یا استفاده از کاغذ دیواری با طرح پتینه؟؟ استاد نصاب جواب داد قبل از هرچیز این نکته را یادآور شوم که کاغذ دیواری پتینه ای که شما انتخاب کردید از آلبوم bonny است که محصول کشور چین است و استاندارد های بالایی دارد. کاغذ دیواری پتینه نسبت به پتینه کاری سنتی چند مزیت دارد:

  1. اول اینکه با سرعت بالایی اجرا می شود و هیچ گونه ریخت و پاش و آشفتگی در محیط خانه ایجاد نمی شود در نتیجه دغدغه نظافت را از شما دور می کند.
  2. دوم اینکه کاغذ دیواری ها بدون بو هستند و مانند رنگ ، بوی نامطبوع در فضا نشر نمی دهد.
  3. قیمت کاغذ دیواری پتینه نسبت به انجام پتینه کاری کمتر و مناسب تر است و از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است.
  4. قابل شستشو است و هر زمان کثیف شود به راحتی و بدون استرس از آسیب دیدن می توانید کاغذ دیواری پتینه را بشویید چرا که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد.
  5. البته کاغذ دیواری طرح پتینه بخاطر بافتی که دارد خیلی دیر کثیف می شود.
  6. این نوع کاغذ دیواری به دلیل ضخامت مناسبی که دارد دچار پارگی نمی شود و ضد خش نیز می باشد.
  7. اگر اثاثیه و یا شی تیزی به دیوار کشیده شود کاغذ دیواری آسیب نمی بیند.
  8. یکی دیگر از مزیت های خوب این نوع کاغذ دیواری پتینه این است که استاندارد ضد حریق دارد یعنی به راحتی دچار حریق نمی شود.
  9. علاوه برهمه این ها شما می توانید طرح مورد نظر را قبل از اجرا انتخاب کنید، طرح مورد نظر را می توان با توجه به تم لوازم و دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. دقیقا همان کاری که دیروز انجام دادید و با توجه به رنگ مبلمان و پرده ها کاغذ دیواری را انتخاب کردید که کاملا با فضای خانه تان هارمونی دارد.
  10. و در نهایت استاد نصاب گفت که کاغذ دیواری هایی که اساتید شرکت پردیس پایتخت نصب و اجرا می کنند دارای ضمانت هستند و اگر هر نوع نقص و ایرادی در کار ایجاد شود شرکت پردیس پایتخت مسولیت ان را می پذیرد . بعد از گوش دادن به توضیحات نصاب نفس راحتی کشیدم و خیالم بابت انتخاب درستی که کردم راحت شد.

 

پر طرفدارترین کاغذ دیواری با طرح های آبرنگی

همانطور که گفتم برای اتاق ها کاغذ دیواری با طرح های آبرنگی انتخاب کرده بودم و چون عاشق طبیعت هستم به پیشنهاد مشاور پردیس پایتخت یکی از طرح های گل و برگ را انتخاب کردم. این طرح ضمن هماهنگی با دکور اتاق و آرامشی حاکی از حضور در طبیعت را من القا می کرد، به گفته نصاب، یکی از پر طرفدارترین طرح های کاغذ دیواری آبرنگی است. اما وقتی نصاب کاغذ دیواری  متراژ اتاق ها را اندازه گیری کرد گفت اگر این طرح را برای اتاق ها استفاده کنیم فضای اتاق ها کوچک تر و شلوغ تر بنظر میرسد چون طرحی که انتخاب کرده بودم  گل های درشتی داشت، دراین مورد حق با نصاب بود. با شنیدن این حرف خیلی دلسرد شدم چون طرحی را که انتخاب کرده بودم خیلی دوست داشتم. البته نصاب پیشنهاد دیگری به من داد که واقعا بجا بود. گفت می توانیم همان طرحی که انتخاب کردیم را فقط در یک بخش از دیوارهای اتاق استفاده کنیم و از کاغذ دیواری های ساده در ترکیب با این کاغذ دیواری بهره بگیریم. از این پیشنهاد خیلی استقبال کردم و با دیدن نمونه کارهای اجرایی توسط اساتید شرکت پردیس پایتخت خیالم از بابت این انتخاب راحت شد.

نصاب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

استاد نصاب کار خود را از نصب کاغذ دیواری های اتاق شروع کرد. بعد از اینکه کار نصب کاغذ دیواری اتاق به پایان رسید از فضای فانتزی و رویایی که پیش روی خودم دیدم به وجد آمدم. شاید اگر کل اتاق با کاغذ دیواری  آبرنگی پوشش داده می شد این جذابیت را نداشت. از اینکه به پیشنهاد استاد نصاب گوش داده بودم خیلی راضی بودم. استاد نصاب عنوان داشت که کاغذ دیواری آبرنگی هم تمام مزیت های کاغذ دیواری پتینه را دارا می باشد. ضمن اینکه کاغذ دیواری آبرنگی نسبت به کاغذ دیواری پتینه ای که انتخاب کرده بودم قیمت کمتری داشت.

کار نصب کاغذ دیواری در کمتر از یک هفته به پایان رسید. خوش قولی و وقت شناسی تیم حرفه ای شرکت پردیس پایتخت واقعا قابل ستایش بود. همینطور بازدید رایگان و دادن مشاوره های اصولی واقعا مفید و کارساز بود. قبل از اینکه از شرکت پردیس پایتخت مشاوره بگیرم در مورد حسن نیت و صداقت و سرعت اجرایی بالای  اساتید پردیس پایتخت شنیده بودم. اما این شنیده ها زمانی تبدیل به باور شد که خودم شخصا اقدام به ثبت سفارش و گرفتن مشاوره از این شرکت معتبر کردم . از آن روز تا به حال هر کس وارد خانه مان می شود سلیقه ام را بخاطر زیبایی و آرامشی که با طرح های متنوع کاغذ دیواری پتینه و آبرنگی بر فضا حاکم شده ، تحسین می کند و من این آرامش را مدیون مشاورین و اساتید حرفه ای شرکت پردیس پایتخت هستم.

شرکت پردیس پایتخت با داشتن تیمی از اساتید هنرمند و حرفه ای در زمینه نقاشی ساختمان و ارائه انواع خدمات نقاشی ساختمان و تضمین کارهای اجرایی توسط این اساتید هنرمند توانسته رضایت همه ی مشتریان و متقاضیان خود را در همه جای کشور جذب کند. از آن روز به بعد پیشنهاد من به همه ی اطرافیانم اعتماد و انتخاب شرکت پردیس پایتخت است.

 

 نصب کاغذ دیواری در سراسر تهران؛ فقط کافیست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۵۸۴۷۵۲

۰۹۱۹۷۷۸۰۰۸۰

۰۲۱-۷۷۱۴۲۳۷۹

آمنه ظریفی 

تیم تولید محتوای طراحی سایت باران